Aihe: Alesis QS 6.1 huolto
1
R.Syke
21.10.2005 22:16:12 (muokattu 21.10.2005 22:16:24)
Olen huomannut, että omaan rakkaaseen Alesikseen on tullut ikävä vika. Signaali on muuttunut todella heikoksi. Kuuloke liitäntä toimii normaalisti, mutta line out on lähes käyttökelvoton. :( Kysymykseni kuuluukin: Onko Keski-Suomessa jotain syntetisaattori huoltoa, jos ei ole niin mikä olisi seuraava paikka mistä kysyä?

Kiitos jo etukäteen!

-Mikäli jotain Keski-Suomesta ja Jyväskylästä on mieleen jäänyt, niin siellä pitäisi vaikuttaa Musapörssi-niminen liike.

Siellä on muistaakseni kosketinsoitintaiteilija töissä. Ja luultavasti osaa auttaa tässä asiassa.

Tarkista. En oo varma, onko vielä. Ite oon joskus saanu avun sieltä.
Tx3
22.10.2005 16:58:13
Pitääpä kysäistä sieltä. Kiitos. :) Muitakin ehdotuksia otetaan tietenkin vastaan.
Loisto
24.10.2005 18:24:28
Alesiksen huolloista käsittääkseni suomessa vastaa MH-projeckt, ja oma soittimeni (qs 6.1) on paraikaa siellä huollossa. En tiedä löytyykö suomesta muita näitä pelejä huoltavia liikkeitä, mutta jos ei tahdo löytyä kannattaa tiedustella suoraan sieltä, tässä yhteystietoja: mhprojeckt@surfeu.fi , 040 584 2095/Miika Helle. Sähköpostiosoite oli muistaakseni noin, puhelinnumerosta olen 100% varma.
pooki
24.10.2005 23:37:23
Jep.
Mun qs 6.1 oli just tuolla MH-projectissa huollossa ja laittoivat synan kuntoon n. 1/2 tunnissa. Nopeaa palvelua, joskin vikakin oli pieni. Hyvä paikka joka tapauksessa, ja muistaakseni sanoivat vielä lähtiessäni että työlle on 3 kk. takuu jos vika uusiutuu.
pooki
24.10.2005 23:42:18
Olen huomannut, että omaan rakkaaseen Alesikseen on tullut ikävä vika. Signaali on muuttunut todella heikoksi. Kuuloke liitäntä toimii normaalisti, mutta line out on lähes käyttökelvoton. :( Kysymykseni kuuluukin: Onko Keski-Suomessa jotain syntetisaattori huoltoa, jos ei ole niin mikä olisi seuraava paikka mistä kysyä?

Tuli vielä mieleen että mulla taas oli tuossa em. soittimessa hurinaongelmia ja sanoivat silloin että näissä alesiksen vehkeissä on outputeissa jonkinlaiset mutefetit (lue transistorit) jotka on herkkiä hajoamaan ja rikkinäisenä aiheuttavat hurinaa ja paskan soundin. Voipi olla ne on rikki. Ne voi sieltä poistattaa, ei vaikuta toimintaan. MH-project hoitaa..

Itsellä oli tosin maadoitusvikaa, joten hurina ei johtunut noista feteistä.
Tx3
25.10.2005 19:55:56
Hienoa, kiitos tiedoista! =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)