Millä tavalla Kristallissa saa osan raitaa repeatille? Kitaroita soitellessani käytän plugarina Guitar Rigiä ja olisi kätevää saada pätkä kitararaidasta soimaan repeattina että voisi kokeilla erillaisia soundeja.. Onnistuuko? "G:stä vedetään...", "paitsi heviä A:sta..." |
Lennu 19.10.2005 21:47:38 | |
---|
Juu. Laita siitä transport-paneelista Cycle Mode nappi pohjaan. Sitten audioraidasta klikkaat CTRL pohjassa sen tahtimittarin päällä vasemmalla hiirellä aloituskohdan ja oikealla lopetuskohdan. Se loopattava kohta näkyy sinertävänä. - how did you think I got these inside, by osmosis? |
meriluoto 19.10.2005 21:53:19 | |
---|
Juu. Laita siitä transport-paneelista Cycle Mode nappi pohjaan. Sitten audioraidasta klikkaat CTRL pohjassa sen tahtimittarin päällä vasemmalla hiirellä aloituskohdan ja oikealla lopetuskohdan. Se loopattava kohta näkyy sinertävänä. No näinhän se menee! Kiitti sulle! (ja eiku luuppaamaan.. ;)) "G:stä vedetään...", "paitsi heviä A:sta..." |
Lennu 19.10.2005 21:58:33 | |
---|
No näinhän se menee! Kiitti sulle! (ja eiku luuppaamaan.. ;)) Eipä kestä :) - how did you think I got these inside, by osmosis? |
Jag 22.10.2005 22:51:30 | |
---|
Oon ihan tuore Kristalin käytäjä. Niin miten tuolla saa tallennettua omat rämpytykset mp3 muotoon? "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Lennu 24.10.2005 11:42:43 | |
---|
Oon ihan tuore Kristalin käytäjä. Niin miten tuolla saa tallennettua omat rämpytykset mp3 muotoon? Ei mitenkään, se täytyy tehdä erillisellä ohjelmalla. Esim Mediaplayer, tai mikä vaan Wav to mp3 convertterilla. Koska waviksi saat tallennettua asettamalla edellä mainitulla keinolla "lokaattorit" biisin alkuun ja loppuun ja sitten file -> export mixdown. - how did you think I got these inside, by osmosis? |
kimple 28.10.2005 09:30:23 | |
---|
Puhutte tos Kristallista... Oon kuullu ohjelmasta juttuja mut en oo löytäny vielä sitä mistään. Voisko joku kertoa et mistä saan ohjelman? |
Janus 28.10.2005 10:35:34 | |
---|
|