Feggy 08.09.2005 16:59:29 | |
---|
Onkohan kukaan tätä kuullut? Aikamoinen järkäle suomalaista pophistoriaa: SIVULLISET - valikoima suomalaista vaihtoehtorockia vuosilta 1985-2000 Upea, neljän levyn kansio kokoaa yksiin kansiin jotain mitä ei ole aiemmin koottu. Levyillä esiintyy kaikkiaan 88 artistia, jotka ovat julkaisseet musiikkia suuryhtiöistä riippumattomien levymerkkien kautta. Kansio kattaa suomalaisen vaihtoehtorockin kehityskaaren 1980-luvun puolivälistä vuosituhannen loppuun ja heijastelee kulloinkkin valinneita tyylejä. Mukana ovat niin 80-luvun tuimat rockbändit kuin 90-luvun puolivälin romanttiset pop-yhtyeet. Levyillä on tilaa niin tylyille tykittäjille kuin hiljaisille pohdiskelijoillekin. Sivulliset-boksi kunnioittaa artisteja, jotka ansaitsevat osakseen enemmän huomiota kuin ovat koskaan saaneet.. Niistä monista olisi voinut - joistain jopa pitänyt - tulla jotain paljon suurempaa. Muutamat kansion artisteista ovat pystyneet tekemään ansiokkaan 20-vuotisen uran rockin valtavirtaa väistellen, toisten diskografiaan kuuluu ainoastaan yksi omakustannesingle. Sivulliset-kansio sisältää runsaasti materiaalia, jota ei ole aikaisemmin julkaistu cd:llä ja mukana on myös useita kappaleita, joita ei ole koskaan aiemmin ollut kaupallisesti saatavilla. Biisilista: http://www.poko.fi/sivulliset/?sivu=biisilista_1-2 |
herra hakkarainen 20.10.2005 13:13:54 | |
---|
Joo! Todella hieno levy. Kuuntelimme sitä yhtenä yönä Micke S.n kanssa antaumuksella. Hienoja muistoja! Sinäkin Fegi olet siellä mukana. |
Mika Antero 20.10.2005 13:17:39 | |
---|
Tuo olisi kyllä hankittava. Helkkaristi tuttuja, hyviä biisejä, mutta myös paljon sellaisia, jotka ovat tuttuja vain nimeltään. |
konehes 20.10.2005 13:20:20 | |
---|
Pitänee hommata. |
Feggy 20.10.2005 14:39:34 | |
---|
Joo! Todella hieno levy. Kuuntelimme sitä yhtenä yönä Micke S.n kanssa antaumuksella. Hienoja muistoja! Sinäkin Fegi olet siellä mukana. Jee! Mäkin kuuntelen sitä antaumuksella kunhan eräs Kivi lähettää sen mulle ... Juhuu? Kuullaanko Pohjanmaalla? |
kivi 20.10.2005 15:38:54 | |
---|
Jee! Mäkin kuuntelen sitä antaumuksella kunhan eräs Kivi lähettää sen mulle ... Juhuu? Kuullaanko Pohjanmaalla? Juuri nyt stadissa käymässä, ja arvaa unohtuiko boksit kotiin. Anteeksi. |
Feggy 20.10.2005 15:51:13 | |
---|
Juuri nyt stadissa käymässä, ja arvaa unohtuiko boksit kotiin. Anteeksi. Eipä kestä, kunhan pikkujouluja sulostuttamaan... ;) |
maelstorm 21.10.2005 08:45:19 | |
---|
plussa ja kiitos pokolle tästä. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
salmivaara 21.10.2005 08:56:47 | |
---|
Hyvältä vaikuttaa biisilistan perusteella. Hinta vain on hiukan tyyriin puoleinen. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Mika Antero 21.10.2005 09:01:55 | |
---|
Hinta vain on hiukan tyyriin puoleinen. CDonilla 36 euroa ja Epesillä 33,50 euroa; ei mielestäni nykyhinnoilla mitenkään kohtuuton neljän cd:n paketista, kun yksi uutuuslevy saattaa vähän paikasta riippuen maksaa lähemmäs 25:tä euroa. Vaikka onhan se iso raha, en minä sillä. |
maelstorm 21.10.2005 09:34:26 | |
---|
CDonilla 36 euroa ja Epesillä 33,50 euroa; ei mielestäni nykyhinnoilla mitenkään kohtuuton neljän cd:n paketista, kun yksi uutuuslevy saattaa vähän paikasta riippuen maksaa lähemmäs 25:tä euroa. Vaikka onhan se iso raha, en minä sillä. pitää saada ilmaiseksi ja heti suoraan käteen muuten ei kelpaa.. itse tässä laitan just cdonilta tulemaan the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
salmivaara 21.10.2005 11:39:28 | |
---|
pitää saada ilmaiseksi ja heti suoraan käteen muuten ei kelpaa.. itse tässä laitan just cdonilta tulemaan Näin on. On tuo hinta siinä mielessä tyyris, kun itseltä kuitenkin osa biiseistä jo löytyy alkup. levyinä. Ei mulla mitään hätää ole tota kuitenkaan saada, ostan sitten alekorista. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
|
Feggy 21.10.2005 14:39:11 (muokattu 21.10.2005 14:40:42) | |
---|
|
salmivaara 21.10.2005 16:12:19 | |
---|
...ja kun kerran kiinnostus kotimaiseen vaihtoehtokamaan on esillä, niin Sivullisten ohella jyrkästi suosittelen Shadowplayn Morgue-boksia, joka sisältää koko levytetyn tuotannon eikä maksa paljon mitään: Jostain syystä olen aina sivuuttanut tämän(kin) bändin jonain karseana suomi-rockina. Pitänee tarkistaa tämä(kin) tapaus seuraavalla kirjastoreissulla. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Feggy 21.10.2005 16:17:37 | |
---|
Jostain syystä olen aina sivuuttanut tämän(kin) bändin jonain karseana suomi-rockina. Pitänee tarkistaa tämä(kin) tapaus seuraavalla kirjastoreissulla. Teepä niin. Suomirockin kanssa Shaddareilla ei tosiaankaan ole mitään tekemistä. |
Henko 21.10.2005 17:02:47 | |
---|
Jostain syystä olen aina sivuuttanut tämän(kin) bändin jonain karseana suomi-rockina. Pitänee tarkistaa tämä(kin) tapaus seuraavalla kirjastoreissulla. Häpeä. Olen true-uskottava. |
Vainhaalee 22.10.2005 19:26:56 | |
---|
Upea kokoelma! Epäselvissä tapauksissa käänny lääkärin tai m.netin puoleen... |
FlatOutFucked 22.10.2005 21:32:48 | |
---|
Eipä näkynyt Can Can Headsia tuolla koksulla. hmph! It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
1960-1980 22.10.2005 21:53:27 | |
---|
Eipä näkynyt Can Can Headsia tuolla koksulla. hmph! Eikä Liimanarinaa.. |