Haulla en löytänyt kyseiseen artistiin liittyviä ketjuja, joten aloitetaanpa uusi. Ennakoin tästä tulevaa fanituksen kohdetta. Mimmihän on siis golden star kisan voittaja ja kotoisin Toholammilta. Mulla oli ens alkuun aivan hirveät ennakkoluulot Katariinaa kohtaan, kun jotenkin olin saanut käsityksen että "paha tuuli", "polvistukaa" ynnä muut hittibiisit on jotenkin amisautojen vakiobiisivalikoimaa. Sen jälkeen näin vakuuttavan live-esiintymisen jossain mtv3:n ohjelmassa ja päätin tutustua levyyn, joka pudotti kyllä täysin penkiltä. Aivan loistavia pop-rock-biisejä täynnä tämä debyytti "Pimenee". Monta todella mukavaa rallia, eikä oikeastaan yhtään huonoa biisiä. Erityisesti iskee rokahtavampi Sinun tavalla, piristävä Pimenee ja fiiliksellä vedetty Ei kenenkään. Mutta myös muissa biiseissä on ainesta. Sovitukset on mukavan rokkeja ja kuuleman mukaan livenä meno on vieläki rankempaa. Ei siis olla sorruttu konetaustoihin ja turhaan pilipaliäänimaailmaan. Oikeinkin mukavan kuuloinen lauluäänikin vielä. Tollanen vähän Irina-tyylinen.. Vähän käheä, persoonallinen! Tutustukaa ihmeessä. :) Mielipiteitä? Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Raipe 18.10.2005 23:33:56 | |
---|
Kuka on Katariina Hänninen ja mikä on Golden Star -kilpailu? Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Mohla 18.10.2005 23:39:51 (muokattu 18.10.2005 23:42:09) | |
---|
Itseasiassa naikkosesta on kuulunut yllättävän vähän. Mainoksia näin kun levy tuli, mutten ole ensimmäistäkään biisiä kuullut. Uutena kovana naisrokkarina ainakin mainostettiin. Ehkä tuo Katriina Hänninen ei ole niin älyttömän "rock" nimi, ja saattaa aiheuttaa assosiaatiota enemmänkin iskelmäpuolen tähteen? Tiedä häntä, mutta minua kiinnostaisi kuulla pari biisiä. Olinkin ehtinyt jo unohtaa tapauksen ennen tätä... EDIT: Kaipa siitä että ihmiset eivät ole hänestä kuulleet on osittain markkinoinnin syytä. Edes googlella ei tunnu hirveästi mitään löytyvän. Ei edes kotisivuja. Outoa. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Isodee 19.10.2005 09:06:30 | |
---|
EDIT: Kaipa siitä että ihmiset eivät ole hänestä kuulleet on osittain markkinoinnin syytä. Edes googlella ei tunnu hirveästi mitään löytyvän. Ei edes kotisivuja. Outoa. Johtuu varmaan siitä että nimi on Katariina Hänninen. |
KädetönRumpali 19.10.2005 09:08:30 | |
---|
Työ ette selvästikään kuuntele Radio Novaa. Juu, enhän toki minäkään. There She Goes, My Beautiful World... S.T. #4
-Sexy Loser- |
oizo 19.10.2005 10:10:11 | |
---|
Joo ehdottomasti suosittelen kyllä tutustumaan. Yllättävänkin vähälle huomiolle jäänyt tämä. Nimi kuulostaa vähän iskelmätähdeltä mutta ei anneta sen hämätä. Kotisivut löytyy osoitteesta www.katariinahanninen.comKun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Kosminen 19.10.2005 10:42:29 | |
---|
Risto Asikainen ja Ilkka Vainio asialla... "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Raipe 19.10.2005 11:11:50 | |
---|
Risto Asikainen no japadapaduu. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Flow 19.10.2005 11:18:31 | |
---|
Ei ihme, että levyteollisuudella menee huonosti kun tämän kokoisessa maassa on näin monta artistia ja laulukilpailua. Eikös tämä tyttö ollut ihan listasijoituksillakin ainakin vähän aikaa. I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
oizo 19.10.2005 11:35:49 | |
---|
no japadapaduu. Eipäs tuomita ennen tutustumista. Nimistä viis, musiikki puhuu puolestaan. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
MK73 19.10.2005 13:25:21 | |
---|
