Eli tilasin Soundslive.co.uk:sta Marsun TSL60 nupin, ja tänään ilman mitään ennakkovaroitusta postiauto kurvasi pihalle ja toi sen. Tässä se komeilee: http://img365.imageshack.us/img365/3131/marsu7cl.jpg On kyllä hemmetin hyvä. Crunch-kanava on mielestäni niin hyvä että vahvarista maksaisi jo sen hinnan. Myös muut kanavat ovat hyviä. Clean-kanava on hyvä peruskliini, ja särökanavat ovat kerrassaan loistavia. Se särösaundi mitä hain löytyy TSL60:n crunch kanavasta. Itse tykkään myös noiden G12T-75:n saundista tossa kaapissa, ja se toimii hyvin yhteen tämän nupin kanssa. Olen todella tyytyväinen. There's a fine line between stupid and clever. |
Defactor 18.10.2005 15:50:23 | |
---|
Onnea. |
jussimus 18.10.2005 16:01:52 | |
---|
Eli tilasin Soundslive.co.uk:sta Marsun TSL60 nupin, ja tänään ilman mitään ennakkovaroitusta postiauto kurvasi pihalle ja toi sen. Tässä se komeilee: http://img365.imageshack.us/img365/3131/marsu7cl.jpg On kyllä hemmetin hyvä. Crunch-kanava on mielestäni niin hyvä että vahvarista maksaisi jo sen hinnan. Myös muut kanavat ovat hyviä. Clean-kanava on hyvä peruskliini, ja särökanavat ovat kerrassaan loistavia. Se särösaundi mitä hain löytyy TSL60:n crunch kanavasta. Itse tykkään myös noiden G12T-75:n saundista tossa kaapissa, ja se toimii hyvin yhteen tämän nupin kanssa. Olen todella tyytyväinen. Onnea! Mulla on sama nupukka, ja yhdyn mielipiteisiisi. Tosin mulla on kaikki putket JJ:tä, mutta kuitenkin. Crunch-kanava on tosiaankin loistava alusta loppuun saakka, kun taas lead-kanavan särö toimii vain noin kello kahteen saakka, sen jälkeen menee mössöksi. Ainakin G12T-75-ämyrien kanssa. Mutta joo, hyvähyvä :) |
Joel Harald 18.10.2005 16:08:12 | |
---|
Onkohan mitään samaa tuon DSL kanssa? Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
moikki 18.10.2005 16:10:14 | |
---|
Paljonko tuli maksamaan postikuluineen? Rock like FUCK! |
Niskamies 18.10.2005 16:50:08 | |
---|
Paljonko tuli maksamaan postikuluineen? Karvan verran alta 800 euroa. There's a fine line between stupid and clever. |
Niskamies 18.10.2005 16:51:08 | |
---|
Onnea! Mulla on sama nupukka, ja yhdyn mielipiteisiisi. Tosin mulla on kaikki putket JJ:tä, mutta kuitenkin. Crunch-kanava on tosiaankin loistava alusta loppuun saakka, kun taas lead-kanavan särö toimii vain noin kello kahteen saakka, sen jälkeen menee mössöksi. Ainakin G12T-75-ämyrien kanssa. Mutta joo, hyvähyvä :) Joo, se lead kanava menee vähän sotkuseksi. Pitänee joskus kokeilla vaihtaa putkia, nyt ei kiinnosta kun saundit ovat tälleenkin hyvät. En ole kokeillut kunnolla särökanavia SD-1:n kanssa kun yksinkin kuulostavat niin mainiolta, mutta pitänee testata. There's a fine line between stupid and clever. |
Niskamies 18.10.2005 16:53:58 | |
---|
Onkohan mitään samaa tuon DSL kanssa? No, merkki ainakin. DSL:ssä on kaksi kanavaa, kun TSL:ssä on kolme. DSL:ää on luonnehdihtu vähän perinteisemmäksi saundeiltaan, kun taas TSL:ää vähän modernimmaksi. Käy kokeilemassa ja ota selvää. There's a fine line between stupid and clever. |
jussimus 18.10.2005 18:01:39 | |
---|
Joo, se lead kanava menee vähän sotkuseksi. Pitänee joskus kokeilla vaihtaa putkia, nyt ei kiinnosta kun saundit ovat tälleenkin hyvät. En ole kokeillut kunnolla särökanavia SD-1:n kanssa kun yksinkin kuulostavat niin mainiolta, mutta pitänee testata. Mä taas olen buustaillut kanavia SD-1:n kanssa, ja voin sanoa että SD-1 todellakin hävittää alapään tehokkaasti. Sen sijaan dumppausbuustiksi SD-1 sopii mainiosti sillä chunkkaa tulee lisää, ja toimiihan se SD-1 sooloissakin. Mutta kompeissa mun mielestä ei, koska särökanavien mureus ja alapää katoaa. Sanonpa vielä että nuo edellä mainitsemani asiat SD-1:stä pätee sekä modaamattomaan että modattuun versioon... Mutta suosittelen lämpimästi että kokeilet vaihtaa edes yhden etuasteputken JJ:ksi. Itse havaitsin saundissa selkeän parannuksen jo tuon yhden putken vaihdon jälkeen. |
