mrk 28.04.2005 16:27:04 | |
---|
Hmm...ei tää kyllä kovin vanha peli oo tääkään, ostin just sillon kun noita hintoja laskettiin. Se FW on jäänyt sitten vissiin tosi äskettäin pois, tai kuuluu vain tiettyihin paketteihin (mulla on toi perus 20gb). Tuohon perusmalliin se näyttääkin kuuluvan edelleen, kun taas miniin tai photoon ei... "What would we be without wishful thinking" |
pajatsopajatso 19.10.2005 13:04:07 | |
---|
Tämä lienee sitä spämmiä tai muuten vain vähintäänkin epäsopivaa, mutta halusin kertoa myyväni kyseistä 20 Gb iPodia tällä hetkellä torilla. Voitin sen Soundi-lehden kesäarvonnasta (en ole vieläkään vakuuttunut että se todella tapahtui...) Jos joku vaikkapa olisi juuri hankkimassa niin saisi käytännössä uuden uutta halvemmalla. Mää vai? Mää haluun vaan toimivan minidiscin että voisin nauhoittaa omia rujoja ideoitani... =| |
seventh son 19.10.2005 14:30:41 | |
---|
Tämä lienee sitä spämmiä Kyllä. tai muuten vain vähintäänkin epäsopivaa Erittäin. Ajattele jos kaikki 2294 muutkin henkilöä jolla on ilmoitus torilla mainostaisi sitä...... ja vielä minun topiskiin, prkl! :) |
Kassu 19.10.2005 15:43:34 | |
---|
iPod mini on. Muitakin Applen tuotteita löytyy. Parhaita ovat. |
miscage 19.10.2005 16:42:21 | |
---|
iPod Nano löytyy. Toiminu on. Akun kestoa, tms. en ole tarkkaillut. Pientä naarmuuntumista huomaa valoa vasten katsoessa. "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
Tetsuo 19.10.2005 17:59:46 | |
---|
Entä onko iPod sufflesta mihinkään? 100e hintaan tuntuu sitä kaupattavan. Sen mä oon ajatellut ostaa seuraavaksi, nyt (palvelee) creative muvo mikälie 256, en ole tyytyväinen alkuunkaan. Heti kun on ylimäärästä rahaa se satku niin tilaan sellasen kyllä "Mulle gurmee merkitsee sitä että kaks parsaa on ristissä lihapullan kokosen pihvin päällä" -Ismo Laitela |
seventh son 19.10.2005 18:07:40 | |
---|
ilmeisesti keskustelu lähti sitten taas liikkeelle, joten pistän tämän linkin: www.mp3.com . Siellä on paljon tietoa soittimista, ja arvosteluita, videoita, ja vertailuja eri soittimista. |
John Titor 19.10.2005 19:57:13 (muokattu 19.10.2005 19:57:50) | |
---|
Suosittelen kaikkia tsekkaamaan Archosin tuotteet. Itselläni on Gmini 400 - ihan kunkku laite. 20 gigan kovalevy, lcd-näyttö, sisäänrakennettu stereomikrofoni (ihan mahtava juttu muusikolle, myös linjasisäänmeno onnistuu mukana tulevalla adapterilla) mahdollisuus katsoa elokuvia, kuvia ja pelata pelejä, USB 2 -tiedonsiirto ja paikka flash-muistille. Sairaan helppo käyttää, toimii kuin tauti. Verkkokauppa.com myy laitetta hintaan 286e. Ipodit ei sytytä meikää yhtään. |
pajatsopajatso 19.10.2005 22:24:53 | |
---|
Kyllä. Erittäin. Ajattele jos kaikki 2294 muutkin henkilöä jolla on ilmoitus torilla mainostaisi sitä...... ja vielä minun topiskiin, prkl! :) Syvimmät sekä vilpittömimmät pahoitteluni. Kai voimme säilyä ystävinä silti? |
Captain Farrell 20.10.2005 08:25:35 | |
---|
Mä olen itsekin harkinnut iPod Minin ostamista. Muutama asia kuitenkin askarruttaa, joten kuulisin mielelläni käyttäjien kokemuksia. 1. Miten herkkä laite on tärinälle? Pystyykö käyttämään esim lenkillä? 2. Akkukestoksi luvataan 18 tuntia. Miten käytännössä? 3. Mun käsittääkseni laitteeseen on saatavana myös erillinen virtalähde. Tökätäänkö virtalähde suoraan Miniin vai tarvitaanko telakkaa? 4. Voiko laitetta kuunnella/käyttää ladattaessa? |
Isodee 20.10.2005 09:08:26 | |
---|
iPod Nano löytyy. Toiminu on. Akun kestoa, tms. en ole tarkkaillut. Pientä naarmuuntumista huomaa valoa vasten katsoessa. Toimiiko näyttö hyvin? Toi voisi olla kokonsa ja tallennustilansa puolesta pirun hyvä ostos. Jossain näin vaan juttua että noiden kanssa oli ongelmia...anyone? |
G-mies 20.10.2005 10:16:56 (muokattu 20.10.2005 10:18:18) | |
---|
2. Akkukestoksi luvataan 18 tuntia. Miten käytännössä? Tämä koskee siis toisen sukupolven miniä (julkaistu helmikuussa 2005), ensimmäisen sukupolven mineissä kestoksi ilmoitettiin muistaakseni 8 tuntia. 3. Mun käsittääkseni laitteeseen on saatavana myös erillinen virtalähde. Tökätäänkö virtalähde suoraan Miniin vai tarvitaanko telakkaa? Suoraan laitteeseen firewire-johdon kautta. 4. Voiko laitetta kuunnella/käyttää ladattaessa? Voi. Edit: laitehan poistui markkinoilta Nanon tieltä joten Apple Storesta tuota ei enää saa, jälleenmyyjien varastoista sitä vielä varmaan löytyy. "Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now." |
Absoluto 20.10.2005 11:50:58 | |
---|
1. Miten herkkä laite on tärinälle? Pystyykö käyttämään esim lenkillä? Hyvin toimii, mukana tulee vielä muovinen pyykkipoikamainen pidike jolla laite pysyy mukavasti paikallaan. Eli sopii lenkkeilyyn Ipod mini. Himon ajamana! |
Antroid 20.10.2005 12:11:55 | |
---|
Edit: laitehan poistui markkinoilta Nanon tieltä joten Apple Storesta tuota ei enää saa, jälleenmyyjien varastoista sitä vielä varmaan löytyy. Miksi ostaa, kun nanonkin saa? Itse pähkäilen tässä juuri uuden normi-iPodin ja nanon välillä. Nano olisi pieni ja siisti. Uusi normipod olisi melkein yhtä pieni, siisti ja sillä voi katsella videoitakin. Aikuisv...ääh, musavideoita ja elokuvia sillä voisi sitten katsella. Molempia saa lisäksi mustana, joten edes värin perusteella ei voi enää valita. Nano tietysti on himpun verran halvempi ja 4gigaa on enemmän kuin riittävästi. Dear Eki, mitä teen? |
Isodee 20.10.2005 12:29:12 | |
---|
Miksi ostaa, kun nanonkin saa? Itse pähkäilen tässä juuri uuden normi-iPodin ja nanon välillä. Nano olisi pieni ja siisti. Uusi normipod olisi melkein yhtä pieni, siisti ja sillä voi katsella videoitakin. Aikuisv...ääh, musavideoita ja elokuvia sillä voisi sitten katsella. Molempia saa lisäksi mustana, joten edes värin perusteella ei voi enää valita. Nano tietysti on himpun verran halvempi ja 4gigaa on enemmän kuin riittävästi. Dear Eki, mitä teen? Samaa tässä pähkäilen. No, onhan nano kuitenkin selkeästi pienempi, toisaalta normissa on niin paljon enemmän kapasiteettia. Luin muuten jostain että nanoon ei voi vaihtaa akkua.. |
FenderBender 20.10.2005 12:48:34 | |
---|
Mitäköhän jos tilaa tuolta Apple net Storesta, ni minkäköhän maalainen se laturin pistoke on? Sopiikohan se Suomen stökkeleihin? Että sellasta. |
Antroid 20.10.2005 13:40:07 | |
---|
Samaa tässä pähkäilen. No, onhan nano kuitenkin selkeästi pienempi, toisaalta normissa on niin paljon enemmän kapasiteettia. Luin muuten jostain että nanoon ei voi vaihtaa akkua.. Ei se itse asiassa niin paljon isompi ole tuo uusi normipodikaan, tässä mitat: nano: Kooltaan vain 8,9 x 4,1 x 0,69 cm ja painoltaan vain 42 g iPod: 30 Gt mitat ovat 10,4 x 6,1 x 1,1 cm; 60 Gt mallin mitat ovat 10,4 x 6,1 x 1,4 cm Että ei se ero nyt niin kovin suuri enää ole. Akkua ei voi vaihtaa mihinkään iPodiin. Jos se kyrvähtää, niin uuden joutuu hankkimaan. Tosin applelta saa uuden jollain 60$ jos akku vanhasta hajoaa. |
miscage 20.10.2005 13:52:24 (muokattu 20.10.2005 13:53:10) | |
---|
Samaa tässä pähkäilen. No, onhan nano kuitenkin selkeästi pienempi, toisaalta normissa on niin paljon enemmän kapasiteettia. Luin muuten jostain että nanoon ei voi vaihtaa akkua.. Akkua ei voi vaihtaa, mutta uuden (tai käytetyn) toimivan laitteen saa Applelta tilalle n. 60$ hintaan. Tämä siis takuun rauettua. Ei yhtään pässimältä systeemiltä vaikuta. Näyttövika oli Applen mukaan n. promillessa markkinoille päässeistä laitteista, ja ne tietenkin vaihdetaan. Se mitä naarmuttumiseen tulee, en ainakaan itse ole mitään ihmeelliistä huomannut. Valoa vasten näkee pieniä naarmuja, muuten niitä ei huomaa. Ainoa mistä olen Applen kanssa eri mieltä, on akun kesto. Ei tuo 14h soittoa ainakaan minulla kestänyt, en ole mittaillut mutta alle kymmeneen kuitenkin jäi. Tosin "testit" on tehty Applen omilla kuulokkeilla, ja äänentaso on varmaankin ollut melko pieni. "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
Ei se itse asiassa niin paljon isompi ole tuo uusi normipodikaan, tässä mitat: nano: Kooltaan vain 8,9 x 4,1 x 0,69 cm ja painoltaan vain 42 g iPod: 30 Gt mitat ovat 10,4 x 6,1 x 1,1 cm; 60 Gt mallin mitat ovat 10,4 x 6,1 x 1,4 cm Että ei se ero nyt niin kovin suuri enää ole. Akkua ei voi vaihtaa mihinkään iPodiin. Jos se kyrvähtää, niin uuden joutuu hankkimaan. Tosin applelta saa uuden jollain 60$ jos akku vanhasta hajoaa. Onko toi pienentynyt toi normipod? Nythän tämä meneekin kinkkiseksi. |
Antroid 20.10.2005 16:26:28 | |
---|
Onko toi pienentynyt toi normipod? Nythän tämä meneekin kinkkiseksi. Jep. Nimenomaan. |