Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5 6 7 8 9112 113 114 115 116
Köttelö
07.10.2005 15:51:59
TosiMIES, kaljaa juova hevi medal mies, ottaa tämmöisen: http://arkisto.rikos.org/2004/12/23/Backpiece.jpg

Kuvassa taitaa olla pientä homoerotiikan tuntua.
Shit happens when you party naked!
Jormaz
07.10.2005 15:56:26

Kyllähän siitä semmoisen piiloviestin voi löytää jos oikein hakemalla hakee. Taidat omata aika kieroutuneen mielikuvituksen??!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
dictatorsh*t
07.10.2005 16:49:11

Taidat kin itse olla jo ku hintti!
Qsysi
07.10.2005 21:06:56

Omatkin silmäni vähän kuin hahmottaisivat siinä falloksen, jos toisenkin.
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Slayerfani
15.10.2005 18:26:28
sitä pohdiskelin tässä.. kumpi ois viksumpaa ottaa ku ei tykkää kivusta eikä pahemmin neuloistakaa, mut ois hiano sellane joko 1 hiano kuva esim. käsivartee tai sitte sellane ku Kerry Kingillä mut kyynerpäähä olkapäästä. mitäs velotettais sellasesta? tulisko kalliiks?
Aakoo
18.10.2005 16:22:07 (muokattu 18.10.2005 16:24:02)
sitä pohdiskelin tässä.. kumpi ois viksumpaa ottaa ku ei tykkää kivusta eikä pahemmin neuloistakaa, mut ois hiano sellane joko 1 hiano kuva esim. käsivartee tai sitte sellane ku Kerry Kingillä mut kyynerpäähä olkapäästä. mitäs velotettais sellasesta? tulisko kalliiks?

Et sitten yhtään sekavampaa kysymystä keksinyt?

Edit: tai sitten sait mut hyvin retkuun....

Jos nyt oikein ymmärsin niin kyynärpää - olkpää satsista haaveilet? Ei se ihan ilmaista lystiä ole... Käy kyselemässä liikkeistä. Ei niitä hintoja täältä saa. Likkeillä on omat hinnastot, ja kuvan hintaan vaikuttaa aika moni asia, koko, aikataulu, yksityiskohdat ja monesti myös pärstäkerroin.

Ja neuloista tai kivusta pitäminen ei suoranaisesti mitenkään liity tatskojen ottajiin, vaan tatksat nyt satutaan tekemään käyttäen neulaa. Ja jossain kohdin kehoa aiheutettu kipu on kovin pientä ja jossain kohdin kipu on jo lähes sietämätöntä.. Etenkin useamman tunnin surruttamisen jälkeen.

Mun mielestä on ihan hieno homma, että tatskaaminen sattuu ja maksaa.. Jos tatskan ottaminen olisi yhtä helppoa, solariumissa käynti, niin joka toisella toinipojalla olisi iso Metalica, joo-o Metalica ei Metallica, -logo olkapäässään.. Jos kuvan oikeasti haluaa, niin siitä on valmis maksamaan ja kärsimään.
Aakoo
18.10.2005 16:23:22 (muokattu 18.10.2005 16:23:38)
Tuplat pois
Jani The Rock
18.10.2005 17:02:24

Mun mielestä on ihan hieno homma, että tatskaaminen sattuu ja maksaa.. Jos tatskan ottaminen olisi yhtä helppoa, solariumissa käynti, niin joka toisella toinipojalla olisi iso Metalica, joo-o Metalica ei Metallica, -logo olkapäässään.. Jos kuvan oikeasti haluaa, niin siitä on valmis maksamaan ja kärsimään.

Sais sattua enemmänkin, niin jäis niiltä siideriblondeilta ne ihqusöpöt perhosen- ja tiikerinpennunkuvat ottamatta. Mutta näkyvillä paikoilla olevista kuvistahan tr00-miehen ja -naisen tunnistaa. Väliin oikein vituttaa tsekkailla noita tatuointilehtiä, kun porukalla on ranteista ylöspäin ja kaulasta alaspäin koko yläkroppa täynnä kuvaa. Niinkuin paita olis päällä saatana. Ja duuniin luikitaan pitkähihaisessa kauluspaidassa, ettei asiakkaat näe ja pomo suutu. Vitun nyhveröt.

Täytyypä se myöntää, että pikkusen harmittaa, kun tatuoinnit on ihan mainstreamia. Mutta sitä vastaan mulla ei ole mitään, että otetaan persoonallisia kuvia, joilla on jotain syvempää merkitystä kuin pelkkä kuva-aihe ja se, että "jee, mullon tatska". Otti niitä sitten kuka tahansa ja mihin tahansa.

