Aihe: Tätä mieltä minä olen Lippupalvelusta.
1
Wiitala
25.06.2003 12:45:45 (muokattu 25.06.2003 12:46:44)
Tästä oli keskusteluntynkää jo tuolla Konsertit-osastolla, mutta laitetaanpas se ihan yleiseen levitykseen.. Näinikään:

Taas minä olen k*rpä otassa, kiitos lippupalvelun. Kello 8.59 alkoi hirveä kilauttelu numeroon 060010800, kun piti neljä lippua tuonne Bowien keikalle saada. Minuutti minuutilta yhtäjaksoista "Di du di di, Di du di di di"-ääntä jonka jälkeen "Tuut tuut tuut"-ääntä. Parisen tuntia sitä kestin, onneksi kaveri otti sen jälkeen töistä puoli tuntia vapaaksi ja kävi hakemassa ihan lippupisteestä manuaalisesti. On se kyllä niin väärin, että siellä tosiaan on se joku kolme tyyppiä vastailemassa vaikka hyvin firma tietää että sais olla 300. Noh, liput saatiin, mutta silti pinna kiristyy väkisinkin tuon lippupalvelun "Tämän palvelun hinta on yksi euroa minuutilta.."-automaatin kanssa kommunikoidessa. Tottakai ne "puhelintytöt" tekevät vain työtään, ja ovat vain ihmisiä, mutta kohdistankin lievän raivoni itse firmaan, joka ei tiedä keikasta mitään, vaikka lipunmyynti alkaa seuraavana aamuna.

Saa mielellään kommentoida, mutta jos olet töissä lippupalvelun puhelinpalvelussa, älä ota tätä marinaa henkilökohtaisesti. ; )
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)