Fortune 20.10.2005 23:26:56 | |
---|
Mistä se mahtaa johtua, että absoluuttisesti paras ja nopein selain on mulla ainakin tuskaisen hidas mnettia käytettäessä. Avaa kyllä sivun ihan ok ajassa, mutta miettii tuskaisen pitkään mihin kohtaan pitäisikään pompata.. Ehdin monesti jo hiirellä rullailla oikeaan kohtaan ja mennä eteenpäinkin.. Moista ongelmaa ei ole Firefoxilla tai Explorerilla, niissä sitten omat kankeutensa. EDIT: Ja sama tulos on ollut useammalla koneella testattuna. Se on katsos taas kysymys siitä, että konepellin alla voi olla ihan mitä vain ja softan tekijät voivat väittää ihan mitä vain, mutta tärkein ominaisuus tuotteella on se, että se toimii :) Hyvillä spekseillä varustettu tuote ei ole hyvä, jos se ei käytännössä toimi. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Zammy 20.10.2005 23:31:15 | |
---|
Hyvillä spekseillä varustettu tuote ei ole hyvä, jos se ei käytännössä toimi. Kyl, ihmettelin vain tuota aiempaa "todistusta" sen nopeudesta. Susikoira Roi Orbison |
U.Honey 21.10.2005 06:43:45 | |
---|
Downloadasin Operan, ja varsinkin gesturet vaikuttaa hyvältä jutulta. Mutta, en saa millään keskimmäisellä hiirinäppäimellä skrollausta toimimaan. Se toimii sekä Firefoxissa että iExploderissa. Eli siis, painan (IBM thinkpadilla) keskimmäistä hiirinappia, ja samalla siirrään hiirtä alaspäin, jolloin sivu rullaa alaspäin. Voisiko joku vääntää rautalangasta miten sen saa toimimaan Operalla? My name is Baron, U.Honey Baron. |
Kemppilä 21.10.2005 11:05:50 | |
---|
Downloadasin Operan, ja varsinkin gesturet vaikuttaa hyvältä jutulta. Mutta, en saa millään keskimmäisellä hiirinäppäimellä skrollausta toimimaan. Se toimii sekä Firefoxissa että iExploderissa. Eli siis, painan (IBM thinkpadilla) keskimmäistä hiirinappia, ja samalla siirrään hiirtä alaspäin, jolloin sivu rullaa alaspäin. Voisiko joku vääntää rautalangasta miten sen saa toimimaan Operalla? Meniskö se sieltä keskimmäisennapin asetuksista, mistä tuossa pari sivua sitten jauhettiin. Eli siellä löytynee kohta start panning tjs. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |
Lennu 21.10.2005 22:55:03 | |
---|
Viikon verran ehdin surffata Operan uusimmalla. Pieniä ärsykkeitä oli esmes se, kun oli skrollannut alaspäin ja päivitti sivua, niin se palautui siihen mistä lähti skrollaamaan. Plus se mainittu viive siinä kohdistamisessa. Muuten kyllä ihan ookoo. Just äsken kaatui jostain syystä "send error report", joten vaihdoin takaisin IE:iin. Parempia päiviä odotellessa. - how did you think I got these inside, by osmosis? |
Kassu 22.10.2005 13:20:18 | |
---|
Mistä se mahtaa johtua, että absoluuttisesti paras ja nopein selain on mulla ainakin tuskaisen hidas mnettia käytettäessä. Avaa kyllä sivun ihan ok ajassa, mutta miettii tuskaisen pitkään mihin kohtaan pitäisikään pompata.. Ehdin monesti jo hiirellä rullailla oikeaan kohtaan ja mennä eteenpäinkin.. Moista ongelmaa ei ole Firefoxilla tai Explorerilla, niissä sitten omat kankeutensa. EDIT: Ja sama tulos on ollut useammalla koneella testattuna. Taitaa koneestas mehut loppua kesken. |
