carnation 12.10.2005 15:15:28 | |
---|
Kiitoksia vastauksista, otanpa kyseiset levyt/biisit kuunteluun kun olen mieltynyt tuohon Vortexin lauluääneen. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
lxi 12.10.2005 15:19:03 | |
---|
Kiitoksia vastauksista, otanpa kyseiset levyt/biisit kuunteluun kun olen mieltynyt tuohon Vortexin lauluääneen. Suosittelen myös Vortexin laulamia Borknagar-levyjä The Archaic Course ja Quintessence, jolleivät jo ole tuttuja. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
carnation 12.10.2005 15:22:13 (muokattu 12.10.2005 15:23:14) | |
---|
Suosittelen myös Vortexin laulamia Borknagar-levyjä The Archaic Course ja Quintessence, jolleivät jo ole tuttuja. The Archaic Course on tuttu, mutta muuten on hieman tuntemattomaksi jäänyt Borknagarin tuotanto. Universal on ainakin perkeleellisen hyvä biisi. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
lxi 12.10.2005 15:30:03 | |
---|
Universal on ainakin perkeleellisen hyvä biisi. Samoin Quintessenceltä löytyvä Colossus. (Lopetan offtopicin omalta osaltani...) The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Nuages 12.10.2005 15:36:57 | |
---|
Kiitoksia vastauksista, otanpa kyseiset levyt/biisit kuunteluun kun olen mieltynyt tuohon Vortexin lauluääneen. Arcturus on varmaan sitten jo tuttua huttua..? Uusimmalla levyllä Vortex lauleskelee ja Masqueradillakin Chaos PAthissa. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Six Pounder 12.10.2005 15:41:19 | |
---|
hyvää. "On the shadow of The Reaper" |
carnation 12.10.2005 16:15:04 | |
---|
Arcturus on varmaan sitten jo tuttua huttua..? Uusimmalla levyllä Vortex lauleskelee ja Masqueradillakin Chaos PAthissa. Jep, niiden perusteella se alkoi kiinnostamaankin... :) "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
riimu 12.10.2005 16:44:00 | |
---|
Suosittelen myös Vortexin laulamia Borknagar-levyjä The Archaic Course ja Quintessence, jolleivät jo ole tuttuja. Archaic course ja Olden domain on pirun hyviä levyjä. Tuo uudempi matsku tosin ei ole iskenyt. Let us go in; The fog is rising. |
south_of_heaven 12.10.2005 23:56:36 | |
---|
parasta dimmu borgirissa on Twisted Sisterin Burn In Hell coverin alku. Parempi ku TSn oma. |
Enpä Dimmua paljon kuuntele, mutta sen voin sanoa että vanha tuatanto oli paaljon parempaa, kuin nykyinen. Jossain vaiheessa tapahtui jotain mikä muutti jotain mikä muutti Dimmun musiikkia. =( Seppo Taalasmaa on tilutusmestari! |
arppah8 20.10.2005 16:45:48 | |
---|
Enpä Dimmua paljon kuuntele, mutta sen voin sanoa että vanha tuatanto oli paaljon parempaa, kuin nykyinen. Jossain vaiheessa tapahtui jotain mikä muutti jotain mikä muutti Dimmun musiikkia. =( Juu... bändi oppi soittamaan, tekemään biisejä ja hankki tuottajan, jonka ansiosta tästä kaikesta saa selvää=) ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
leather rebel 20.10.2005 16:58:22 | |
---|
Juu... bändi oppi soittamaan, tekemään biisejä ja hankki tuottajan, jonka ansiosta tästä kaikesta saa selvää=) Vitun muusikko. :P "I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
arppah8 20.10.2005 17:37:54 | |
---|
Vitun muusikko. :P Enhän mie olekaan tr00, multa löytyy Wingeriäkin levyhyllystä. Go Stuart! ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
lxi 20.10.2005 17:49:58 | |
---|
Minulla soi nyt viidettä päivää putkeen päässä Vortexin laulama väliosa Allehelgens død i helveds rikestä. Ketä tästä voi syyttää? The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
leather rebel 20.10.2005 17:50:31 | |
---|
Winger Repesin. "I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Jorte Kariko 06.11.2005 20:19:05 | |
---|
No niin, en ole aivan varma joten kysyn täältä apua. Monesko päivä tätä kuluvaa kuuta, ilmestyy tuo dimmujen stormblåst 2005? kun en ole aivan varma, niin sen takia kysäisen. Mitäs mieltä olette muuten tästä uudelleen tehdystä lätystä? ostatteko vai jätättekö väliin?( tämä on dimmu faneille:) ) itse mitä olen vähän kuullut niin aikas makialta vaikuttaa. -Hän joka puhelee yöllisistä aarteista.
-Hän joka peittää käärmellä niskani.
-Hän joka kaataa myrkyllistä viiniä maljaani.
-Hän joka antaa minun palvella ja liukastuu pois:) |
Jetku 06.11.2005 20:34:29 | |
---|
Minulla soi nyt viidettä päivää putkeen päässä Vortexin laulama väliosa Allehelgens død i helveds rikestä. Ketä tästä voi syyttää? Jumala rankaisee sua ku kuuntelet pahoilaisen musiikkia? (ja se oli läppä) Kuuntelet sen biisin satatuhatta kertaa putkeen, eipä soi enää. |
MV 06.11.2005 22:50:53 | |
---|
No niin, en ole aivan varma joten kysyn täältä apua. Monesko päivä tätä kuluvaa kuuta, ilmestyy tuo dimmujen stormblåst 2005? kun en ole aivan varma, niin sen takia kysäisen. Mitäs mieltä olette muuten tästä uudelleen tehdystä lätystä? ostatteko vai jätättekö väliin?( tämä on dimmu faneille:) ) itse mitä olen vähän kuullut niin aikas makialta vaikuttaa. Ilmestyi toinen päivä... wätless |
Jorte Kariko 06.11.2005 23:05:34 | |
---|
Ilmestyi toinen päivä... niin mihin ilmestyi ? tampereen swamp musicista sanottiin että menee ens viikkoon... joten ajattelin kysyä täältä tarkempaa tietoa päivämäärästä, kun se setä swampis vaan sano että menee ens viikkoon. -Paskiaiset enkelin muodossa pitävät minua kädestä kiinni ja ojentavat minullle sen mitä on viinistä jäjlellä. |
Wintersun2 06.11.2005 23:21:07 | |
---|
Minun mielestäni Borgir on aivan vitun hyvä bändi.m/ HEAVY METAL ,,/ |