Ari-77 18.10.2005 00:06:50 (muokattu 18.10.2005 00:25:09) | |
---|
...eikä Nikki tule toimeen rytmiryhmänsä kanssa :) Spinal Tapin ainekset kasassa! Peer Güntin kotisivuilla on arvio keikasta Porin Club-19:ssa(8/10/2005). Pieni ote kohdasta bändinesittely: "Bändiesittelyssä oli bändin nykykokoonpanon lopettamisen kirvoittamaa nokittelua puoleen jos toiseenkin. Aloitus meni vielä totutun leppoisasti,kun Kettula esiteltiin nelikielisen Kokemäenjoeksi. Nikki puolestaan esiteltiin sanoilla Sähkökitaran Keltainen Jaffa,paitsi vaimon seurassa,Timo-Pekka "kaikki on ihan hyvin" Nikki. Tämän litanian jälkeen rummuissa esiteltiin olevan lyömäsoitinten Kylli-täti." Löytyy osoitteesta: www.peergunt.com/pgindex.html ja sieltä kohdasta Some New Gig Photos. Rock on miesten musiikkia,homoilu on miesten hommaa,eli rock on homojen musiikkia! |
Angus 18.10.2005 01:38:29 | |
---|
Peer Güntin kotisivuilla on arvio keikasta Porin Club-19:ssa(8/10/2005). Pieni ote kohdasta bändinesittely: "Bändiesittelyssä oli bändin nykykokoonpanon lopettamisen kirvoittamaa nokittelua puoleen jos toiseenkin. Aloitus meni vielä totutun leppoisasti,kun Kettula esiteltiin nelikielisen Kokemäenjoeksi. Nikki puolestaan esiteltiin sanoilla Sähkökitaran Keltainen Jaffa,paitsi vaimon seurassa,Timo-Pekka "kaikki on ihan hyvin" Nikki. Tämän litanian jälkeen rummuissa esiteltiin olevan lyömäsoitinten Kylli-täti." Löytyy osoitteesta: www.peergunt.com/pgindex.html ja sieltä kohdasta Some New Gig Photos. Joo, paikalla tosiaan oltiin, tohonkin spiikkiin tosiaan on syynsä :). Olihan Nikki muuten taas lauantaina Tampereella kännissä, yllättäen jälleen vaimonsa seurassa. Mutta oli loistokeikka taas tällä kertaa. The Gods you worship are steel
at the altar of Rock 'N' Roll you kneel! |
TheWickerMan 18.10.2005 12:27:30 | |
---|
Sama. Paitsi rouva soittaa bassoa. Hoho ei taida basistivitsit lennellä. Drink, Drank, Punk |
Ari-77 18.10.2005 13:30:06 | |
---|
Joo, paikalla tosiaan oltiin, tohonkin spiikkiin tosiaan on syynsä :). Olihan Nikki muuten taas lauantaina Tampereella kännissä, yllättäen jälleen vaimonsa seurassa. Mutta oli loistokeikka taas tällä kertaa. Ei kai vaimo ollut seurassa kun olivat lavalla? Rock on miesten musiikkia,homoilu on miesten hommaa,eli rock on homojen musiikkia! |
Vainhaalee 18.10.2005 15:38:20 | |
---|
Meilläpäin on jäänyt muutamat treenitkin väliin kun ei sitä kiukuttelua kestä Erkkikään... Edelliselle neidolle tuli kenkää kun ei sille kelvannut toi rokkistara-meininki ollenkaan, mutta ei tälle voi moista kun se oon niin... *muminaa* Saatana! I'M A MAN!!! Epäselvissä tapauksissa käänny lääkärin tai m.netin puoleen... |
Starlia 18.10.2005 15:40:48 (muokattu 18.10.2005 15:41:12) | |
---|
äh.... ei mitn |
Malakias 18.10.2005 16:43:15 | |
---|
