Aihe: Humppapikkujoulut?
1 2 3 4 517 18 19 20 21
isojussi
18.10.2005 17:07:08
Jumangauta gummääoon jo iängaiken tolkuttanu sitä tulliklubia.

Solis ihan rautatiäaseman viäressäki!
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
kuunsirppi
18.10.2005 17:09:10
Jumangauta gummääoon jo iängaiken tolkuttanu sitä tulliklubia.

Solis ihan rautatiäaseman viäressäki!

no mennään sinne sitte....mää tuun ainaki...paitti käyn ny ekaks siä akkain miittingis
virsistä rokkiin
Sertzo S
18.10.2005 17:11:39
Mä oon tulemisestani vielä kahden vaiheilla. Täytyy katsoa likviditeetti tuohon aikaa alkuvuotta. Joutunee yöpymään hotellissa. Tampereen Cumulukset ovat kyllä jo tuttuja jonkun vuoden takaa Tohlopin reissun aikaan.
uruttaja
18.10.2005 17:23:03
Mä oon tulemisestani vielä kahden vaiheilla. Täytyy katsoa likviditeetti tuohon aikaa alkuvuotta. Joutunee yöpymään hotellissa. Tampereen Cumulukset ovat kyllä jo tuttuja jonkun vuoden takaa Tohlopin reissun aikaan.

Jep. Ihan niinku oli jo aiemmin puhetta, niin keikkatilannehan sen ratkaisee. Mutta tulossa ollaan. Me voitais Kuhilaan kans tulla yhellä kyydillä...Jos se vaan passaa kalenteriin.
faith
18.10.2005 17:37:28
Olen hiukan kahden vaiheilla, kun oli siinä tammikuun alussa suunnitelmissa käydä Neuvostoliitossa.

Et sie pääse sinne kuitenkaan jos sulla ei oo aikakapselia, joten miittiin vaan =)
Vähän niinku Möhköfantti.. pieni ja tosi pyöreä, mutta silti ihan sympaattinen. =)
manjaana
18.10.2005 17:57:58

Siinä on lähellä omenahotelli, ne on aikas edullisia, muistaakseni 55€/h ja neljä punasilmää mahtuu koisaan...
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
omarklah
18.10.2005 18:30:59

Omarklah ehdotti ja kaikki oli heti että jees!

Enpäs ehdottanut - sanoin vaan että ois kivempi, jos ois lähempänä Tamperetta, kuin humppamiitti - pitäkää tunkkinne.
Tää sit sanois tälleen...
Sertzo S
18.10.2005 18:34:42 (muokattu 18.10.2005 18:35:00)
Siinä on lähellä omenahotelli, ne on aikas edullisia, muistaakseni 55€/h ja neljä punasilmää mahtuu koisaan ja kännissä kuorsaamaan niin, että raplingit tai tapetit tippuu seiniltä. ;)
manjaana
18.10.2005 18:41:51
ja kännissä kuorsaamaan niin, että raplingit tai tapetit tippuu seiniltä. ;)

HOHO, eihän ny sentään... *tirsk*

aijaijai ku sattuu nauruhermoon, hih hih hii... humppaukot kuorsaamas samas kerrokses ni seinäkki sulaa...
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
Sertzo S
18.10.2005 18:42:38
HOHO, eihän ny sentään... *tirsk*

aijaijai ku sattuu nauruhermoon, hih hih hii... humppaukot kuorsaamas samas kerrokses ni seinäkki sulaa...

On ne semmoisia höyryjä, että...
riff
18.10.2005 22:19:54
Off-topic mutta pakko kertoo! Nykyinen työnantajani ilmoitti firmamme pikkujoulujen kestävän 3 PÄIVÄÄ!! Jumalauta, Tahkovuoreen kolmeks päiväks kolpertin ja bissen imurointiin! Taitaa tanssimuusikot olla aivan pyhäkoulupoikia verrattuna " oikeiden" töitten tekijöihin! ;-)
Köyhälle kaikki on kallista!
R.Syke
18.10.2005 22:26:07
Off-topic mutta pakko kertoo! Nykyinen työnantajani ilmoitti firmamme pikkujoulujen kestävän 3 PÄIVÄÄ!! Jumalauta, Tahkovuoreen kolmeks päiväks kolpertin ja bissen imurointiin! Taitaa tanssimuusikot olla aivan pyhäkoulupoikia verrattuna " oikeiden" töitten tekijöihin! ;-)

-Joo. Niin ne on. Niillä kestää pippalot vain perjantaista perjantaihin.
Onko teillä vapaita työpaikkoja / tuurauksia tässä lähiaikoina siellä virmassa?

Ilmottaudun.
riff
18.10.2005 22:27:25
-Joo. Niin ne on. Niillä kestää pippalot vain perjantaista perjantaihin.
Onko teillä vapaita työpaikkoja / tuurauksia tässä lähiaikoina siellä virmassa?

Ilmottaudun.

Ne on viime aikoina mun lisäksi ottanut 3 uutta kaveria töihin. Saattais pian vaikka ollakin!
manjaana
18.10.2005 22:28:04

Ei kestäis meikäläisen sisuskalut kyllä...
riff
18.10.2005 22:55:05
Ei kestäis meikäläisen sisuskalut kyllä...niin vähää! Viisi päivää on ehdoton minimi;-)
manjaana
18.10.2005 23:16:06
niin vähää! Viisi päivää on ehdoton minimi;-)

No nyssää sen menit kertoon.. ;o))
pekkajau
18.10.2005 23:16:34

Pärkkele mitkä optiot!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
uruttaja
19.10.2005 00:45:11
Taidanpa
uruttaja
19.10.2005 00:45:23
'räpsäyttää
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)