Aihe: Behringerin tube ultragain..
1
NYdoll
19.10.2005 13:12:16

Thomannilta ainaski löytyy niitä Behkun tube ultragain etusia. Mietinkin vaan, että voisiko sellaista käyttää hyödykseen bassokäytössä. Siis muutenkin kuin nauhoittaessa. Jos sellaisen siis tyrkkää kiinni
päätteeseen niin kuinka homma toimii?
"Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless
balzary
19.10.2005 13:19:08 (muokattu 19.10.2005 13:39:21)

Mä soittelen tällä hetkellä tuollaisella yhdistelmällä. Noitten lisäksi käytn Behringerin eq:sta, josta oon lisänny reggaehenkeen bassoa ja leikattu yläpäät pois. Hyvin toimii.
World domination equals world suffocation
It's dread out there you know!
Royal Banzai
19.10.2005 13:36:41
Toimiihan se marinaadina oikein kivasti. Jotkut treenit vedin tuon läpi pa:han ja hyvältä soundas.
Take a stand - fuck the man
Make it fucked up
Fuck shit up.
JK
19.10.2005 14:01:35
Thomannilta ainaski löytyy niitä Behkun tube ultragain etusia. Mietinkin vaan, että voisiko sellaista käyttää hyödykseen bassokäytössä. Siis muutenkin kuin nauhoittaessa. Jos sellaisen siis tyrkkää kiinni
päätteeseen niin kuinka homma toimii?

Mulla on yhdistelmänä etunen + aktiivisubbanen (300w) + 2 x 8" aktiivikaappi (100w) ja hyvin toimii. Ei liikoja säätelyjä ja soundit on ihan kohdillaan.
Subbanen antaa hyvän pehmeen botnen ja 2 x 8" hoitaa ylä/keskiäänet.
"Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista"
Jesus Muerte
19.10.2005 15:51:49
Minäkin soittelin yhdessä välissä yhdistelmällä MIC100-etunen+pääte. Eipä siinä ollut mitään valittamista. Tai no eihän siinä tietenkään säätövaraa soundille ole kummemmin, mutta basson elektroniikalla ja soittotatsilla sitä sai muokattua ihan haluamakseen.
Tsekkaa Impishin demo! www.impish-band.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)