Peer Güntin kotisivuilla on arvio keikasta Porin Club-19:ssa(8/10/2005). Pieni ote kohdasta bändinesittely: "Bändiesittelyssä oli bändin nykykokoonpanon lopettamisen kirvoittamaa nokittelua puoleen jos toiseenkin. Aloitus meni vielä totutun leppoisasti,kun Kettula esiteltiin nelikielisen Kokemäenjoeksi. Nikki puolestaan esiteltiin sanoilla Sähkökitaran Keltainen Jaffa,paitsi vaimon seurassa,Timo-Pekka "kaikki on ihan hyvin" Nikki. Tämän litanian jälkeen rummuissa esiteltiin olevan lyömäsoitinten Kylli-täti." Löytyy osoitteesta: www.peergunt.com/pgindex.html ja sieltä kohdasta Some New Gig Photos. Toihan on kyllä aika Spinal Tappia koko homma jo. It's allways too Loud |
Mika Antero 18.10.2005 17:26:40 | |
---|
Toihan on kyllä aika Spinal Tappia koko homma jo. Kertoisiko joku lyhyesti tiivistelmän mikä Peer Güntin tilanne oikein on. Lopettaako bändi kokonaan, kuten olen kuvitellut, vai jatkaako Nikki muka saman nimen alla uuden rytmiryhmän kanssa, vai mikä tässä oikein on kuvio? Noin pikaisena off-topicina. |
Angus 18.10.2005 17:38:30 | |
---|
Kertoisiko joku lyhyesti tiivistelmän mikä Peer Güntin tilanne oikein on. Lopettaako bändi kokonaan, kuten olen kuvitellut, vai jatkaako Nikki muka saman nimen alla uuden rytmiryhmän kanssa, vai mikä tässä oikein on kuvio? Noin pikaisena off-topicina. Sitä ei kukaan tiedä. Tai no, ehkä Nikin vaimo... :D Mutta sitä ei tosiaankaan kyllä vielä kukaan tiedä, että mitä se Nikki meinaa. The Gods you worship are steel
Mika Antero 18.10.2005 17:42:49 | |
---|
Mutta sitä ei tosiaankaan kyllä vielä kukaan tiedä, että mitä se Nikki meinaa. Ok. Olen vain ihmetellyt, kun jotkut ovat "varmana tietona" puhuneet niinkin absurdista ajatuksesta kuin uudesta rytmiryhmästä. Over and out, jatkakaa. |
Ok. Olen vain ihmetellyt, kun jotkut ovat "varmana tietona" puhuneet niinkin absurdista ajatuksesta kuin uudesta rytmiryhmästä. Over and out, jatkakaa. http://www.peergunt.com/nikki.html Tommosen lausunnon Nikki aikoinaan antoi. The Gods you worship are steel
Mika Antero 18.10.2005 18:10:33 | |
---|
Tommosen lausunnon Nikki aikoinaan antoi. Aha. No, miehen pitää tehdä niinkus miehen pitää tehdä. Jos minulla olisi valta ja voima, niin pyytäisin Nikkiä tekemään akustisen blueslevyn... |
Angus 18.10.2005 19:12:24 | |
---|
Aha. No, miehen pitää tehdä niinkus miehen pitää tehdä. Juuri näin. Ilmeisesti muutamia lupauksia on rikottu jne., jotka on nyt sitten tähän tilanteeseen johtanut. Kunnioitan kuitenkin Nikin päätöstä, tietyllä tasolla. Jos minulla olisi valta ja voima, niin pyytäisin Nikkiä tekemään akustisen blueslevyn... Mä olen aivan samaa ajatellut! Tekisi akustisen blueslevyn ja tekisi akustisia blueskeikkoja, olisi todella hieno juttu. Nuo ovat kuitenkin aina irronneet Nikiltä nuo akustiset bluesjutut. The Gods you worship are steel
LNA 18.10.2005 19:27:47 | |
---|
En lähde koskemaan tähän aiheeseen pitkällä tikullakaan ettei mene "rangan hevimimmin" maine kotkotuksiin. Mutta sen sanon, että kumppanin kanssa samassa pumpussa skulaaminen on ainakin ihan perseestä. Vitusti ongelmia jne: ja miettikäähän kun suhre lopahtaa.. Kuinka käy yhtyeen? Me nyt ainakin yritämme pysyä kasassa, mutta jos joskus julkisuuteen joudumme, niin kyllä seiskalla on vesi kielellä. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! |
