MacGyverfan 20.10.2005 08:36:15 | |
---|
Kukas on ihastunut jo tähän Maccan uuteen levyyn? Heti ensikuuntelulta löytyi neljä mahtavaa kappaletta: Jenny Wren, Anyway, Follow Me ja Fine Line. Muutaman kerran pakkosoitatin kaikki kappaleet läpi ja nousihan sieltä uutta matskua taas..Riding To The Vanity Fair, This Never Happened Before, Too Much Rain, Promise To You Girl. Mahtava levy kertakaikkiaan. Hankin heti sitten sen Special DVD Editionin ja itse dokumentti on ihan kohtalainen, musiikkia olisi saanut olla enemmän. Siis DVD:llä. Fine Line on tyypilinen maccan omaperäinen video. Kiva katsella muutaman kerran, mutta sitten menettää tehoaan. Tosin nostaa musiikkiaan esille voimakkaasti, kun saa katsella kun itse herra soittelee. 5.1 ääni on kohdillaan. Suosittelen kuuntelemaan, vaatii ehkä muutaman kerran auetakseen, mutta tosiaan minulla kolahti heti ekalla kerralla jo neljä kipaletta. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
Isodee 20.10.2005 11:17:15 | |
---|
Jonkin verran on tullut kuunneltua ja vaikuttaa "vanha banjosilmä" olevan hyvässä vireessä! |
Stain 20.10.2005 21:09:32 | |
---|
Jonkin verran on tullut kuunneltua ja vaikuttaa "vanha banjosilmä" olevan hyvässä vireessä! Mistä hitosta tuo nimitys tulee? We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
Isodee 20.10.2005 22:18:39 | |
---|
Mistä hitosta tuo nimitys tulee? No itseasiassa mietin kommenttini jälkeen ihan samaa. Ei hajuakaan. Pitäisköhän kysyä Kirstiltä? Jos joku tietää niin saa kertoa kuka on tuon lempinimen isä. Tuntuu muuten olevan ihan kotimainen keksintö. Google ei löydä haulla "old Banjo-eye " juurikaan mitään... |
Mechanizm 20.10.2005 23:36:29 | |
---|
CDON myy tuota hintaan 10.95€. Pitäisi tilata. Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi. |
MacGyverfan 21.10.2005 08:27:26 | |
---|
CDON myy tuota hintaan 10.95€. Pitäisi tilata. Suosittelen tilaamaan sen DVD version. Siinä on mahtava 5.1 ääni 5 kappaleelle. Ja instrumentaaliversiot levyn kohokohdista. Play.com myy sitä 19€:n, dokumenttikin on kiinnostava höystettynä hyvällä musiikilla. Ai niin, ja CD/DVD kotelo on komea. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
Mistä hitosta tuo nimitys tulee? "Vanha banjosilmä" on jo varsin vanha lempinimi Paul McCartneylle. Kansainvälinen musiikkilehti New Musical Express on käyttänyt sitä ainakin 1970-luvulta lähtien. Varsinkin STT:n viihdetoimitus on viehättynyt tästä lempparista, joten STT:n jutuissa sitä näkee usein. Lempinimi juontaa juurensa lähinnä Paul McCartneyn ulkoisesta olemuksesta. Suuret pyöreät silmät ja kasvotkin tuovat helposti mieleen banjon, mutta myös Paulin muussa habituksessa ja jopa elämäntavassa on sanottu olleen "banjomaisia" piirteitä. -turun sanomat |
mikainen 21.10.2005 14:16:55 | |
---|
Mitähän mahtavat olla "banjomaiset" elämäntavat?? Hyvä levy on kyllä, vaatii useamman kuuntelun auetakseen mikä on minun mielestäni ainakin harvinaista Maccan kohdalla. Yleensä ne kolahtaa heti jos on kolahtaakseen. |