Aihe: Ostin sitten Kochin Powertonen
1 2 3 4 5
mikefast
21.10.2005 14:45:45
Mikä oli hinta tolle kakkoselle? Tai ykköselle?

Powertone II:n voi käydä hakemassa custom soundsilta pois 2075 euron hinnalla.

:)Mikko
Pilp Mömelt Mömelt Pilp.
TheWickerMan
21.10.2005 14:47:13

Sinne siis ;)
Drink, Drank, Punk
Eemil
21.10.2005 14:49:41 (muokattu 21.10.2005 14:50:30)

No mä pikaisen kyselyn jälkeen pääsin 1850€ hintaan. Tuossa on se kiva että saa valita kummilla pääteputkilla tilataan tehtaalta moinen jos tilataan.

6550-päättärit oli tuossa testatussa vermeessä ja tuossa 1850€ hinnassa.
Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös. K100 #2
JuSu
21.10.2005 14:54:55
No mä pikaisen kyselyn jälkeen pääsin 1850€ hintaan.

Maxguitar myy 1590 + rahti... Parisataa halvemmalla.

Twintone -combo irtaantuisi Hollannista 1249 eurolla, ja uuden Twintone II:n ilmoitetaan olevan vieläkin halvempi.

Oivoi.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
TheWickerMan
21.10.2005 15:00:32
Hemmetin hemmetti.. Eieiei.. Budjetin yli menee. Ei kehtaa laittaa kahta tonnia särösaundiin. Pitää mennä testimään sitä TSL60 mad monkeyn kera. Ja sit niitä laneytä ja sulkee toi Koch pois kokonaan, ainaki toistaseks. Homoa tollaset hehkutukset :)
Sitten ku olen rikas ja kuuluisa ni vois harkita ;)
Drink, Drank, Punk
Eemil
21.10.2005 15:00:55 (muokattu 21.10.2005 15:02:34)
Maxguitar myy 1590 + rahti... Parisataa halvemmalla.

Twintone -combo irtaantuisi Hollannista 1249 eurolla, ja uuden Twintone II:n ilmoitetaan olevan vieläkin halvempi.

Oivoi.

JuSu

Joo, kyllä varmaan tuolla tulisivat vielä lisää vastaan kun tuon näyttäisi heille. Tuo Twintonen ykkösmalli ei ole ehkä kovin suositeltava ostos kun siinä on vain 2 saundia, puhdas ja särö kun tuossa kakkos mallissa on särökanavalle se buusti joka on hyvin oleellinen.

E: Twintone II on todella paha kilpailija Screamerille, sanon.
Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös. K100 #2
TheWickerMan
21.10.2005 15:01:24
Uuden Twintone II:n ilmoitetaan olevan vieläkin halvempi.

Oivoi.

JuSu

Niimpä niin..
Drink, Drank, Punk
JuSu
21.10.2005 15:16:28
E: Twintone II on todella paha kilpailija Screamerille, sanon.

Niin. Löysin netistä soundiklippejä... Voi p*rkele sentään. Tieto lisää tuskaa. Jos myis Screamerin ja tuon H&N 4x12":n... =)

Noh, jarrua jarrua.

JuSu
Joees
21.10.2005 15:17:22
Ei stana... Kohta joka jätkällä on Koch. Ei siinä mitään. Vallan mahtavia vahvistimia ovatkin. Mut hitto, liika hypetys pilaa aina kaiken.

Luojan kiitos Buddat maksavat nykyään niin paljon ;) Heh. Powertone on kyllä erittäin luja vahvistin. Hommaisin toki jos olis rahaa ;)
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
jussimus
21.10.2005 15:17:45
Niin. Löysin netistä soundiklippejä...

Mistä mistä mistä?!
Eemil
21.10.2005 15:19:28
Niin. Löysin netistä soundiklippejä... Voi p*rkele sentään. Tieto lisää tuskaa. Jos myis Screamerin ja tuon H&N 4x12":n... =)

Noh, jarrua jarrua.

JuSu

No on Screamer edelleen mun mielestä parempi! Puhtaat on tuossa paremmat mutta säröpuolella Screamer voittaa selkeydellään potin kotiin. Ja onhan tuo Screamer halvempi myös. Itte mietin tuota Poweria joka peittosi Screamerin ikävä kyllä joka osa-alueella, paitsi hinnassa.
TheWickerMan
21.10.2005 15:22:06

Noh, jarrua jarrua.

