Ben_D 01.10.2005 16:14:03 | |
---|
Löytyypä minultakin ESP täältä, ei tosin SV. Tollasen mäkin haluan. Toi on nätti. |
elbowski 01.10.2005 17:39:44 | |
---|
Tollasen mäkin haluan. Toi on nätti. Sama. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
Puoskari89 08.10.2005 21:05:41 | |
---|
Olisiko kenelläkään tietoa tai kuvaa valkoisen esp sv:n takaa. Olen ollut kiinnostunut minkä värinen toi kaula on takaa päin. |
Räbbänä 08.10.2005 21:07:04 (muokattu 08.10.2005 21:09:36) | |
---|
"kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Hynynen |
Swan 08.10.2005 21:11:45 | |
---|
Olisiko kenelläkään tietoa tai kuvaa valkoisen esp sv:n takaa. Olen ollut kiinnostunut minkä värinen toi kaula on takaa päin. Katsoitko noita N33m0n kuvia? Niissä maalipinta loppuu juuri siinä kaulan ja rungon raja-alueella, ja varsinaisen kaulan takaosa on käsitelty jollain vähemmän peittävällä. Onko se satiinilakkaa, öljyä vai mitä, siitä kertokoon N33m0 itse. http://koti.mbnet.fi/pupp3t/kamaa/ESP_SV/more/DSCN4302.JPG |
N33m0 10.10.2005 03:25:00 | |
---|
Katsoitko noita N33m0n kuvia? Niissä maalipinta loppuu juuri siinä kaulan ja rungon raja-alueella, ja varsinaisen kaulan takaosa on käsitelty jollain vähemmän peittävällä. Onko se satiinilakkaa, öljyä vai mitä, siitä kertokoon N33m0 itse. http://koti.mbnet.fi/pupp3t/kamaa/ESP_SV/more/DSCN4302.JPG jaa,a, ei ole kyllä harmainta aavistusta, tuntuu soitettaessa kuin siinä ei olis mitään, vaan pelkkä puupinta :P Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei |
Jaksu 18.10.2005 17:42:46 | |
---|
rRAARh. |
Are You Dead Yet? Hell No Man! |
ballfish 21.10.2005 14:51:44 | |
---|
Höh, eikö kellään valkoista? Olen menossa tässä syyslomalla Hesaan kiertelemään, joten kysyisinkin, onko Musamaailmassa Sv:tä valkoisena? |
mech 21.10.2005 16:42:14 | |
---|
Tää on vaan kateellisen narinaa :) mutta mistä rahat moisiin kirveisiin? Aika hurjan hintasia kitaroita ihan vaan amatöörimuusikoille, kenenkään taitoja vähättelemättä. Tietysti laadukkaan kitaran parissa viihtyy paremmin ja jaksaa harjoitella :) |
Guitaristi 21.10.2005 16:45:48 | |
---|
Tää on vaan kateellisen narinaa :) mutta mistä rahat moisiin kirveisiin? Aika hurjan hintasia kitaroita ihan vaan amatöörimuusikoille, kenenkään taitoja vähättelemättä. Tietysti laadukkaan kitaran parissa viihtyy paremmin ja jaksaa harjoitella :) Ainakin itselleni rahat on tullut vuosien sinnikkäästä säästämisestä ja kesätyörahoista. Kauan se kestää mutta kyllä se palkitsee (omakuva)... ;) Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
ballfish 21.10.2005 17:56:12 | |
---|
Tää on vaan kateellisen narinaa :) mutta mistä rahat moisiin kirveisiin? Aika hurjan hintasia kitaroita ihan vaan amatöörimuusikoille, kenenkään taitoja vähättelemättä. Tietysti laadukkaan kitaran parissa viihtyy paremmin ja jaksaa harjoitella :) Köyhällä ei ole varaa halpaan. :D |
N33m0 21.10.2005 20:34:53 | |
---|
Kesätöistä, kesätöistä... hyvän eteen täytyy tehdä töitä Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei |
Puoskari89 22.10.2005 11:21:58 | |
---|
Höh, eikö kellään valkoista? Olen menossa tässä syyslomalla Hesaan kiertelemään, joten kysyisinkin, onko Musamaailmassa Sv:tä valkoisena? Minä kävin Musamaailmassa eilen, ja siellä oli molemmat SV:t seinällä testihuoneen vieressä. ainoa ongelma oli että ne kummatkin oli vasureita! Ja ilmeisesti ainoa Esp:n valmistama RR jonka kaulan takaosa ei ole puunvärinen on valkoinen Aleksi Laihon signature...Mustassakin on takunen puunvärinen ja valkoiset kohdat kuten inlayt ja pinstripet on semmosia "kerman" valkoisia. Mutta se musta Sv oli ilo silmälle vaikka oli vasuri. Ei kuitenkaan viittinyt testata kun en ole vasuri. |
Puoskari89 22.10.2005 11:24:01 | |
---|
Tää on vaan kateellisen narinaa :) mutta mistä rahat moisiin kirveisiin? Aika hurjan hintasia kitaroita ihan vaan amatöörimuusikoille, kenenkään taitoja vähättelemättä. Tietysti laadukkaan kitaran parissa viihtyy paremmin ja jaksaa harjoitella :) Kesätyörahat kun sijoitat kitaraan niin saattaa ihan yhden kesän töillä saada jos on hyvässä paikassa. Jos kitaran soitto on sulle helkkarin tärkeetä niin siihen sijoittaa melkein kaiken rahansa |
ballfish 23.10.2005 12:06:19 | |
---|
Tää on vaan kateellisen narinaa :) mutta mistä rahat moisiin kirveisiin? Aika hurjan hintasia kitaroita ihan vaan amatöörimuusikoille, kenenkään taitoja vähättelemättä. Tietysti laadukkaan kitaran parissa viihtyy paremmin ja jaksaa harjoitella :) Jos tässä topikissa olisi kyseessä Les Paul, niin kukaan ei valittelisi, kuinka kallis se on. Joidenkin mielestä hevikeppi ei saa olla laadukas. Ei millään hyvällä. :D |
Jaksu 06.11.2005 13:52:29 | |
---|
Laadusta kannattaa maksaa. Mun mielestä SV Standard on ollu hintansa väärti. EI LIIKU!!1!1+ |
Sir Härö 10.11.2005 17:24:40 (muokattu 10.11.2005 17:24:49) | |
---|
Jos tässä topikissa olisi kyseessä Les Paul, niin kukaan ei valittelisi, kuinka kallis se on. Joidenkin mielestä hevikeppi ei saa olla laadukas. Ei millään hyvällä. :D Jep, eikä tässä topicissa olisi viittä sivua kirjoituksia. Erotettavan moposta irrotetaan tulpanhattu. -Jäärä |
ballfish 11.11.2005 19:32:21 | |
---|
Jep, eikä tässä topicissa olisi viittä sivua kirjoituksia. -Joo, se on hyvä kitara. -Ookke, ostan sen |
Fleda 02.12.2005 12:29:57 | |
---|
Perkeleen mahtava kirves. Mista muualta kuin Musamaailmasta tätä sitten sais? Noin niinku tilaamalla ulkomailta esim? Löytyykö minkään luotettavan kaupan listoilta? On vähän suolainen hinta Musiksessa, mut jos ei muualta kannata tilailla niin lähden kyllä asioimaan sinne. Pietarista sais ~1300, mutta on vähän niin ja näin lähteä sieltä hakemaan. Aiheuttaa vähän päänvaivaa. Holy fucking cunt on a stick! |