Ugh, olen puhunut.
Mescalero Suavecito! Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Slayerfani
18.10.2005 18:02:59
Et sitten yhtään sekavampaa kysymystä keksinyt?

Edit: tai sitten sait mut hyvin retkuun....

Jos nyt oikein ymmärsin niin kyynärpää - olkpää satsista haaveilet? Ei se ihan ilmaista lystiä ole... Käy kyselemässä liikkeistä. Ei niitä hintoja täältä saa. Likkeillä on omat hinnastot, ja kuvan hintaan vaikuttaa aika moni asia, koko, aikataulu, yksityiskohdat ja monesti myös pärstäkerroin.

Ja neuloista tai kivusta pitäminen ei suoranaisesti mitenkään liity tatskojen ottajiin, vaan tatksat nyt satutaan tekemään käyttäen neulaa. Ja jossain kohdin kehoa aiheutettu kipu on kovin pientä ja jossain kohdin kipu on jo lähes sietämätöntä.. Etenkin useamman tunnin surruttamisen jälkeen.

en keksiny yhtään sekavampaa kyssäriä. mitä meinaat pärstä kertoimella? jos on prkleen ruma heebo tai kimma nii otetaa enemmän vai? törkeetä!!!! pinnallisuutta. ku en oikee tiiä ku en pahemmin tykkää neuloista mut ois hiano sellane ku Kingillä, mut luulen et oon ehkä liian nössö. =( ristiriita on valtava. verikoekki on inhottavaa.. =/ ja toisaalta aattelin jos tohon selkäpuolelle joku hiano kuva tai sellane, nii ois kiva. mut sit on siinä taas onkelma :-# =/ joten paikasta ei taas tiiä mut Kingin tatska käsivarressa mikä on nii tulis kyllä aika kalliiks. ja siinä on eroa ku sillä on hirveet käsivarret ja mulla on ku kimman. joten pitäis sit tehä huomattavan pienemmässä mittakaavassa. ;) hinta ei oo se mistä oon huolissani, vaan se et miten kipeetä tekee.. mut jos kerta sellane ykski kuva voi olla yli 50e nii kyllä pitää harkita..
inot88
18.10.2005 19:16:58
Tuskin sillä on väliä onko "ruma" vai kaunis, vaan se miellyttääkö henkilö vai ei. Ymmärsitkö? Ei satu.
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Aakoo
19.10.2005 13:16:13
meinaat pärstä kertoimella? jos on prkleen ruma heebo tai kimma nii otetaa enemmän vai?

Todennäköisesti on Paul Boothilla enemmän aikaa, jos shoppiin kävelee Kerry King, kuin jos meikäläinen sinne eksyisi =) Myös se vaikuttaa kokeeko tatskaaja sut mahdolliseksi tulevaksi kanta-asiakkaaksi.

Myös se mitä kuvaa olet ottamassa voi vaikuttaa ratkaisuun. Tiedän muutamia paikkoja, jossa ei esim suostuta ollenkaan tekemään suomen leijonia tms.. Eräässä paikassa tiedän jopa ohjattavan ulos, jos jellonaa on tulossa ottamaan.. Toisaalta, jos tatksaaja innostuu kuvasta, voi hinta tippua kovastikin. Tosin innostavat kuvat eivät yleensä ole mitään pikku projekteja, vaan silloin puhutaan yleensä jo muutamia sessioita vaativista kuvista.

hinta ei oo se mistä oon huolissani, vaan se et miten kipeetä tekee.. mut jos kerta sellane ykski kuva voi olla yli 50e nii kyllä pitää harkita..

50 € saat pienen perhosen, ehkä... Käsivarren kokoisista kuvista puhutaan pääsiassa satasista.. Mun veikkaus, on että 3-500 € saat jonkinlaisen sleeven ( koko käsi olasta ranteeseen ) tehtyä? Pääs

Ei sitä kipua kannata pelätä.. Sitä kestää korkeintaan muutaman tunnin =)

MUISTAKAA kuitenkin KAIKKI: Jostakin pimeästä puljusta voit saada isonkin kuvan halvalla, mutta helposti tulee kaupanpäälle vinkuintialainen hyppykuppa.. Eli suosittelen maksamaan kiltisti jollekin, jonka hygieniasta voit olla 100% varma. Terveyttä ei kannata vaarantaa muutaman kympin tai edes satasen säästön vuoksi!
Aakoo
19.10.2005 13:17:06
Tuskin sillä on väliä onko "ruma" vai kaunis, vaan se miellyttääkö henkilö vai ei. Ymmärsitkö? Ei satu.

