Akiman 14.10.2005 21:14:39 | |
---|
Mitä kannattaisi maksaa Deliverance kuvaninyylistä? Kyseessä on siis tupla. Tuskin paljoakaan. Ainakin Swampissa on myynnissä edelleen ihan normaaliin hintaan, eli siellä plusmiinus 20e kieppeillä. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: CATHEDRAL, AMORAL, HELLOWEEN :: |
torres 15.10.2005 11:26:36 | |
---|
täytyypä oikeen kirjottaa. näin tossa kesällä kyseisen orkesterin livenä Budabestissä, ja orkesteriin tutustumattomana totesin että helvete, kylläpäs pojat sitte vääntää hurjasti. keikan jälkeen olin ihmeissäni; en muistanut yhtään tiettyä juttua vaan kaikki pyöri päässäni outona sotkuna. (voi tietysti johtua hieman siitä että olin noin tuhannen pafoorin humalassa). tossa pari viikoa sitten ostin uutukaisen platan ja perskule alko solmut aukeilee. hitaasti mutta varmasti. levyssä on jotenki kaikki jutut ,mitkä muilla ärsyttää, nätisti kohdallaan. hyvin kulutusta kestävä levy. ja siis hieno orkesteri. ei muuta. mies #1 >-)darwin)> |
Turmis 15.10.2005 21:15:33 | |
---|
...levyssä on jotenki kaikki jutut ,mitkä muilla ärsyttää, nätisti kohdallaan. hyvin kulutusta kestävä levy. ja siis hieno orkesteri. ei muuta. Katsastapa Opethin Lamentations-DVD. Jäät bändiin koukkuun ikiajoiksi... näin kävi ainakin meikäläiselle. tätäenolevieläkertonutkenellekäänmuttanytsanonluitkotämänsenimittäinolitäysinturhaa. |
Torniojaws 16.10.2005 12:05:29 | |
---|
Katsastapa Opethin koko tuotanto. Jäät bändiin koukkuun ikiajoiksi... näin kävi ainakin meikäläiselle. http://www.relativity1.com [Grindcore]
Some suffer to the point where they grow numb - others are so numb they deserve to suffer... |
Jorte Kariko 16.10.2005 20:28:33 (muokattu 16.10.2005 20:30:15) | |
---|
koko tuotanto näin on! itse olen ollut koukussa kyseiseen bändiin MAYH:in ajoilta, mitään vastaavaa en ole vielä kuullut, aivan mahtava bändi! uusimmassa Guitar Worldissa, on ihan pieni joku haastattelu Mikael Åkerfeldtista, ( siis ei mikään suuri, aivan alkusivuilla.) Ja suurempi haastattelu Mikaelista ja Peteristä on 2002 tai 2003 guitar worldissa. Itse olen guitar worldin tilaaja. Tämä musavideo the grand conjuration, ihan kuin mikael åkerfeldt olisi ajellut parran ja viikset pois:) en ole aivan varma, mut pisti vaan jotenkin silmiin... itse ajelin tänään kokonaan kaljuksi, hevi fleda lähti pois... |
rc 16.10.2005 23:26:26 | |
---|
No ei ole ajanut kun kovin viiksekäs oli äijä ainakin Nosturin keikalla. Ja aika kova jätkä on jos on videon kuvaamisen jälkeen kasvattanut. "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
Jorte Kariko 17.10.2005 11:53:27 | |
---|
No ei ole ajanut kun kovin viiksekäs oli äijä ainakin Nosturin keikalla. Ja aika kova jätkä on jos on videon kuvaamisen jälkeen kasvattanut. hmm... en tiedä sinun parran/viiksien kasvusta! mutta, ei mulla mene kovinkaan kauan semmoisen parta/viiksi reuhkan kasvattamiseen! mutta leikki sikseen, kun siinä videossa tarkkaan katselee kun Åkerfeldt laulaa niin näyttäis siltä että, viikset olis ajeltu. Voin olla edelleenkin väärässä, mutta..... |
Closure 21.10.2005 13:42:06 (muokattu 21.10.2005 13:43:20) | |
