Aika loistava tapaus. Kukaan ei voi kun tykätä basistista, joka soittaa 2-kielisellä kuuraketilla pyrotekniikalla varustettu lentäjän kypärä päässään. Sen muutkin bassot on 2-kielisiä, mutta soitto rokkaa. Kantsii käydä tsekkaamassa Hesan keikka tänään, ja Turku ylihuomenna. bassolla hanuriin |
Veikko 22.10.2005 04:25:01 | |
---|
Kävin kattomassa Tampereen keikan. Oli pirun hyvä veto. Rakettibasso oli komee ja rokettirolli kulki kahella kielellä kivasti. Puhuiko hän viittä kieltä? Entä oliko hänellä mitään sanottavaa? -L.Viita |
hollstro 22.10.2005 09:47:56 | |
---|
Olin eilen Nosturin keikalla. Hyvä bändi. Kyllähän se 2-kielinen ihan komeesti toimi ja saundasi. Eniten nauratti se oliivi/hammastikkubasso. Olipahan standardista poikkeavat soittimet. Parasta bändissä oli kuitenkin kitraristi. Oma tyyli ja saundi. Basisti ei soitannollisesti tai saundipoliittisesti erottunut mitenkään meistä tavallisista basson niplaajista. |
Silvio Dante 22.10.2005 14:58:02 (muokattu 22.10.2005 15:10:02) | |
---|
Parasta bändissä oli kuitenkin kitraristi. Oma tyyli ja saundi. Parasta bändissä oli itse bändi! Aivan h-vetin kova keikka ja bändi. Meitsi on ihan mehuissa!!! Aijai! |
Shabby 23.10.2005 23:41:38 | |
---|
Basisti ei soitannollisesti tai saundipoliittisesti erottunut mitenkään meistä tavallisista basson niplaajista. Ah, mut se oli se show... Pistä ite säkenöivä kypärä päähän, ja kato kauanks piät sitä ;P Kunnioitan Stiguu sen Shown visuaalisuuden takii. En ole lainkaan kade, vaik itekin bassoa rääkkäilen :) Ai sä oot tavallinen basson niplaaja? Mäpäs en! Sulla on alemmuuskompleksi :P Minulla ei ole vapaa-ajan ongelmia työpaikallani. |