A Fiend 21.06.2003 15:11:03 | |
---|
niin että voisiko joku valaista minua ja selittää kyseinen ilmiö? niitä ihmisiä näkee kyllä aina silloin tällöin, lähinnä wannabe-hoppareita, ja joka kerta näky saa mut nauramaan. mikä se juttu on?? Kuolema ottaa kaiken. Se on laki, ei rangaistus |
Moratoria 21.06.2003 15:50:03 | |
---|
En tiä. Ehkä niil ei vaan oo järkeä. |
Makuupussimies 21.06.2003 22:18:01 | |
---|
niin että voisiko joku valaista minua ja selittää kyseinen ilmiö? niitä ihmisiä näkee kyllä aina silloin tällöin, lähinnä wannabe-hoppareita, ja joka kerta näky saa mut nauramaan. mikä se juttu on?? Siis meinaatko tätä että toinen lahje on sukan sisällä? En mäkään oikeen tajua sitä ideaa. "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |
Unworthy Knight 22.06.2003 20:38:58 | |
---|
jollakin kovalla hoppa jätkällä on vaan ollut kiire vetää kamat niskaan ja moinen tapahtu . Sitten muut rupes apinoimaan sitä...näin minä vakaasti uskon "...So croak the king of Grey." |
Moratoria 22.06.2003 20:41:29 | |
---|
Tai jos ne estää pökäleitä karkailemasta. |
Nimismies 22.06.2003 22:20:51 | |
---|
Se näyttää muuten helvetin typerältä, kun on sukat verkkareiden punttien päällä. Yleinen ilmiö täällä maalla. Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |
hanuristi 22.06.2003 22:33:42 | |
---|
yleinen ilmiö lohjan mokkerien keskuudessa this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
Heissi 22.06.2003 23:00:53 | |
---|
niin että voisiko joku valaista minua ja selittää kyseinen ilmiö? niitä ihmisiä näkee kyllä aina silloin tällöin, lähinnä wannabe-hoppareita, ja joka kerta näky saa mut nauramaan. mikä se juttu on?? Se on muotia kato. Pariisista suoraan. "Siinä on sulle, läskimahanen kaveri, miettimistä."
- Jouni Hynynen |
jenni.rotten 22.06.2003 23:40:13 | |
---|
Käärityt farkkujen lahkeet mä vielä käsitän, mutta tuollainen ilmiömäinen tyyli menee jo vähän yli, ainakin multa :D Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
ulleli 22.06.2003 23:49:10 | |
---|
Heh, tulipa just mieleen, ku muutama vuos sitte koulus ussantunnilla puhuttiin motiiveista, nii meikä heitti jotain tyyliin "nii, onhan muotiki yks asia. Esim. sukkien sisään ängetyt lahkeet on mun ja monien muitten mielestä TODELLA typerän näkösiä, mut silti porukat tekee niin--" Nii, vähän kaikki ne, joilla oli tollanen tyyli, meni hiljasiks. :D Muah, mul oli hauskaa. :P |
pitkätukka 23.06.2003 14:15:44 | |
---|
Sehän johtuu siitä, että lahkeet ovat liian isot ja menisivät kävellessä kengän alle. Siksi ne pitää pistää sukkiin. |
hanuristi 23.06.2003 23:13:47 | |
---|
vaan muodikkaampaa olisi työntää lahkeet kumisaappaitten sisään! this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
Karlsson 24.06.2003 11:53:24 | |
---|
Sehän johtuu siitä, että lahkeet ovat liian isot ja menisivät kävellessä kengän alle. Siksi ne pitää pistää sukkiin. No mutta, sehän oli ihan mahtavaa kun lahkeet oli ihan paskassa ja repaleisina sieltä takaa. Siis silloin nuorempana kun tullaisia löysiä vaatteita suosin. Nykyään olen enempi kireä. Kyllä olen ihmetellyt túota muotijuttua. Ja miks niitten pitää olla aina ne tennissukat? Ja jotenkin noi vaaleat mokkanahkamaiharit ei sovi tohon hoppi henkeen, vaan ovat kyllä suositut. Varsinkin niiden keskuudessa jotka laittavat aamulla lahkeet sukkiin ja pistävät menoksi.. "Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen |
Bassballs 24.06.2003 16:36:46 | |
---|
Ja jotenkin noi vaaleat mokkanahkamaiharit ei sovi tohon hoppi henkeen, vaan ovat kyllä suositut. Varsinkin niiden keskuudessa jotka laittavat aamulla lahkeet sukkiin ja pistävät menoksi.. Camel boots - miehille, jotka tallovat omia kassejaan...vai miten se meni? Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen. |
A Fiend 24.06.2003 16:44:34 | |
---|
mut siis sehän on niin naurettava näky, et ihmettelen suuresti miks ne ihmiset laittaa ne lahkeet niin. niiltä varmaan puuttuu jonkinnäkönen tyylitaju tj.. Kuolema ottaa kaiken. Se on laki, ei rangaistus |
noir 24.06.2003 17:50:32 | |
---|
vaan muodikkaampaa olisi työntää lahkeet kumisaappaitten sisään! Näin oli äitini nuoruudessa. Nokian Hai-saappaat, ja puntti takaa saappaan sisään. Pelottavaa, mutta totta. Nimim. "Lyönkö äitiänikin metrisellä halolla?" Knowledge is power, France is bacon. |
hanuristi 24.06.2003 22:49:51 | |
---|
Näin oli äitini nuoruudessa. Nokian Hai-saappaat, ja puntti takaa saappaan sisään. Pelottavaa, mutta totta. Nimim. "Lyönkö äitiänikin metrisellä halolla?" lyö ihmeessä! this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
Joo, lätkäjätkä look. Olen tätä samaa asiaa miettinyt useastikkin..aika mystistä. |
FrankComa 25.06.2003 19:19:55 | |
---|
Toi on selvästi Matti Nykänen - look! Die Eier Von Satan! |
A Fiend 26.06.2003 16:25:09 | |
---|
Toi on selvästi Matti Nykänen - look! jokaisen sisällä piilossa olevat Matti Nykäset pääsevät nyt esille tämän muoti-ilmiön kautta... =) Kuolema ottaa kaiken. Se on laki, ei rangaistus |