Aihe: Miksi pukeudut mustaan?
1 2 3 4 5 6 7
Jani The Rock
26.06.2003 18:37:13

Jotta vaatteissa roikkuvat pitkät, valkoiset koirankarvat erottuisivat paremmin.
"I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt
Bassballs
26.06.2003 23:58:55 (muokattu 26.06.2003 23:59:11)

Musta musta on ihan hyvä väri. Nyt kesällä hylkäsin mustan, koska löysin oikean suosikkivärini, eli myrkynvihreän(kuten kaverit sanoo:"märänneen vihreän"). Luonnonläheiset värit houkuttelee, vaikka en hippi olekaan.
Tuo ei tarkoittanut sitä, että pukeudun mielelläni armeijan kurkkusalaattiin.

EDIT: armeijan
MITEN!? MITEN?! MITEN!?
Brewtal
27.06.2003 00:10:58
Six koska se on niin trendikäs. Mä haluun olla muodin huipulla.
Alcohol Fueled Brewtality
HCW
28.06.2003 01:28:25
No siksi tietenkin,että ihmiset näkee et mä mahdollisesti kuuntelen heviä ja haluan potkia mummoja ja hautakiviä.
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
jennitys
28.06.2003 11:58:34
mut on aina puettu melkoisen tummiin vaatteisiin, niin se tuntuu nytkin eniten omalta... tjs...
try to conTROLL yourself and keep on TROLLin'
Makuupussimies
30.06.2003 22:40:38
Se väri vaan sopii mulle. En kuitenkaan ole mikään hevimies ja sen näkee vaatteiden mallista.
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
jenni.rotten
01.07.2003 11:17:00
Se väri vaan sopii mulle. En kuitenkaan ole mikään hevimies ja sen näkee vaatteiden mallista.

Mustassa makuupussissako sinä sitten liikut, vai? ;)
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
Unworthy Knight
01.07.2003 11:20:05
Mustassa makuupussissako sinä sitten liikut, vai? ;)

hei! ei saa paljastaa vuoden 2006 kovinta muotia viellä!
Kaikki muodin harjalla kulkevat tietää että ne on viellä in!
"...So croak the king of Grey."
Makuupussimies
01.07.2003 16:15:59
Knight ja Jenni: Ette perkele varasta mun tulevaa muotituotetta. Joo mustassa makuupussissa oon ollu jumissa pari kuukautta... No ei sentään. Yleensä jotkut löysähköt sammarit ja joku epämääräinen paita... Mitenkäs jenni sitten pukeutuu? Entäs Knight?
Unworthy Knight
01.07.2003 20:35:54
Knight ja Jenni: Ette perkele varasta mun tulevaa muotituotetta. Joo mustassa makuupussissa oon ollu jumissa pari kuukautta... No ei sentään. Yleensä jotkut löysähköt sammarit ja joku epämääräinen paita... Mitenkäs jenni sitten pukeutuu? Entäs Knight?

Olaan sitten piruuksillaan tarkkoja.

Housut:Musta farkut taskujen ja lahkeiden kohdalat rispaantuneet. Iso usella ketjulla varustettu avain nippu roikkuu mukana yleensä.
Paita Osasto: Kaikki paidat on mustia ja sisältävät jonkin painatuksen (liekit,kaollo tai joku naseva teksti) bändi paitoja ei ole varmaan kun pari.
Talvisin vedän päälle mustan tribal hupparin jos on liika kylmä. Paidan mukan heiluu yleensä lohikäärme symbolilla varustettu amuletti.
Takkeja en käytä kun talvisin ja sillon ne on vaan jotakin mustaa ja lämmintä . Rotsia en omista jossakin on tosin joku vanha puhki kulutettu farkku rotis .

Tuossa pitäs olla tarpeeksi tarkasti :)
"...So croak the king of Grey."
jenni.rotten
05.07.2003 13:01:25 (muokattu 05.07.2003 13:05:30)
Mitenkäs jenni sitten pukeutuu?

Öyh. Nyt selitänki tarkasti. Yleensä/ lähes aina:
Tummansininen niitein, merkein ja hakaneuloin koristeltu farkkutakki. Musta (bändi-)paita (joku Misfits, Rancid tms.), musta/t tai tumma/t housut/hame(kesällä). Kaksirivinen pyramidiniittivyö ja yksirivinen kartioniittivyö, yleensä kolme ketjua. Vaaleanpuna/lila/vihreät säärystimet on ja pysyy nilkkoihin rullattuina kesät talvet.
JNE.