Taitaa koneestas mehut loppua kesken. Ainii, no Exploreri jaksaa pelittää. Tää työkone on ainakin Pentium 4 2.8 gigasella prossulla ja 512 megan muistilla. Minkäslaisella koneella tuo ultimaalisen paras, kevyin ja nopein selain toimii hyvin? Susikoira Roi Orbison |
Kassu 23.10.2005 17:13:33 | |
---|
Ainii, no Exploreri jaksaa pelittää. Tää työkone on ainakin Pentium 4 2.8 gigasella prossulla ja 512 megan muistilla. Minkäslaisella koneella tuo ultimaalisen paras, kevyin ja nopein selain toimii hyvin? Ei noilla windowskoneilla kyllä saatana näköjään mikään pelaa. |
-septimisti- 22.03.2006 03:09:56 | |
---|
Olen kirjoittamassa ikivanhaan ketjuun, joojoo, enpä löytänyt nopealla haulla tuoreempaakaan ketjua. Olen törmännyt tässä aivan hiljakkoin omituisiin ongelmiin Operalla. Välillä tuntuu,että sivut eivät lataudu sitten millään. Esimerkiksi juuri äskettäin en päässyt googlen etusivulle. "Etäpalvalinta ei voitu paikantaa". Moista ilmiötä on tapahtunut viimepäivinä häiritsevän usein. Kyseiset ongelmat ovat siis aivan tuoreita tapauksia. Muisti pätkii, mutta aika hiljattainhan tuo uusi versio taisi ilmestyä. Nyt on siis alla opera 8.53. Explorerilla sivut latautuvat entiseen malliin ongelmitta ja aina kertalaakista. Olisikos kenelläkään mitään hajua mistä tälläinen voisi johtua? Palomuurina on - ja on ollut aina - zone-alarm. Voisiko tässä olla syypää? |
Wk 22.03.2006 07:58:24 | |
---|
Olisikos kenelläkään mitään hajua mistä tälläinen voisi johtua? Palomuurina on - ja on ollut aina - zone-alarm. Voisiko tässä olla syypää? Mulla on kans Zone Alarm käytössä Operan kanssa tuossa vanhassa koneessa ja siinä on sellaista ongelmaa ettei välillä voi siirtyä sivustolta toiselle, esim. usein ei pääse Telkku.comista vaikka Mnettiin, ei auta edes uuden välilehden avaus vaan koko Opera.exe pitää sammuttaa ja sitten taas uudella starttauksella pääsee siirtymään. Operan kautta jökkii jostain syystä myös lataaminen, siinähän on se "Siirrot"-välilehti, siihen ilmestyy aina latauksen kohdalle kysymysmerkki eikä homma sitten etene yhtään mihinkään, Explorerilla kun kokeilee niin homma toimii niinkuin on totuttu... Zonesta on kyllä annettu täydet oikeudet Operalle, joten aika kummallista on... http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Kassu 22.03.2006 12:16:44 | |
---|
Ainii, no Exploreri jaksaa pelittää. Tää työkone on ainakin Pentium 4 2.8 gigasella prossulla ja 512 megan muistilla. Minkäslaisella koneella tuo ultimaalisen paras, kevyin ja nopein selain toimii hyvin? Mä olen pyörittänyt Operaa 300 mhz Macilla. Pelasi hyvin. |
Mark-Ken 22.03.2006 13:17:50 | |
---|
Mä olen pyörittänyt Operaa 300 mhz Macilla. Pelasi hyvin. Oon pyörittäny Firefoxia 133MHz Pentiumilla (32Mt muistia/Windows 98). Hyvin rokkaili. |
Kassu 22.03.2006 13:49:42 | |
---|
Oon pyörittäny Firefoxia 133MHz Pentiumilla (32Mt muistia/Windows 98). Hyvin rokkaili. Oon pyörittänyt Operaa Nokia 6260:lla. Hyvin rokkailee. |
