cubasisti 20.10.2005 22:18:13 | |
---|
Tässä hiukan kevyempi, mutta ajankohtainen jazziin liittyvä aihe. Yksi kaveri väittää, että se Chick Corean levyjä tuottanut Ron Moss on itse asiassa tämä TV-sarjassa Ridgeä näyttelevä Ron Moss. Voikohan pitää paikkaansa? Chick Corean Ron Moss on ainakin ollut musahommissa jo 1970-luvulla, joten tuntuu aika uskomattomalta. Yritin kovasti googlettaa, mutta ei vaan löydy kuvaa Corean Mossista. Mahtaako minkään vanhan levyn kannesta löytyä kuvaa? Olipa sitten Ridge tai ei, niin on ainakin tuottanut paljon hyvää musiikkia. |
Flow 20.10.2005 22:20:12 | |
---|
Onhan tuo Ridge ollu mukana musahommissa ainakin 80 luvulta asti joten miksei 70 luvulta. Ois oikeasti jännä kuulla minkälaista musaakkia Moss oikeasti väsäilee. Uusi levyhän siltä on nyt tulossa mikäli Iltalehtiin on uskomista. I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Fuzzy Boner 20.10.2005 22:21:28 | |
---|
Tässä hiukan kevyempi, mutta ajankohtainen jazziin liittyvä aihe. Yksi kaveri väittää, että se Chick Corean levyjä tuottanut Ron Moss on itse asiassa tämä TV-sarjassa Ridgeä näyttelevä Ron Moss. Voikohan pitää paikkaansa? Chick Corean Ron Moss on ainakin ollut musahommissa jo 1970-luvulla, joten tuntuu aika uskomattomalta. Yritin kovasti googlettaa, mutta ei vaan löydy kuvaa Corean Mossista. Mahtaako minkään vanhan levyn kannesta löytyä kuvaa? Olipa sitten Ridge tai ei, niin on ainakin tuottanut paljon hyvää musiikkia. Ridge on Ronn Moss. Eri jäbä. Ron Moss on Kikan manageri ja eksekuuttiveproduuseri. Se Ron oli Porissa Kikan mukana ku kikka oli jatsibändinsä kanssa muutama vuos sitten; tapasin sen Ronin. Eri jäbä. hoho mikä aihe! Saapuilija |
cubasisti 20.10.2005 22:40:19 | |
---|
Mjaahans, siis Ron vs. Ronn... sehän selittääkin asian ihan täysin. Lisäksi Googlen kuvahaulla "corea moss" löytyi kuva Linda Mossista jossain ihmeen pippaloissa. Linda näyttäisi olevan Ridgelle turhan vanhaa vuosikertaa. |
mr.muzak 20.10.2005 22:56:37 | |
---|
Ridge on Ronn Moss. Eri jäbä. Ron Moss on Kikan manageri ja eksekuuttiveproduuseri. Se Ron oli Porissa Kikan mukana ku kikka oli jatsibändinsä kanssa muutama vuos sitten; tapasin sen Ronin. Eri jäbä. hoho mikä aihe! Älä yritä kusettaa, hoho "tapasin sen ronin muutama vuos sitten porissa" HOHO. Joo ja mä kävin eilen Hancockin kanssa kahveella, kiva jäbä, mut laittaa kahviinsa sokerin tilalle suolaa...outoo. Kyllä mä oon kanssa kuullu tota monestakin suunnasta, epäilen vahvasti että se on yks sama jäbä. |
Fuzzy Boner 20.10.2005 23:08:48 (muokattu 20.10.2005 23:13:35) | |
---|
Älä yritä kusettaa, hoho "tapasin sen ronin muutama vuos sitten porissa" HOHO. Joo ja mä kävin eilen Hancockin kanssa kahveella, kiva jäbä, mut laittaa kahviinsa sokerin tilalle suolaa...outoo. Kyllä mä oon kanssa kuullu tota monestakin suunnasta, epäilen vahvasti että se on yks sama jäbä. Jätkä houkuttelee kettuilemaan sulle; mut en sano mitään:) heh. Ja muuten: Hancock ei ollu niin kiva jäbä. Saapuilija |
Notefix 21.10.2005 00:58:30 | |
---|
Ja muuten: Hancock ei ollu niin kiva jäbä. Ootsä muka tavannu sen? Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
JoPa 21.10.2005 01:25:56 | |
---|
Niin siis kyllähän se sama tyyppi on joka soitti bassoa? player nimisessä bandissa.. "Tosta poikki", sano Isildur.. |
Fuzzy Boner 21.10.2005 09:40:35 | |
---|
Ootsä muka tavannu sen? Joo. "Sir, Is it possible to get your nimmari?" "-no" Saapuilija |
El Condor 21.10.2005 13:24:14 | |
---|
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
mr.muzak 21.10.2005 13:26:21 | |
---|
Vielä näistä kaunarit-Mossin musakuvioista: http://www.superseventies.com/1978_7singles.html Eli "Ridgellä" on meriittilistalla jenkkien ykköshitti vuodelta -78. Ei paha. Corea-yhteyksiä tuskin on. Ootko varma? Muistaisin lukeneeni jostain että Moss:lla on ollu suhde Corea:n kanssa... olikohan se 7päivää.. |
Jucciz 21.10.2005 14:40:46 | |
---|
Elekää nyt hyvät ihmiset sotkeko Ron:ia ja Ronn:ia. Vain toisella näistä voi olla leuka kuin puuliiteri! |
oizo 21.10.2005 16:00:37 | |
---|
Elekää nyt hyvät ihmiset sotkeko Ron:ia ja Ronn:ia. Vain toisella näistä voi olla leuka kuin puuliiteri! + :D Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Sehän se vielä puuttuis että ois sama tyyppi kyseessä. V*ttu jeei!!! |
Nazareth 21.10.2005 19:59:25 | |
---|
Elekää nyt hyvät ihmiset sotkeko Ron:ia ja Ronn:ia. Vain toisella näistä voi olla leuka kuin puuliiteri! Wanha. "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
tenkainen 21.10.2005 20:19:40 | |
---|
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Jucciz 22.10.2005 03:13:05 | |
---|
|
Varaani 24.10.2005 15:40:29 | |
---|
Samankaltaista asiaa olen itse ihmetellyt. Vinnie Colaiutan (menikö nimi oikein) levyllä joskus Ron(n) Moss luritteli saksofonia. Tässäkö syy, miksi Kaunareissa on ollut saksari introkin... |
mr.muzak 24.10.2005 17:05:36 | |
---|
Samankaltaista asiaa olen itse ihmetellyt. Vinnie Colaiutan (menikö nimi oikein) levyllä joskus Ron(n) Moss luritteli saksofonia. Tässäkö syy, miksi Kaunareissa on ollut saksari introkin... HOHO, tää on kyllä paras thread pitkään aikaan!!:) |
Janus 24.10.2005 22:55:00 (muokattu 24.10.2005 22:57:06) | |
---|
Vain toisella näistä voi olla leuka kuin puuliiteri! "...Larkella valluu huulesta veri, kuka sitä löi sitä tiiä en." EDIT: Huhua on liikkeellä, että Ridge tulisi esiintymään lähiaikoina erään tunnetun suomalaisen big bandin solistina. h0Ho "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |