Jannipaali 19.10.2005 22:31:07 (muokattu 19.10.2005 22:31:51) | |
---|
Nojoo, otsikko on kyllä aika n00b. En ole paljon perehtynyt siihen, että mikä mikki sopii mihinkin puulajiin, joten päätinpä kysäistä sitä täältä. Leppärunkoiseen keppiin pitäisi saada hevimikki. Mikin pitäisi olla sellainen, että siitä löytyy alapäätä ja yläpäätä. Olen ajatellut jotain Duncanin JB:tä, Dimebuckeria tai Distortionia. Miten nuo toimii tuollaisen leppärunkoisen kanssa? Eihän tule kovin kirkas soundi? Ja musatyylinä olkoon tällä kertaa: Pantera, Megadeth, BLS, Slayer jne. Neuvoja? |
Miikathebest 19.10.2005 23:13:44 (muokattu 19.10.2005 23:16:29) | |
---|
JB:stä tulee kirkas soundi! Ittelläni on vaahtera/leppä floikkakepissä, ja on mielestäni liian riipivä soundi. Ajattelin vaihtaa toisesta kitarasta Dimarzion Tone Zonen tilalle kokeilunvuoksi. Mahonkikaulaisessa leppärunkoisessa kitarassa tone zone antaa aika tukevan, tasaisen ja varman soundin. Jos kuitenkin päädyt jeffbeckiin, niin voin myydä sen kalliilla. :D Vaikka laittaisin sitten tilalle sen ihan "PAF-kopion".... olikos se nyt sh1'59 dunccani. |
fox 19.10.2005 23:17:52 | |
---|
Olen ajatellut jotain Duncanin JB:tä, Dimebuckeria tai Distortionia. Tuota, minksvarten Seemore Dunkinneja ainoostaan? DiMarzio (jos ei jostain syystä oo boikotissa) tuottaa verraten vekkuleita hiivi-mikkejä.. Esim. peruspilari SuperDistortion ja maailman tehokkain passiivihumppari X2N..
|
Twist 19.10.2005 23:37:43 | |
---|
Tuota, minksvarten Seemore Dunkinneja ainoostaan? Nimen perusteella? Ei voi tietää. "Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P. |
Kampuzzjeah! 19.10.2005 23:41:16 | |
---|
Vaikka laittaisin sitten tilalle sen ihan "PAF-kopion".... olikos se nyt sh1'59 dunccani minulla taitaa olla sama mikki,eli TB59-1b. ihQDaa. IHFC #3 |
Jannipaali 20.10.2005 06:56:57 (muokattu 20.10.2005 07:12:19) | |
---|
Tuota, minksvarten Seemore Dunkinneja ainoostaan? No joo, voihan niitä EMG:itäkin ehdotella, mutta ei mielellään aktiivipeliä. Dimarzion saatavuus täälläpäin on huono, tai en ainakaan tiedä, että saako niitä mistään. Edit. Millaisen soundin päästää tuo EMG Hz-H4a? |
Pnctocn 20.10.2005 09:35:26 (muokattu 20.10.2005 09:36:41) | |
---|
Nojoo, otsikko on kyllä aika n00b. En ole paljon perehtynyt siihen, että mikä mikki sopii mihinkin puulajiin, joten päätinpä kysäistä sitä täältä. Leppärunkoiseen keppiin pitäisi saada hevimikki. Mikin pitäisi olla sellainen, että siitä löytyy alapäätä ja yläpäätä. Olen ajatellut jotain Duncanin JB:tä, Dimebuckeria tai Distortionia. Miten nuo toimii tuollaisen leppärunkoisen kanssa? Eihän tule kovin kirkas soundi? Ja musatyylinä olkoon tällä kertaa: Pantera, Megadeth, BLS, Slayer jne. Neuvoja? Aiemminkin olen lawrencen mikkejä hehkuttanut, mutta... Itsellä oli jo aiemmin leppärunkoisessa Lawrencen L-500L (ja myöhemmin XL). Joku kauppasi torillakin aika vasta tuollaista viissatasta, harmi että rahat olivat lopussa. Dimellähän oli alunperin (CFH,...)tuollainen kiinni Deanissaan. EDIT: viimeksi törmäsin näihin mikkeihin Hämeenlinnassa jossa oli Lawrencen oma tekele viissatasilla, käy testaamassa jos mahdollista. Tilaaminenhan näissä on tuskaa. |
Itsellä on leppärunkoisessa Jacksonissa tallamikkinä SD Custom ja tyytyväinen olen ollut. Eikös mm. Mustainenkin soittopeleistä samaa mikkiä löydy? Oulusta noita Duncaneita saa vieläpä kohtuullisen edullisesti. That's all folks! |
Juzzu 20.10.2005 10:06:23 | |
---|
Leppä&JB ei mun kokemusten mukaan ole hyvä yhdistelmä, alapäät häviää. |
fox 20.10.2005 10:49:34 | |
---|
No joo, voihan niitä EMG:itäkin ehdotella, mutta ei mielellään aktiivipeliä. Dimarzion saatavuus täälläpäin on huono, tai en ainakaan tiedä, että saako niitä mistään. Vähän tuonsuuntasta uumoilin, koska olen itte törmänny tuohon "ropleemaan".. Tuo, miks itse noita Larryn mikkejä pyrin tarjoomaan, johtuu ainoostaan siitä, että joskusmuinoin niitä oli hyvin tarjolla, joten niillä tuli paljon tehtyä noit vaihtoja, ei muuta. EMG:jä ja Lawrenceja on niin vähän laitettu, ettei mulla oikeen ole mitään omakohtasia havaintoja. Lawrencen saatavuudesta täällä onkin ollut juttua.. |
Jannipaali 22.10.2005 15:23:21 | |
---|
Kävin tuolla Duncaniin sivuilla ja tein sillä Tone Wizard(?) ohjelmalla sopivuustestin ja se tyrkytti Duncan Distortionia ja Customia (siis tallaan). Saako noista minkälaiset soundit ulos? |
P2 22.10.2005 15:27:19 | |
---|
Customi oli ihan kiva stratossa, aika keskialueinen, mutta kyllä enemmän tykkäsin dimarzion super distortionista. |
Jannipaali 22.10.2005 16:09:55 | |
---|
Ja taas tuli yksi ehdokas lisää: Duncan Invader Kuulemma löytyy alapäätä tästä mikistä |
McNulty 22.10.2005 16:15:13 | |
---|
Slayerin, Panteran yms. soittoon... SD Dimebucker. Ei tartte katua ja jäädä ihmettelemään sen enempää. Kerran se reilu 100e vaan kirpaisee, mutta onpahan ainakin mikki millä irtoaa räyhät. löytävä etsii... the all-seeing eye of horus |
Jannipaali 22.10.2005 16:24:21 | |
---|
Slayerin, Panteran yms. soittoon... SD Dimebucker. Ei tartte katua ja jäädä ihmettelemään sen enempää. Kerran se reilu 100e vaan kirpaisee, mutta onpahan ainakin mikki millä irtoaa räyhät. Hehe, oot ainut joka on tämän kannalla :) |
elbowski 22.10.2005 16:29:11 | |
---|
Slayerin, Panteran yms. soittoon... SD Dimebucker. Ei tartte katua ja jäädä ihmettelemään sen enempää. Kerran se reilu 100e vaan kirpaisee, mutta onpahan ainakin mikki millä irtoaa räyhät. Komppia. Se repii, tappaa ja vetää turpaan. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45 |