Niq 22.03.2006 22:18:26 | |
---|
Opera tosiaankin alkanut jumittaa minullakin lähes päivittäin. Eli kun Opera jostain syystä kasvattaa itsensä 300Mt keskusmuistia syöväksi, ei enää suostu avaamaan sivuja. Tähän auttaa selaimen sulkeminen ihan sovellustenhallinnasta ja sitten uudestaan selain auki. Tosin minulla kone + selain auki 24/7, joten voi vaikuttaa asiaan. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Aki 23.03.2006 03:10:00 | |
---|
Olen törmännyt tässä aivan hiljakkoin omituisiin ongelmiin Operalla.Välimuistin tyhjentäminen ja sen asetusten rukkaamisella oli mulla vaikutus tontyylisiin oireisiin. Tekee niin mieli kommentoida myös noihin vanhempiin kommentteihin. haittaohjelmia ja troijalaisia, eikä niiltä voi mitenkään välttyä ainakaan ilmaisilla ohjelmillaVoi. Asetuksista sen saa latautumaan taustalle.Firefoxissa on se huono puoli että pitää asentaa noin 10 lisäkettä ja muokkailla asetuksia jotta sen saa toimimaan melkein yhtä fiksusti kuin Operan. Operassa tosin on yksi huono puoli: "levytukku.fi" ei automaattisesti ohjaa " www.levytukku.fi" -sivulle, vaikka pelkkä "levytukku" ohjaa jos autoprefix on asetettu. |
Danko 23.03.2006 10:20:48 | |
---|
En vaan osaa. Duunikoneessa on Opera 8.5 ja kotona Mozilla 1.7.12. Opera oli säädetty niin, et sivun päivitys ei heitä ylälaitaan, mistäköhän saman saisi Mozillaan? romantikkoitkijät #37 "Mhh..Mitä toi Hemmo tuos tekee?? Totuushan on, että rumpalit skoree, mutta Hemmo on basisti... Sidekick ehkä?? 8)" -fox |
Aki 23.03.2006 14:24:10 | |
---|
En vaan osaa. Duunikoneessa on Opera 8.5 ja kotona Mozilla 1.7.12. Opera oli säädetty niin, et sivun päivitys ei heitä ylälaitaan, mistäköhän saman saisi Mozillaan? Ei saa. Lataa Opera myös kotiin. |
Danko 23.03.2006 18:05:16 | |
---|
Ei saa. Lataa Opera myös kotiin. En lataa, elän sit sen kanssa. Ei tuo nyt niin paljon haittaa. romantikkoitkijät #37 "Mhh..Mitä toi Hemmo tuos tekee?? Totuushan on, että rumpalit skoree, mutta Hemmo on basisti... Sidekick ehkä?? 8)" -fox |
Soolokitaristi 24.03.2006 15:25:33 | |
---|
Olen todennut ainoaksi vaihtoehdoksi laittaa kaikki kolme (Oprea, FF, Explorer) selainta koneelleni seuraavista syistä - Explorer: Kaverit haluaa käyttää, tarvii winkkarin päivitykseen - Opera: Mouse gesturet (+StrokeIt millä gesturet saa toimimaan myös käyttiksen kanssa) - Firefox: Ainut mille löysin plugarin jolla sen saa task bariin (kätevä pandoran kuuntelussa) |
tenkainen 24.03.2006 22:47:45 | |
---|
Olen todennut ainoaksi vaihtoehdoksi laittaa kaikki kolme (Oprea, FF, Explorer) selainta koneelleni seuraavista syistä - Explorer: Kaverit haluaa käyttää, tarvii winkkarin päivitykseen - Opera: Mouse gesturet (+StrokeIt millä gesturet saa toimimaan myös käyttiksen kanssa) - Firefox: Ainut mille löysin plugarin jolla sen saa task bariin (kätevä pandoran kuuntelussa) Pistä kettuunkin mouse gesturet...? "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |