jussimus 18.10.2005 20:37:12 | |
---|
Mitäs toi TSL sanoo hi-gain -osastolla, siis oikein metallipuolella? Vaiko mitn? Vaikka hyvät ja huonot saundit ovat aina makuasioita, väittäisin että TSL soveltuu myös monenlaiseen "raskaaseen" musiikkiin. |
Vilhelmus 18.10.2005 20:40:11 | |
---|
Vaikka hyvät ja huonot saundit ovat aina makuasioita, väittäisin että TSL soveltuu myös monenlaiseen "raskaaseen" musiikkiin. Voisipa käydä koeajolla. Ei heviklippejä satu löytymään? |
TheWickerMan 18.10.2005 20:40:15 | |
---|
Vaikka hyvät ja huonot saundit ovat aina makuasioita, väittäisin että TSL soveltuu myös monenlaiseen "raskaaseen" musiikkiin. Entä punkki, entä punkki! :DD joo huomenna menen ettimään itselleni punkki vaffaria :) Mitäs tuolta DLX:stä löytyy? Marsuja läjäpäin ainakin. Drink, Drank, Punk |
Niskamies 18.10.2005 20:57:17 | |
---|
Entä punkki, entä punkki! :DD joo huomenna menen ettimään itselleni punkki vaffaria :) Mitäs tuolta DLX:stä löytyy? Marsuja läjäpäin ainakin. Punkki on mulle myös vähän oudompi tyylisuuntaus, mutta uskallan sanoa että kaikenmoista särösaundia tosta löytyy, ja puhtaatkin ovat yllättävän hyvät marsuksi. Käy ihmeessä DLX:ssä kokeilemassa, sieltä näitä löytyy. There's a fine line between stupid and clever. |
TheWickerMan 18.10.2005 20:59:05 (muokattu 18.10.2005 21:05:24) | |
---|
Punkki on mulle myös vähän oudompi tyylisuuntaus, mutta uskallan sanoa että kaikenmoista särösaundia tosta löytyy, ja puhtaatkin ovat yllättävän hyvät marsuksi. Käy ihmeessä DLX:ssä kokeilemassa, sieltä näitä löytyy. Joo huomenissa tapahtuu tämä. E: Oisko suositella jotain muita vahvistimia testittäväksi, kun kerran tonne DLX:ään menossa oon. Tyylisuuntaus=punkrockhässäkät/metallikin ois hyvä plussa. Drink, Drank, Punk |
Antti1 18.10.2005 21:04:40 | |
---|
mutta uskallan sanoa että kaikenmoista särösaundia tosta löytyy Tähän yksi poikkeus. Sellasta Carvin Legacy (eli Steve Vai) -tyylistä leadisoundia tuosta on aivan turha etsiä. Aika paljon kaikkea muuta kyllä tosiaan irtoaa. Asiaan suoraan liittymättä: toi TSL on periaatteessa ihan hyvän kuuloinen, mutta jokin siinä jäi ärsyttämään. Oli hieman sellainen mitäänsanomaton. Tai siis, ei ollut sellasta selkeää omaa luonnetta, vaan hyvä perussoundi. Sopii varmasti hyvinkin moneen juttuun noinniinkun keskiverrosti, tai paremminkin, mutta ei ollut mun juttuni. Mulle se ainut Marshall soundi on boostattu JMP ja JCM ja mikään muu vahvistin ei sitä tähän päivään mennessä ole vielä tuottanut. Mutta onnittelut uudesta "lelusta". Kohtele sitä hyvin, tai mä tuun hakemaan sen pois! :D "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father |
jussimus 18.10.2005 21:08:15 | |
---|
Entä punkki, entä punkki! :DD joo huomenna menen ettimään itselleni punkki vaffaria :) Mitäs tuolta DLX:stä löytyy? Marsuja läjäpäin ainakin. TSL soveltuu loistavasti myös punkkiin, selvähän se. Mutta koska punkissa tarvitaan usein tiukkaa dumppaussaundia (ainakin nykypunkissa), käyttäisin esim. SD-1:stä buustaamaan TSL:n crunch-kanavaa, jotta saataisiin hyvään dumppaussaundiin tarvittavaa tiukkaa chunkkaa. Mun mielestä TSL:stä ei ilman buustia saa sitä tiukinta chunkkaa, tosin kuin ehkä Engleistä. Että notta. Höö. |
TheWickerMan 18.10.2005 21:10:32 (muokattu 18.10.2005 21:13:22) | |
---|
TSL soveltuu loistavasti myös punkkiin, selvähän se. Mutta koska punkissa tarvitaan usein tiukkaa dumppaussaundia (ainakin nykypunkissa), käyttäisin esim. SD-1:stä buustaamaan TSL:n crunch-kanavaa, jotta saataisiin hyvään dumppaussaundiin tarvittavaa tiukkaa chunkkaa. Mun mielestä TSL:stä ei ilman buustia saa sitä tiukinta chunkkaa, tosin kuin ehkä Engleistä. Että notta. Höö. Joo pitänee harkita. Antaakohan ne kokeilla sielä kaupassa jonkun pedaalin kanssa? E: ENGLiltä tuli testittyä sreameriä, ja olihan se ihan kiva. Mutta jotenki en tykänny siitä tiukkuudesta ja kylmyydestä. Powerball ja Sawage menee yli budjetin. Fireballia haluisin tyypata, mutta sitäkään ei vissiin ole musamaailmassa. Drink, Drank, Punk |
Antti1 18.10.2005 21:12:10 (muokattu 18.10.2005 21:13:00) | |
---|
Kyllähän ne antaa vaikka koko arsenaalin kotiin käyttöön jos meinaat kaiken ostaa ja tuohta löytyy näytille asti. EDIT: Jussimus, ei mitään ihmeempiä, mutta varmaankin demppaussoundi? Dumppaussoundi kuulostaa jokseenkin, hmm, erikoiselta termiltä... :) "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father |
TheWickerMan 18.10.2005 21:16:35 | |
---|
Kyllähän ne antaa vaikka koko arsenaalin kotiin käyttöön jos meinaat kaiken ostaa ja tuohta löytyy näytille asti. EDIT: Jussimus, ei mitään ihmeempiä, mutta varmaankin demppaussoundi? Dumppaussoundi kuulostaa jokseenkin, hmm, erikoiselta termiltä... :) Joo okei. En mää kotia niitä repussa saa kannettua mopon päällä.. ;) Joo no pitää kokeilla buustien kanssa. Osaako joku suositella jotain hyvää suht halpaa buusteria, jota olisi myös luonnollisesti saaatavilla tuolta DLX:stä? Drink, Drank, Punk |
jussimus 18.10.2005 21:21:24 | |
---|
Asiaan suoraan liittymättä: toi TSL on periaatteessa ihan hyvän kuuloinen, mutta jokin siinä jäi ärsyttämään. Oli hieman sellainen mitäänsanomaton. Tai siis, ei ollut sellasta selkeää omaa luonnetta, vaan hyvä perussoundi. Hyvä perussaundinen vahvari + soittajan persoonallinen tyyli = Hyvä ja persoonallinen saundi, jolla on oma luonne. :) |
Antti1 18.10.2005 21:23:07 (muokattu 18.10.2005 21:24:16) | |
---|
En tiedä saako sieltä Digitechin polkusimia, mutta kannattaa koittaa Bad Monkeyta. On uskomattoman hyvä hintaisekseen, mitä nyt vähän kohisee. Ei hukkaa SD-1:n tavoin niin paljoa alapäätä. Kannattaa Bossilta koittaa nyt vaikka OD-3:sta, siinä on vähän tuhdimpi alapää. EDIT: Ai jaha, sitä ruvetaan oikein viisastelemaan. :D Totuuden sanoja tavallaan, mutta ymmärtänet pointin. "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father |
jussimus 18.10.2005 21:23:52 | |
---|
Jussimus, ei mitään ihmeempiä, mutta varmaankin demppaussoundi? Dumppaussoundi kuulostaa jokseenkin, hmm, erikoiselta termiltä... :) Ihan miten vaan. Mä oon käyttänyt aina sanaa dumppaus, vaikka muut saattavatkin puhua demppauksesta. Siitä huolimatta kaikki aina tietää mitä mä tarkoitan, kuten ilmeisesti sinäkin ;) |
TheWickerMan 18.10.2005 21:46:14 | |
---|
En tiedä saako sieltä Digitechin polkusimia, mutta kannattaa koittaa Bad Monkeyta. On uskomattoman hyvä hintaisekseen, mitä nyt vähän kohisee. Hmm löytyyhän sitä Apinaa sieltä hintaan 55e. Sivuilla oli ainakin. Drink, Drank, Punk |
Heh, minullakin on nyt uusi lelu (tai oikeastaan lelut) kotona. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Toby One 18.10.2005 22:26:16 | |
---|
Niskamies: varmaan road expressillä tilasit, ni kauanko kesti toimitus ennen ko posti yllätti? |
torres 18.10.2005 22:36:25 | |
---|
mähän sanoin et kyllä se siellt tulee ;) onnea vaan, soita kovaa mies #1 >-)darwin)> |
Niskamies 19.10.2005 06:50:09 | |
---|
Niskamies: varmaan road expressillä tilasit, ni kauanko kesti toimitus ennen ko posti yllätti? Joo, näin tein. Tilauksen tein 26.9, ja maksoin 27.9. 4.10 tuli meili että rahat tullut, ja ilmoitus että vahvari on tilapäisesti loppu. Sitten noin viikko sitten vahvari lähti tulemaan, ja eilen se sitten saapui. There's a fine line between stupid and clever. |
Fide 21.10.2005 13:59:15 | |
---|
Bändin toinen kitaristi sai ihan vastaavan setin itselleen männä viikolla... suomihinta oli vain melko tarkalleen kaksinkertainen tuohon sun ilmoittamaan... on se hurjaa... Mutta ainakin tällaista pientä ja söpöä Koch Twintonea kanniskelevalle tuo läjä oli kyllä livenä pienimuotoinen shokki... se on muuten ISO! Tulihan kertaheitolla koko bändille lavauskottavuutta... mä sain kylkiäisinä tämmösen http://images.google.fi/images?q=tb … wTj1UJ:images.misupply.com/products ...voin pitää Kochin päällä keikoilla ;-) Niin on ollu hoppu, että en oo itte päässyt kaverin uutta läjää vielä testaamaan. Mutta vierestä kuunneltuna ei voi kuin kans kehua (Koch ei silti vaihdu... ei pelkoa ;-) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Niskamies 21.10.2005 14:19:08 | |
---|
Niin on ollu hoppu, että en oo itte päässyt kaverin uutta läjää vielä testaamaan. Mutta vierestä kuunneltuna ei voi kuin kans kehua (Koch ei silti vaihdu... ei pelkoa ;-) Tossa mun hinnassa oli muuten pelkkä nuppi, kaappi oli jo aiemmin. En usko että kaveris melkein 1600 pelkästä nupista on maksanut;-) Minkä tyylisellä saundilla kaverisi soittaa? Ja pistähän kommenttia kun itse pääset testaamaan. There's a fine line between stupid and clever. |