Twist 18.10.2005 17:35:47 | |
---|
Tullut. Säkkipilli |
Closure 19.10.2005 01:00:31 | |
---|
Tullut. Kuullut? Kun sivuilla ilmoitetaan julkaisuajaksi 10/11 niin eikös se ole sama kuin meillä 11.10? " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Tympee Huttunen 19.10.2005 09:57:08 | |
---|
Metalliliitossa jotain kuulin, mutta ei juuri liikaa vakuuttanut. Laittaisitko sinä parhaat tekemäsi biisit tälläiselle levylle? Veikkaan, että Roadrunner-diilin ehtoja on tehdä kappale yhtiön kokoelmalle. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
JivE 19.10.2005 10:06:57 | |
---|
Tilaukseen tuli pistettyä tuo levy cdon.comista. Saa nähä löytyykö timanttisia biisejä. Tulee siinä mukana joku dvd:kin. |
Incarnation 19.10.2005 10:14:24 (muokattu 19.10.2005 10:17:04) | |
---|
Itseäni ei oiken sytyttänyt kuin biisit The Enemy ja The Dagger. Liian erilaisia biisejä kasattu yhdelle levylle, se ainakin omalla kohdallani mätti. Dino Cazaresin ja Rob Flynnin joukkioita kun olisi yhdistetty sopivaksi sopaksi niin olisi tullut varmasti kovinkin mielenkiintoista kamaa kuten nämä kaksi yllämainitsemaani biisiä osoittivat. Howard Jones - laulu Mark Hunter - laulu Dino Cazares - kitara Rob Flynn - kitara Christian Olde Wolbers - basso Andols Herrick - rummut Tuolla kokoonpanolla olisi tullut varmasti nerokkaita riffejä ja tappavia soittosuorituksia. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Tapani L 19.10.2005 13:50:58 | |
---|
Se, että pistetään hyviä soittajia ja lahjakkaita muusikoita yhteen, ei kyllä vielä tarkoita sitä, että ne alkaisivat tekemään yhdessä hyvää musiikkia. Bändit kun ovat yleensä huomattavasti enemmän kuin osiensa summa. Kyllä tuo ajatus silti aika himokkaalta vaikuttaa. Pitäisi varmaan kuunnella korvillani jotain noista kappaleista. |
Vicious 20.10.2005 11:00:36 | |
---|
On kyllä ihan menevä lätty. Mukava seurata ton nuoren Heaftyn aikaansaannoksia. Itseäni tosiaan miellyttää eniten biisi : Army of the sun, sillä Tim Williamsin ääni on tosi jees! |
Closure 20.10.2005 13:18:43 (muokattu 20.10.2005 20:53:08) | |
---|
On kyllä ihan menevä lätty. Mukava seurata ton nuoren Heaftyn aikaansaannoksia. Itseäni tosiaan miellyttää eniten biisi : Army of the sun, sillä Tim Williamsin ääni on tosi jees! Itse löysin tuolta lätyltä pari oikein menevää biisiä. Dawn Of A Golden Age, Army Of The Sun, Annihilation By The Hand Of God, In The Fire, Roads. Muitakin mielenkiintoisia kappaleita on, mutta katsotaan onko niistä mihinkään. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
DaKiller 20.10.2005 15:58:13 | |
---|
Noiden piisien perusteella mitä tuolta sivuilta löytyi (3 kpl) sanoisin, että onpas taas tehty melkoista skeidaa. Ainut mitä odotin utossa oli nuo Watersin soolot mutta eipä ainakaan tuossa yhdessä skipaleessa auta pelastamaan muuten kökköä kokonaisuutta. Sielutonta nykyheviä sliipatuin soundein. Ei nappaa ei. |
Closure 20.10.2005 20:52:35 (muokattu 20.10.2005 20:54:26) | |
---|
Sielutonta nykyheviä sliipatuin soundein. Ei nappaa ei. Kyllä. Näin kokonaisuutena tuo älppy on juuri sitä, mutta yksittäisiä kappaleita on juuri nuo pari hyvää! Harmittaa tuo roads, mahdollisuudet olla hyvä biisi, mutta ne type-o-paska hemmon tekemät taustat eivät vaan kolahda alkuunkaan. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Incarnation 21.10.2005 00:37:03 | |
