Aihe: Ikävin kommentti instrumentistanne?
1 2 3 4 5
Mikko T.
01.08.2005 13:52:43

Muutama vuosi sitten Susanna Heikin kitaristi haukkui basistimme kamat museotavaraksi ja sen jälkeen meikäläisen nauhakaiun paskaksi. ei tosin otettu henkilökohtaisesti noita kommentteja...

Ritarin Jukka tuskin ollut kyseessä, siis nykyinen Paula Koivuniemen kitaristi. Mukavampaa ja avuliaampaa muusikkoa saa hakea.

Mitäköhän mielipidettä Miriam Friedin Stradivarius herättäisi?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.tk
Chysleri
01.08.2005 14:32:29
Muutama vuosi sitten Susanna Heikin kitaristi haukkui basistimme kamat museotavaraksi ja sen jälkeen meikäläisen nauhakaiun paskaksi. ei tosin otettu henkilökohtaisesti noita kommentteja...

Kusipää....Non nuita "uusrikkaita".
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
oprahk
01.08.2005 23:42:58
"Ja kissalauta vittuun..." tokaisi äänimies pedal steelistäni, kun tehtiin tilaa Kirkan showlle. En olis sitä kyllä uskaltanut sen shown alle jättääkään.
Olo on kuin orvokilla 8-)
jon lord
02.08.2005 13:06:06
Remu oli tokaissut joskus jollekin kitaristille joka oli roudannut Marshallinsa lavalle että: Helkamat vittun ja Pirkko parturiin:
vesku.ka
04.08.2005 17:18:14 (muokattu 04.08.2005 17:18:31)
Remu oli tokaissut joskus jollekin kitaristille joka oli roudannut Marshallinsa lavalle että: Helkamat vittun ja Pirkko parturiin:

Remulla se on sana hallussa.
Sorsakoski on Kuningas.
samppa2
05.08.2005 07:17:56
Ritarin Jukka tuskin ollut kyseessä Kyllä oli. On muuten helvetin hyvä kitaristi ja laulukin toimii
Xardan
06.08.2005 15:03:48
Sitä mä oon aina ihmetellyt, miten vasurit pärjää kiippareissa, en oo nähnyt viëlä vasenkätisiä kiippareita.

Tässä on teille yksi...ja oikee toimii silti nopeemmin...=)
Music is my life, if not, then hell with me!
Fred Riksberg
20.10.2005 19:12:58
Klabbi kutsui kerran mun hienoa St. Blues kitaraa, joka oli Les Paulin ja Telecasterin sekasikiö pizzalapioksi.
R.Syke
20.10.2005 19:15:08
Sitä mä oon aina ihmetellyt, miten vasurit pärjää kiippareissa, en oo nähnyt viëlä vasenkätisiä kiippareita.

Tosta tuli mieleen, baron, vilkaise tota K.Tapion kiipparistia ;)
baron
20.10.2005 19:19:03

Tosta tuli mieleen, baron, vilkaise tota K.Tapion kiipparistia ;)

Tä, mä oon duunissa, ei sitä täällä näy?
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
garyfey
20.10.2005 19:26:05

Kiipparistit onkin molempikätisiä.
Jottei elämä olisi liian yksitoikkoista osa koskettimista on mustia.
mr.muzak
20.10.2005 20:02:19
Kiipparistit onkin molempikätisiä.

Miksi tyytyä yhteen? Vaihtelu virkistää..
backwood
20.10.2005 20:28:10
ikävin kommentti....vuosia sitten säestettiin Klabbia Maestrossa.olin ostanut just uuden jonkun pedaalisysteemin kitaraan.tais olla joku Korgin homma.soittelin soundchekissä muuten vaan kaikenlaisia soundeja kokeillakseni niin Klabbi tuli kysymään että:"lähteeks tosta kanssa jotain kitarasoundeja....ei kai toi vielä pahin ole eikä instrumentista mutta yksi niistä...
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
R.Syke
20.10.2005 20:35:46
ikävin kommentti....vuosia sitten säestettiin Klabbia Maestrossa.olin ostanut just uuden jonkun pedaalisysteemin kitaraan.tais olla joku Korgin homma.soittelin soundchekissä muuten vaan kaikenlaisia soundeja kokeillakseni niin Klabbi tuli kysymään että:"lähteeks tosta kanssa jotain kitarasoundeja....ei kai toi vielä pahin ole eikä instrumentista mutta yksi niistä...

Hähhäähhääh. Toi on kuin yhen orkesterin harjoituksista. Siellä on yks kitarisa, joka testaa ennen treenejä kaikki mahdolliset soundit läpi.

Sitten kun tuli soittopaikka ei löytyny mitn.
backwood
20.10.2005 20:55:26
Hähhäähhääh. Toi on kuin yhen orkesterin harjoituksista. Siellä on yks kitarisa, joka testaa ennen treenejä kaikki mahdolliset soundit läpi.

miten tuntuu siltä kun tunnistaisin itseni tuosta jutusta...?
R.Syke
20.10.2005 20:57:23
miten tuntuu siltä kun tunnistaisin itseni tuosta jutusta...?

Emmä usko. Sä osaat muistaakseni myös soittaa.
backwood
20.10.2005 21:09:53
Emmä usko. Sä osaat muistaakseni myös soittaa.

en ole koskaan mikään let tseppeliin ollut mutta pitkään on tahkottu,taidolla ja tuurilla...varsinkin tuurilla.
R.Syke
20.10.2005 21:11:59
en ole koskaan mikään let tseppeliin ollut mutta pitkään on tahkottu,taidolla ja tuurilla...varsinkin tuurilla.

...ja mollilla ;)
isojussi
21.10.2005 12:10:52

HOHO!

Komppia.

Kato mun tiluräpellysthreadi kitarapalstalla....
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)