vaiktutus 18.06.2003 21:48:21 | |
---|
Osaisiko joku kertoa, kuinka tarkkoja ko. paikassa ollaan tuon ikärajan(K-18) kanssa? Tarkistetaanko henkkarit jokaiselta ja miten perusteellisesti? Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät... |
Roberto 19.06.2003 10:48:42 | |
---|
Osaisiko joku kertoa, kuinka tarkkoja ko. paikassa ollaan tuon ikärajan(K-18) kanssa? Tarkistetaanko henkkarit jokaiselta ja miten perusteellisesti? Tarkastetaan perusteellisesti. |
Supernaut 24.06.2003 21:39:18 | |
---|
Minkä tasoinen paikka se muuten on? Oon kuullu, että aika pieni ainakin. Ei kai se sentään yhtä kallis oo kun Tavastia (siis juomapuoli)? Funk you! |
Roberto 24.06.2003 23:39:23 | |
---|
Minkä tasoinen paikka se muuten on? Oon kuullu, että aika pieni ainakin. Ei kai se sentään yhtä kallis oo kun Tavastia (siis juomapuoli)? Juomapuolesta viis, mutta paikkana erittäin asiallinen n. 200 henkeä vetävä pikkuklubi. Mahtavuutta. |
KooAa 25.06.2003 22:25:45 | |
---|
Osaisiko joku kertoa, kuinka tarkkoja ko. paikassa ollaan tuon ikärajan(K-18) kanssa? Tarkistetaanko henkkarit jokaiselta ja miten perusteellisesti? Tuskin multa henkkareita katottas ! Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Leppis 26.06.2003 20:24:23 | |
---|
Minkä tasoinen paikka se muuten on? Oon kuullu, että aika pieni ainakin. Ei kai se sentään yhtä kallis oo kun Tavastia (siis juomapuoli)? Erittäin mukava paikka jos esiintymässä on ns. pikkubändi, ettei tule liian täyteen. Mutta tosiaan aika hintava on tuo juoma puoli. En nyt mene vannomaan mutta muistelisin että aika lailla Tavastian hintaluokkaa. *yks vitun päivänsäde* |
Erittäin mukava paikka jos esiintymässä on ns. pikkubändi, ettei tule liian täyteen. Mutta tosiaan aika hintava on tuo juoma puoli. En nyt mene vannomaan mutta muistelisin että aika lailla Tavastian hintaluokkaa. 4.20 maksaa kolmostuoppi muistaakseni. Kallista on mutta paikka on tosiaan varsin mukava pikkusali. |
tuukkah 01.07.2003 15:24:34 (muokattu 01.07.2003 15:38:59) | |
---|
Muutamia kertoja Semissä käyneenä täytyy todeta, etten ainakaan minä ole koskaan nähnyt keneltäkään papereita kysyttävän, eikä minultakaan niitä koskaan ole kysytty. Näin vaikka se poke onkin aika skrode sälli. Paljon riippuu tietenkin omasta ja seuralaistesi ulkoilmeestä, ja kenties myös illan keikasta ja sen ajankohdasta. Tyhjille arki-iltakeikoille luulisi kenties pääsevän vähän helpommin. Niin ja muista ettei sinne saa tietekään mennä alaikäisenä. ;) edit. Se olut on tosiaan kallista, eikä sitä välttämättä ole helppo saada ainakaan bändien välillä. miks mustat tyypit on keksiny kaikki hyvät jutut? |