---|
Kyllä. Näin kokonaisuutena tuo älppy on juuri sitä, mutta yksittäisiä kappaleita on juuri nuo pari hyvää! Harmittaa tuo roads, mahdollisuudet olla hyvä biisi, mutta ne type-o-paska hemmon tekemät taustat eivät vaan kolahda alkuunkaan. Tosiaan Roads oli todella potentiaalinen ja ainoa asia mitän jäin kaipaamaan, oli reilu lisäpituus. Tuo Army of the Sun on muuten myös yksi erittäin hyvä kappale levyllä, jäi aiemmin huomioimatta eikä Baptized in Redemption:kaan huono ole. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Blasphemer 21.10.2005 10:45:07 (muokattu 21.10.2005 10:49:20) | |
---|
En ole järin yllättynyt siitä, että ainoastaan Dawn of a Golden Age ja Flynnin ja Cazaresin sävellykset toimivat. Eikä ollut paskempia nämä dm-jannujenkaan vedot. Cavalera veti loistovokaalit. Parasta rumpukyytiä taisi antaa tämä Suffocationin setä. Mutta vittu nuo amerikan nuoret numetal ja metalcore jampat eivät tiedä miten sitä kitaraa soitetaan. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
-K- 21.10.2005 15:22:37 | |
---|
Mites se DVD-puoli tuossa toimii ? Itsekkin tuon hain ja jäi kyllä sarjaan "..sitten kun tulee kympilllä myyntiin" Ei suotta elämys. |
Closure 21.10.2005 15:29:55 (muokattu 21.10.2005 15:30:55) | |
---|
Mites se DVD-puoli tuossa toimii ? Itsekkin tuon hain ja jäi kyllä sarjaan "..sitten kun tulee kympilllä myyntiin" Kaikki tän tyyliset kokoelmat saisivatkin juuri olla tuon kympin verran. Genreen katsomatta. Kympillä tämä kyllä lähtisi hyllyyni pelkästään Åkerfeldtin äänen ansiosta. (Opeth fani) mutta ei tämä kyllä 17-20€ arvoinen levy ole. Ei. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Spike 21.10.2005 21:06:40 (muokattu 21.10.2005 21:06:50) | |
---|
In The Fire - ainut hyvä asia oli Kunkku Timantin ääni. The End - olis voinu toimiakin, jos biisiin ois saatu muutakin ku kertsi. Nyt perhanan borea. Laulut oli hyvät, ellei niitä ois pilattu ylettömällä toistolla. Zzz.... Annihilation by the hands of god - Potkii vähän paremmin, hyvää Bentonin ääni. Olisi saanut olla vielä enemmän brutaali. Miksei Åkerfeldt tehnyt yhtään biisiä... nyyh So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Annihilation by the hands of god - Potkii vähän paremmin, hyvää Bentonin ääni. Olisi saanut olla vielä enemmän brutaali.
Hirveätä p*skaa suoraan sanottuna. Ei voi kuin ihmetellä miten tuollaista kuraa edes viitsitään narulle laittaa.
|
Spike 21.10.2005 21:47:22 (muokattu 21.10.2005 21:48:46) | |
---|
Hirveätä p*skaa suoraan sanottuna. Ei voi kuin ihmetellä miten tuollaista kuraa edes viitsitään narulle laittaa. Biisinä se oli aika kakkia. E: Noitten biisien perusteella en ottais edes ilmatteeksi kuin pelkästään rahalliseen hyötymistarkoitukseen. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
DaKiller 21.10.2005 22:00:38 | |
---|
Biisinä se oli aika kakkia. E: Noitten biisien perusteella en ottais edes ilmatteeksi kuin pelkästään rahalliseen hyötymistarkoitukseen. Mielestäni se, ilmeisesti suusta tuleva, lähinnä koomisen kuuloinen kurahtelu (varmaankin laulu) oli sitä itseään. Eli pskaa. |
Super-Jari 22.10.2005 11:33:40 | |
---|
Mistä nuo loput biisit kuulee? |
Zieberheim 22.10.2005 19:26:44 (muokattu 22.10.2005 19:26:56) | |
---|
Mistä nuo loput biisit kuulee? Ostaa levyn? |