Marlowe 18.10.2005 19:57:38 | |
---|
Linda McCartney oli aikoinaan tamburiineineen lavalla aina ja jokapaikassa. Linda lauloi taustoja ja soitti koskettimia the Wingsissa, ja sai hirvittävästi kuraa niskaansa. Ilmeisesti hän olisi lopettanutkin homman ihan mielellään, mutta Paul ei sitä halunnut. Legendan mukaan joku rocktoimittaja olisi soittanut jossakin radio-ohjelmassa Lindan taustalaulua "Hey Jude"- rallatukseen, ja arvuutellut sitten kuulijoiltaan mistä biisistä on kyse. Ilmeisesti ihan heti ei vastaus ollut löytynyt ; ) The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
pehko 19.10.2005 19:00:43 | |
---|
Onhan Max Cavaleran vaimo Gloria myös aika vaikuttava tekijä miehensä uralla noin niinkuin bisnesmielessä. Piru, minun piti päteä tuolla... No, lisätään tuohon nyt vielä Devin Townsendin Tracy-vaimo, joka niin ikään toimii miehensä managerina, ja auttaa myös levy-yhtiön hoidossa. Ja Devin myös on kirjottanu monet biisit vaimollensa, mm. melkein koko Accelerated Evolutin albumi. "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
Ari-77 20.10.2005 11:01:08 | |
---|
Aha. No, miehen pitää tehdä niinkus miehen pitää tehdä. Jos minulla olisi valta ja voima, niin pyytäisin Nikkiä tekemään akustisen blueslevyn... Jos se tekeekin Wingsit! Ottaa vaimon bändiin soittamaan tamburiinia ja hengailemaan lavan reunalle.Saattaisi sitten reissaaminenkin maistua kun ei tarvis koko ajan ikävöidä kotiin( vrt,Coming back to You, Alone in The Night ym)! Vois olla hyväkin ratkaisu,ainakin lyriikat varmaan parantuis... Rock on miesten musiikkia,homoilu on miesten hommaa,eli rock on homojen musiikkia! |
tsDGMC 20.10.2005 11:30:05 | |
---|
Kyllä tuo puolisoni aika pitkälti antaa inspiraatiota, ideoita ja kannustusta musiikin tekemiseen ja homma toimii uskoakseni hyvin myös toisinpäin, samassa yhtyeessä kun soitellaan! ;) |
Ari-77 27.02.2006 16:50:37 | |
---|
Muistui tämä triidi mieleen,kun eilen katselin MTVeeltä ohjelmaa Mötley Crüesta. Taisi olla nimeltään "Remakin of Vince Neill". Eli siinä se plösö pantiin kunrosalille,plastiikkakirurgilla ja vissiin vähän nenänvalkaisuunkin. Eli aiheesseen. Vincellä oli kunnon emäntä,kihlattunsa. Oli botoxia huulissa ja muutenkin kaikki bändärin ulkoiset merkit löytyivät. Jotain se höpöttikin siitä,kun on ollut kauan Mötiköitten fani ja nyt Vince ei ole enää samannäköinen kuin ensilevyn aikoihin. Oli mukana joka paikassa studiossa ja parturissa ja vaatekaupassa. Paras oli kun Vince oli tekemässä soundchekkiä niin emäntä sitten neuvoi ,että laulu ei kuulu ym. Siinä on varmaan orkesterin teknikoita vituttanut... Everybody Needs Dancemusic , sometimes... |
fifi 27.02.2006 17:26:04 | |
---|
No minä olen klasarivaimoke ja ukkoni on rokkistara. Toimintani on tosin hiukan vakavammalla pohjalla, kun ukollani tuo starailu on lähinnä harrastus. Kumminkaan päin ei kettuilla, molemmat tietävät, että kun keikka tulee, on mentävä. On hyvä, että parisuhteessa kummallakin on omia juttuja, joihin ei puututa. |