JuSu

Mäki olin onnellinen sillon ku tiesin hevi vahvistimista peaveyn, egnlin ja luulin että marsut on bluesvehkeitä. Nyt on Mesat, Kochit, Marsut taipuvat nykyään muuhunkin kuin bluesiin, Laneyllä on kovia kilpailijoita, ENGLillä on muitankin vahvistimia kun thunder, screamer ja fireball, 5150 ei sovikkaan mulle, kaiken maailman säristimiä jolla see ehkä hieman muokattua saundia jne.. Lisäksi vuosien varrella oppi ymmärtämään että elementeillä, ehkä mikeillä ja soittotatsillakin on vaikutusta saundiin. Blaah.
Drink, Drank, Punk
JuSu
21.10.2005 15:22:18
No on Screamer edelleen mun mielestä parempi!

No okei sitte... =)

Taidan tästä lähteäkin treenikämpälle vähän paijaamaan Screameria.

Menee offariksi...

Viikonloppuja kaikille!

JuSu
jussimus
21.10.2005 15:32:10
Mäki olin onnellinen sillon ku tiesin hevi vahvistimista peaveyn, egnlin ja luulin että marsut on bluesvehkeitä. Nyt on Mesat, Kochit, Marsut taipuvat nykyään muuhunkin kuin bluesiin, Laneyllä on kovia kilpailijoita, ENGLillä on muitankin vahvistimia kun thunder, screamer ja fireball, 5150 ei sovikkaan mulle, kaiken maailman säristimiä jolla see ehkä hieman muokattua saundia jne.. Lisäksi vuosien varrella oppi ymmärtämään että elementeillä, ehkä mikeillä ja soittotatsillakin on vaikutusta saundiin. Blaah.

Tää saundimaailman funtsiminen on kyl nykyään helvetin stressaavaa, ja mikä pahinta, tähän jää helposti koukkuun. Liian paljon liian hyviä kamoja. Hitto kun oiski vaan pari hyvää laitevalmistajaa ja loput tekis ihan skeidaa. Ei menis pää niin helposti sekasin metsästäessä hyvää saundia. Kohta pistän pillit pussiin ja palaan takasin Valvestate-aikaan, ettei tarttis enää arpoa überhyvien putkipelien välillä :) Höö...
Niskamies
21.10.2005 15:34:59
Tää saundimaailman funtsiminen on kyl nykyään helvetin stressaavaa, ja mikä pahinta, tähän jää helposti koukkuun. Liian paljon liian hyviä kamoja. Hitto kun oiski vaan pari hyvää laitevalmistajaa ja loput tekis ihan skeidaa. Ei menis pää niin helposti sekasin metsästäessä hyvää saundia. Kohta pistän pillit pussiin ja palaan takasin Valvestate-aikaan, ettei tarttis enää arpoa überhyvien putkipelien välillä :) Höö...

Mä päätin tossa että en nyt ala edes funtsimaan onko tossa uudessa Marsussa just se saundi mitä haluan, enkä ala kokeilemaan putkien vaihtoa ja biasointia ja elementtien vaihtoa yms. Ei tartte alkaa funtsimaan uusia kun on tyytyväinen nykyiseen:-)
There's a fine line between stupid and clever.
jussimus
21.10.2005 15:39:58
Mä päätin tossa että en nyt ala edes funtsimaan onko tossa uudessa Marsussa just se saundi mitä haluan, enkä ala kokeilemaan putkien vaihtoa ja biasointia ja elementtien vaihtoa yms. Ei tartte alkaa funtsimaan uusia kun on tyytyväinen nykyiseen:-)

Hyvähyvä! Ei kelailla turhia, vaan rokki soimaan!
ch LL
21.10.2005 15:48:27

Tuolta tuolta tuolta:

http://www.ic-musicmedia.de/artist_pages/artistpage.php?id=101691

JuSu

Tuolta löytyvät särösoundit eivät kyllä oleet mitenkään mahtavan kuuloisia. On minun korviini liian tummat/tuhnut/puuroo. Ei kuulostanut tarpeeksi selkeeltä.
Ja puhtaat kuulosti melko samalta, kun sadoissa muissa vahvistimissa. Joten...
Eemil
21.10.2005 15:53:45
Tuolta löytyvät särösoundit eivät kyllä oleet mitenkään mahtavan kuuloisia. On minun korviini liian tummat/tuhnut/puuroo. Ei kuulostanut tarpeeksi selkeeltä.
Ja puhtaat kuulosti melko samalta, kun sadoissa muissa vahvistimissa. Joten...

Mä ruuvasin omasta mielestäni paremmat särösaundit siitä pihalle eilen kun mitä noissa oli, eli vähän samaa mieltä.
TheWickerMan
21.10.2005 17:09:24 (muokattu 21.10.2005 17:09:57)

Niimpä :) Testaan TSL60 ja VHR100. Puheitten perusteella sopivat mulle. Alan sitten hiomaan sitä omaa saundia lisää niiden kamojen kanssa, jotka nyt päätän ostaa.
Drink, Drank, Punk
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)