(P.S. 6 kpl /-merkkejä :) ennätys!)

EDIT: Jos oikein tarkka jaksaa olla niin ranteita peittää paksut kasat erinäistä roinaa josta ei välttämättä ota selvää. Kilisevä avainnippu roikkuu yhden kuparin värisen ketjun päässä, kaulassa taas koiranketju ja päiväkirjan lukko sekä ohut kultainen ketju ja kultainen risti (oikein päin) ja kultainen hakaneula (arvo 25 €). Vasemmassa korvassa kaksi hakaneulaa.

Ja pukeutumisen lisäksi järkyttää myös tuo musta irokeesi :)
Sotajumalatar
05.07.2003 19:06:03
En minä vaan tiedä. Musta on hieno väri ja se sopii minulle. Se on myös erittäin käytännöllinen väri, ei tarvitse olla niin turhan tarkka vaatteistaan. Ja ehkä tärkein syy on se, että minulla ei ole muutamaa poikkeusta ottaen kuín mustia vaatteita. Muita värejä mitä käytän on viininpunainen, vihreä ja valkoinen. Aina on jotain mustaa päällä;)
Makuupussimies
06.07.2003 14:42:06
Öyh. Nyt selitänki tarkasti. Yleensä/ lähes aina:
Tummansininen niitein, merkein ja hakaneuloin koristeltu farkkutakki. Musta (bändi-)paita (joku Misfits, Rancid tms.), musta/t tai tumma/t housut/hame(kesällä). Kaksirivinen pyramidiniittivyö ja yksirivinen kartioniittivyö, yleensä kolme ketjua. Vaaleanpuna/lila/vihreät säärystimet on ja pysyy nilkkoihin rullattuina kesät talvet.
JNE.

(P.S. 6 kpl /-merkkejä :) ennätys!)

EDIT: Jos oikein tarkka jaksaa olla niin ranteita peittää paksut kasat erinäistä roinaa josta ei välttämättä ota selvää. Kilisevä avainnippu roikkuu yhden kuparin värisen ketjun päässä, kaulassa taas koiranketju ja päiväkirjan lukko sekä ohut kultainen ketju ja kultainen risti (oikein päin) ja kultainen hakaneula (arvo 25 €). Vasemmassa korvassa kaksi hakaneulaa.

Ja pukeutumisen lisäksi järkyttää myös tuo musta irokeesi :)

Hehe... Lempinimesi on varmaan mummonpeläyttäjä.
caught in a mosh
07.07.2003 23:07:07
Musta on tyylikäs väri, se hoikentaa ja maailma on surullinen paikka. -CMX-
Killing is my business and business is good!
-memmu-
09.07.2003 19:13:40
mä tykkän mustasta väristä ja oon suunnilleen aina pukeutunut tummiin väreihin. tuskin oon koskaan käyttänyt edes virheetä paitaa..... ja tietysti: musta hoikentaa! :)
Jeesus Nieminen
10.07.2003 16:00:33
He hee :D
Pisti ihan naurattamaan... kuinkakohan moni m.nettiläisistä tuntee olevansa jeesus pitäessään muita kuin mustia vaatteita yllään? :)

"James päällä joka säällä".
"Youth is wasted on the young"- George Bernard Shaw
jenni.rotten
12.07.2003 04:43:03
Hehe... Lempinimesi on varmaan mummonpeläyttäjä.

Ei vaan Vompatti :)
Tb
12.07.2003 09:47:44
koska musta on katu-uskottava, aina muotia ja se hoikentaa. tässä nämä tärkeimmät..
mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko)
juxi
12.07.2003 12:09:55
Maj Karman Ylppö siteerasi haastattelussaan jotakin äijää tuosta mustiinpukeutumisesta "Pukeudun mustaan, kunnes tummempaa löytyy". Näinhän se on nähtävä

Joka oli, kuten jutussa luki, sitaatti GTA Vice Cityn yhdeltä radiokanavalta. Se gootti siellä kanavalla on oikeasti hauska =)
"Amor on kierosilmä. Se selittää monta asiaa." -Aku Ankka
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)