Lauri M 18.10.2005 18:33:58 | |
---|
Tekis mieli joinata, mutta ei näytä toimivan conference win98:ssa. Mitään jippoja että sais toimii? Kone on vanha eikä pyöritä xp:tä kunnolla. |
Defactor 18.10.2005 21:36:41 | |
---|
Hmm... kun kirjoitan nimeni, niin onnistuu, mutta kun yritän laittaa sulkeita, niin ne eivät ilmesty näytölle. |
enema 18.10.2005 22:27:16 | |
---|
Hmm... kun kirjoitan nimeni, niin onnistuu, mutta kun yritän laittaa sulkeita, niin ne eivät ilmesty näytölle. Ei ne tuukkaan siinä ikkunassa joka avautuu automaattisesti. Mene sieltä File --> Asetukset tai joku ja siitä nimen vaihat. Sitten suljet ohjelman ja avaat uudestaa. voila. Eskimo ninja deathmetal |
KMT 18.10.2005 23:01:46 | |
---|
kova meno. pattoni soitti lattarikomppia atrian lihalootaan. -reijoteppo- |
Topah 19.10.2005 04:40:37 | |
---|
Tuossa softassa on pieniä bugeja, jotka saattavat aiheuttaa hämmennystä, eli: - Joskus voi käydä niin, että kirjaudut sisään ja muut eivät näe nimeäsi listalla. Kerran kuulin kirjautumisäänen, mutta kenenkään uuden nimeä ei näkynyt listalla. Ainoastaan kirjautuminen ulos näkyi. Eli kannattaa hieman pitää meteliä huoneessa olostaan, niin näet oletko oikeasti paikalla muitten nähtävillä. Kuitenkin nämä tapaukset ovat olleet harvinaisuuksia, mutta saattavat tapahtua. I play more best than you! |
nicholai 19.10.2005 13:43:40 | |
---|
Tuossa softassa on pieniä bugeja.. Pieniähän nuo sinänsä on. Joskus tuo softa ei antanu mun kirjoittaa mitään ja piti käynnistää uudelleen, mutta ei se niin justiinsa -!Ei hötkyillä!- |
Defactor 19.10.2005 15:42:59 | |
---|
Mites tuonne listaan saa monta eri huonetta. Nykyään siellä on vain sähkis, ja jos esimerkiksi haluaa fingerstyleen, niin pitäisi muka ladata ohjelma taas. Miten tämä toimii oikeasti? |
speech 19.10.2005 15:59:50 | |
---|
Nappulan (f12) saa kätevästi pysymään pohjassa kun valjastaa eukon hyötykäyttöön. Jos ei sellaista (eukkoa) löydy, naapurin Tuija tai Irmeli varmasti auttaa tässä loistavassa ja luovassa harrastuksessa There he goes --- one of God's own prototypes --- a high powered mutant of some kind never even considered for mass production. |
Hmm. Kone sammui,kun kirjauduin ulos sähkis-huoneesta?! "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
nikke83 19.10.2005 17:16:40 | |
---|
Nyt olen vähän pihalla. Tossa ku Conference loggautuu sisään niin se pyytään salasanaa. Onko se se jonka olen itse määrittänyt rekisteröitymisen yhteydessä. |
Henkka Hevimies 19.10.2005 17:20:30 | |
---|
Nyt olen vähän pihalla. Tossa ku Conference loggautuu sisään niin se pyytään salasanaa. Onko se se jonka olen itse määrittänyt rekisteröitymisen yhteydessä. Salasana=sähkis,jos olet sähkishuoneeseen menossa. "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
drlecter 19.10.2005 18:46:47 | |
---|
Perhana kun ei pääse kuuntelemaan eikä soittamaan riffejä. St-audion dsp24 äänikortti siis ei toista noita riffejä. Skypen ja messengerin kautta soittelut on kyllä onnistunut. |
moottorisaha 19.10.2005 19:21:20 | |
---|
Ihan hieno juttu, mutta en kyllä oikein vieläkään ymmärrä tuota koko nimellä esiintymispakkoa. Jos joku ei halua kertoa nimeään, niin eikö hän voi keksiä siihen mitä ikinä huvittaa? :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
komero 19.10.2005 19:24:21 | |
---|
Perhana kun ei pääse kuuntelemaan eikä soittamaan riffejä. St-audion dsp24 äänikortti siis ei toista noita riffejä. Skypen ja messengerin kautta soittelut on kyllä onnistunut. Mulla on ST-Audio DSP24 Value ja hyvin pelittää. Varmasti sullakin pitäs toimia. Jotain häikkää asetuksissa? Yrittää käyttää sitä toista, "väärää" puolta kortista tms? - Klaus Komero - |
Pande 19.10.2005 19:38:05 | |
---|
Ihan hieno juttu, mutta en kyllä oikein vieläkään ymmärrä tuota koko nimellä esiintymispakkoa. Jos joku ei halua kertoa nimeään, niin eikö hän voi keksiä siihen mitä ikinä huvittaa? :) "Niinnhän sä Luuuuuulet" (Hugo -äänellä) Mikähän tossa on niin ylivoimasta. Ketään ei oikeesti kiinnosta soittaako sielä Jussi Kutemajärvenoja vai Matteus Penttinen, 1 uitun haileehan se. Sillä nimellä sielä kumminkin opitaan toisemme tuntemaan, ja on ihan jees tuntea ihmisiä vaihteeksi ihan oikeilla nimillä vaikka intternetissä ollaankin. Voihan toi poikia vaikka mitä miittejä sun muuta hulppeata. Jollei ole senvertaa munaa että uskaltaa omalla nimellään esiintyä niin saa hajota aamuihinsa :) At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
drlecter 19.10.2005 19:40:19 | |
---|
Mulla on ST-Audio DSP24 Value ja hyvin pelittää. Varmasti sullakin pitäs toimia. Jotain häikkää asetuksissa? Yrittää käyttää sitä toista, "väärää" puolta kortista tms? Mulla on toi ulkoinen lisäboksi jonka kautta menee singnaali mikseriin josta taas monitoreihin. |
J.Hollström 19.10.2005 22:00:24 | |
---|
Ihan hieno juttu, mutta en kyllä oikein vieläkään ymmärrä tuota koko nimellä esiintymispakkoa. Enkä minä sitä, miksi omalla nimellänsä ei voisi operoida. Mielestäni ko. sääntö saisi olla täälläkin voimassa. Vähentäisi kummasti monenlaista perseilyä. |
Topah 29.10.2005 09:36:39 | |
---|
Tänään 15:00 "arvaa biisi"-skaba sähkis-huoneessa. Jos ei kukaan halua tulla soittamaan, niin voi tulla arvailemaan. Soitan sitten vaikka itse kaikenmaailman ralleja. -Tomi I play more best than you! |