---|
No ei ole ajanut kun kovin viiksekäs oli äijä ainakin Nosturin keikalla. Ja aika kova jätkä on jos on videon kuvaamisen jälkeen kasvattanut. se käyttää viiksi stereoideja, tekoviiksiä tahi tekopartaa. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Mahtava bändi! Ostin Ghost reveriesin, ja kun kuulin Baying of the houndsin, piti pudottaa vähän kitaran virettä ja opetella se mahtava riffi. "If quizzes are quizzical, what are tests like?" |
Cocktus 22.10.2005 11:48:05 | |
---|
Mahtava bändi! Ostin Ghost reveriesin, ja kun kuulin Baying of the houndsin, piti pudottaa vähän kitaran virettä ja opetella se mahtava riffi. Yyyh, eikö Opeth soitakaan enää E-vireessä? Kaikki biisit mitä mä oon tutkinu on tähän mennessä mennyt perusvireessä. |
reino 22.10.2005 11:51:44 (muokattu 22.10.2005 11:52:15) | |
---|
Yyyh, eikö Opeth soitakaan enää E-vireessä? Kaikki biisit mitä mä oon tutkinu on tähän mennessä mennyt perusvireessä. No ainakin osa uuden levyn biiseistä menee droppi-d:ssä? e: Ja myös jokunen biisi vanhemmasta tuotannosta. Esim. Blackwater Park Vitut, sano Vatanen |
SuvantoJ- 22.10.2005 12:14:20 | |
---|
No ainakin osa uuden levyn biiseistä menee droppi-d:ssä? Uusin levy on vedelty avoimella d:llä, ei dropissa. Blessed are the cheesemakers |
Heartwood 22.10.2005 12:36:34 | |
---|
Uusin levy on vedelty avoimella d:llä, ei dropissa. Jep, avoin d-molli on pojilla vireenä. Tosin ainakin Hours of Wealth menee perusvireellä ja arvelisin myös Atonementin menevän. Ja vanhoista Demon of the Fall on tuon BWP:n ohella soitettu drop-deellä. "The colonel is breakdancing! Give me a break!"
-William Shatner |
Strutsi 22.10.2005 12:58:43 | |
---|
Niin mutta kun tosi muusikot opettelee biisejä korvakuulolta niin dropped d riittää. "If quizzes are quizzical, what are tests like?" |
Exhausted 22.10.2005 15:57:41 | |
---|
Ghost of Perditionin yhdessä loppupään riffissä kuulostaa aivan siltä kuin soitettaisiin normaalivireisen kitaran avoimet E- ja B-kielet (se missä muristaan taas että Ghost of Perdition). Sen sijaan taas Reverie/Harlequin Forestin huiluäänet paljastavat että kyseessä on avoin D-mollivire. |
Spike 22.10.2005 16:36:33 | |
---|
ja kun kuulin Baying of the houndsin, piti pudottaa vähän kitaran virettä ja opetella se mahtava riffi. Se intro on kyllä niin pöllitty Uriah Heepin Look At Yourselfistä, että se on jo mautonta. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
ahdistuska 30.10.2005 21:06:35 | |
---|
Aivan loistava orkesteri, mutta onko kukaan nähny livenä? Ite en ole ja kiinnostais tietää miten toimii. Mistä se menee? |
lxi 30.10.2005 21:09:10 | |
---|
Aivan loistava orkesteri, mutta onko kukaan nähny livenä? Ite en ole ja kiinnostais tietää miten toimii. Luepa tästä ketjusta muutakin kuin viimeinen sivu. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
ozz3 30.10.2005 21:40:27 | |
---|
Aivan loistava orkesteri, mutta onko kukaan nähny livenä? Ite en ole ja kiinnostais tietää miten toimii. Kolme sanaa: toimii helvetin hyvin Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
Oxyn 30.10.2005 22:53:12 | |
---|
Kolme sanaa: toimii helvetin hyvin |