Kyllä se voi sattuakin.. leppäkerttu olkapäässä ei satu, mutta Pin-Up tyttö kyljessä sattuu HELVETISTI!
Twist
19.10.2005 14:19:30 (muokattu 19.10.2005 14:20:05)
Mää ajattelin tossa mennä ottamaan tatskan, marraskuun puolella (vuosia tulee taas täyteen).
Säkkipilli
Köttelö
19.10.2005 16:07:12
Kyllä se voi sattuakin.. leppäkerttu olkapäässä ei satu, mutta Pin-Up tyttö kyljessä sattuu HELVETISTI!

tai pin-up tyttö kyynärvarren sisäpuolella.
Jani The Rock
19.10.2005 16:11:22

tai pin-up tyttö kyynärvarren sisäpuolella.

Sellasia ne tytöt on. Tuottavat tuskaa ja tulevat kalliiksi.
Mescalero Suavecito! Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Köttelö
19.10.2005 17:53:55
Hyvin sanottu =)

Kävin itse asiassa tänään tuossa mun vakio tatskapaikassa jutustelemassa, että mitäs seuraavaksi tehdään.. En vaan tullut yhtään hullua viisaammaksi. Onneksi autot pitävät huolen siitä, että mulla ei ole varaa ottaa kuvaa tän vuoden puolella.

Paljo jätkän pin-uppi nainen makso? Käsitin että sullekkin on semmonen tatskattu.
Aakoo
19.10.2005 21:01:42
Sorry - ei oo pinuppeja =)

Mutta jos hinnoista puhutaan, niin mun eka tatska n. 5 x 10 cm tribali maksoi muistaakseni n 600 mk. Seuraava frankensteinin hirvion lärvä, joka peittää koko olkapään maksoi siitten jo vanhaa rahaa 1000mk Ja sitä seuraava abaut saman kokoinen kuva lähti jo muistaakseni johonkin 700:lla vanhalla rahalla.

Toisessa kädessä olevaan merihevonen-karppi teema kuvaan on nyt mennyt jotakuinkin 500€. Systeemi lähtee rinnan päältä ja tällä hetkellä pääosin lopuu kyynärpään kohdalle. Vielä pari hunttia sinne varmaan uppoaa ennen kuin hiha on valmis. Ehkäpä sinne sekaan ilmestyy pin-up tyttöjä ja ankkureita =).. Tai sitten ei

Kylkeen en jaksa uskoa ottavani mitään. Selkä kuva on jo mietitty, mutta sitä lottovoittoa vain odottelen..
Köttelö
20.10.2005 16:26:04
Sorry - ei oo pinuppeja =)

Alkaahan noita sullakin olla ihan kiitettävästi.
Slayerfani
20.10.2005 19:34:05 (muokattu 20.10.2005 19:36:12)
Todennäköisesti on Paul Boothilla enemmän aikaa, jos shoppiin kävelee Kerry King, kuin jos meikäläinen sinne eksyisi =) Myös se vaikuttaa kokeeko tatskaaja sut mahdolliseksi tulevaksi kanta-asiakkaaksi.

Myös se mitä kuvaa olet ottamassa voi vaikuttaa ratkaisuun. Tiedän muutamia paikkoja, jossa ei esim suostuta ollenkaan tekemään suomen leijonia tms.. Eräässä paikassa tiedän jopa ohjattavan ulos, jos jellonaa on tulossa ottamaan.. Toisaalta, jos tatksaaja innostuu kuvasta, voi hinta tippua kovastikin. Tosin innostavat kuvat eivät yleensä ole mitään pikku projekteja, vaan silloin puhutaan yleensä jo muutamia sessioita vaativista kuvista.

50 € saat pienen perhosen, ehkä... Käsivarren kokoisista kuvista puhutaan pääsiassa satasista.. Mun veikkaus, on että 3-500 € saat jonkinlaisen sleeven ( koko käsi olasta ranteeseen ) tehtyä? Pääs

Ei sitä kipua kannata pelätä.. Sitä kestää korkeintaan muutaman tunnin =)

MUISTAKAA kuitenkin KAIKKI: Jostakin pimeästä puljusta voit saada isonkin kuvan halvalla, mutta helposti tulee kaupanpäälle vinkuintialainen hyppykuppa.. Eli suosittelen maksamaan kiltisti jollekin, jonka hygieniasta voit olla 100% varma. Terveyttä ei kannata vaarantaa muutaman kympin tai edes satasen säästön vuoksi!

1 kuka on Paul Booth? tai kuka lie. ja onks tyttömäistä ottaa pääkallo joka on syrämmen sisällä 15x10cm? vai sitte sellane mikä Kerryllä on mut pienemmäs koos, en oo meinaa yhtä lihaksikas tai yhtä paksut käsivarret.. enemmänki ku tytöllä :'( mikä on pin up? ja en haluu koko käsivartta vaan olasta kyynerpäähä. =) tai jos näi nössölle tehään.. =/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)