Mä tykkään! Radiosoittoa ollut mukavasti. Pesee Irinan, Hanna Pakarisen, Gimmelin, ehkä Indicankin - mutta ei vielä Nylon Beatia, Tiktakia tai PMMP:tä... :) Mun on pitänyt tsekata tarkemmin toi "Pimenee" -levy, mutta jostain syystä se on unohtunut. Ketjun aloittajalle kiitos kun muistutti. Keitäs levyllä muuten soittaa? Ei ollut musikantteja mainittu Katariinan nettisivuilla. |
v bear 19.10.2005 15:43:55 | |
---|
mukavaa ja leppoista kuunneltavaa katan musa!! kova liverumpali bändis sami osala.... vasuri etelä-pohjanmaalta twist twist on jumala |
pliksu 19.10.2005 16:14:10 | |
---|
Ensimmäinen huomio jonku rokkibiisin kohdalla oli et täähän on Maija Vilkkumaa, ilman rasittavia elementtejä laulussa. Toiset biisit olivatkin sitten vähän "rankemmalla" otteella vedettyä iskelmää ja persoonattomuus iski vasten kasvoja. Hyvin se vetää, vielä kun musiikilla olisi jotain annettavaa. "This land is your land and this land is my land, sure, but the world is run by those that never listen to music anyway." >-)))> |
Janus 19.10.2005 17:19:29 | |
---|
Keitäs levyllä muuten soittaa? Ei ollut musikantteja mainittu Katariinan nettisivuilla. Levyllä soittavat sessiomuusikot, mm. toisena tuottajana toiminut Antti Vuorenmaa on todennäköisesti soittanut kitarat omiin biiseihinsä. Katariinalla on kova livebändi, jonka kanssa on ilmeisesti myös tarkoitus tehdä toisen levyn studiosessiot. Sami Osala - rummut (mm. Sunrise Avenue, Clement, jne) Pirkka Isotalo - basso (mm. Sansa, Track&Field, jne) Antti Kajanus - kitara (mm. Gimmel-live, jne) Klaus Suominen - koskettimet "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
M.i.k.key 19.10.2005 17:21:04 | |
---|
Levyllä soittavat sessiomuusikot, mm. toisena tuottajana toiminut Antti Vuorenmaa on todennäköisesti soittanut kitarat omiin biiseihinsä.
Ja toisaalla Kalle Torniainen pitkälti itse kaikkea... Mä lopetan nää hommat! |
MK73 19.10.2005 17:36:41 | |
---|
Sessiomuusikotpa hyvinkin... se tiedettiin, mutta ketä? Torniaisen Kalleko vetänyt levyn rumpuraidat? Vai onko niin heikosti, ettei kansilehdessä mainita soittajia? No, nämä tämän maan studiokettukuviot vaan sattuu mua kiinnostamaan, etenkin näin mielenkiintoisen artistin kohdalla. |
v bear 20.10.2005 23:43:39 (muokattu 20.10.2005 23:43:55) | |
---|
jämsän teijo on ilmeisesti ruutannu joitain rumpu raitoja.... twist twist on jumala |
oizo 22.10.2005 13:11:08 | |
---|
No nyt on todistettu livenäkin tapaus. Hienoltahan se kuulosti. Yllättävän monta coveria mahtui settiin. Alanis morrisettea, knocking on heavens door ja lambrettan bimbo oli settilistassa. Yleisesti oli aika rokkia menoa, ei todellakaan mitään pehmopoppia. Bändin muusikot oli tuiki tuntemattomia mulle.. Jututettuani selvisi, että ainakin rumpali oli seinäjoelta ja about kaikki tais opiskella pop-jazz konsalla. Ihan hyvin ne vetikin. Juuh no ok, ihastuin kataan =) Ihan säteili lavalla. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
MK73 22.10.2005 16:00:49 | |
---|
Varmasti livenä onkin parhaimmillaan. Mitä tuolta Katan sivuilta kuuntelin biisinäytteitä, niin vähän liian "teollisilta" taustat kuulostivat minun makuuni. Neidin lauluääni on kieltämättä makee... |
v bear 24.10.2005 11:07:52 | |
---|
No nyt on todistettu livenäkin tapaus. Hienoltahan se kuulosti. Yllättävän monta coveria mahtui settiin. Alanis morrisettea, knocking on heavens door ja lambrettan bimbo oli settilistassa. Yleisesti oli aika rokkia menoa, ei todellakaan mitään pehmopoppia. Bändin muusikot oli tuiki tuntemattomia mulle.. Jututettuani selvisi, että ainakin rumpali oli seinäjoelta ja about kaikki tais opiskella pop-jazz konsalla. Ihan hyvin ne vetikin. Juuh no ok, ihastuin kataan =) Ihan säteili lavalla. rumpali ylistarosta... basisti seinäjoelta.. muita en tiä...olis kiva nähä livenä! twist twist on jumala |