Reaper_Man 18.10.2005 18:11:12 (muokattu 18.10.2005 22:32:20) | |
---|
Kun täällä nyt kerrotaan uudesta lelusta niin kerronpa minäkin.. Ostin viime lauantaina Tokain Ls-70 kitaran, kuva omakuvassa. Väri on Brown Sunburst, salama muutti hieman kitaran väriä... On se helvetin hyvä, todella tyytyväinen olen ollut.. Edit: Onnea Niskikselle uudesta lelusta.. Are You Dead Yet? Hell No Man! |
Da Make 18.10.2005 19:06:28 | |
---|
Laitoin mastervolumen täysille ja sain JCM-800 50w yksikanavaisesta mailmaan parhaan soundin, tämä posti ei yllättänyt. |
Vilhelmus 18.10.2005 19:21:07 | |
---|
Mitäs toi TSL sanoo hi-gain -osastolla, siis oikein metallipuolella? Vaiko mitn? |
tommiot 18.10.2005 19:21:22 | |
---|
Laitoin mastervolumen täysille ja sain JCM-800 50w yksikanavaisesta mailmaan parhaan soundin, tämä posti ei yllättänyt. Komppaan (tosin 100 wattisella ;) |
Twist 18.10.2005 19:24:10 | |
---|
*Kade* Säkkipilli |
Niskamies 18.10.2005 19:27:26 | |
---|
Mitäs toi TSL sanoo hi-gain -osastolla, siis oikein metallipuolella? Vaiko mitn? Mä en hirveästi metallista tiedä, mutta mitä nyt vähän yritin metallisäröjä säätää, niin kyllähän ne sieltä mun makuun aika kivasti lähti. Siinä lead-kanavassa on säröä sitten tarpeen tullen ihan liikaakiin. Notch-napilla lähtee kivasti keskialue kuopalle, ja deep-napilla tulee kivasti botnea peliin. Mielestäni toi vahvari on kuitenkin omimmillaan perus-rokkisäröillä. Se klassinen marsusärö jota kuulee niin monella levyllä. Siinä on sitä munaa ja rosoa. Säröä ei välttämättä niin hirveästi, ja keskialue raikaa. Ton saundin takia mä tän vahvarin aikapitkälti ostinkin. Saa nähä mitä metallistikaveri tosta diggaa kun tulee kokeilemaan, mä en nimittäin metallista mitään tiedä. Suosittelen ainakin testaamaan. There's a fine line between stupid and clever. |
Joel Harald 18.10.2005 19:40:32 | |
---|
No, merkki ainakin. DSL:ssä on kaksi kanavaa, kun TSL:ssä on kolme. DSL:ää on luonnehdihtu vähän perinteisemmäksi saundeiltaan, kun taas TSL:ää vähän modernimmaksi. Käy kokeilemassa ja ota selvää. Eikun minä vaan sillä että jos siinä jotain samaa on DSL kanssa ni sitte rakastan kyseistä laitetta ilman testiäkin. Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
Jucciz 18.10.2005 20:06:59 (muokattu 18.10.2005 20:18:25) | |
---|
Se klassinen marsusärö jota kuulee niin monella levyllä, lähtee kyllä jostain aivan muusta kuin TSL- tai DSL-sarjan nupeista yleensä. Useimmilla "klassikkorokkilevyillä" käytössä on JCM800 tai vähän vanhemmilla vanhat Super Leadit tai vastaavat. Voihan tuo silti olla aivan hyvä vehjes, soittelihan esimerkiksi Wigwamin Rekku uusimmalle levylle tuollaisen läpi Seawolfilla. Näin kaiken! ;) |
Niskamies 18.10.2005 20:10:28 | |
---|
, lähtee kyllä jostain aivan muusa kuin TSL- tai DSL-sarjan nupeista yleensä. Useimmilla "klassikkorokkilevyillä" käytössä on JCM800 tai vähän vanhemmilla vanhat Super Leadit tai vastaavat. Näin on, mutta se ei tarkoita sitä etteikö TSL-sarjan Marsuista voisi lähteä saman henkistä saundia. Mun mielestä lähtee, ja erittäin komeasti vielä. There's a fine line between stupid and clever. |
vjvesa 18.10.2005 20:15:01 | |
---|
Kyllä on muuten marsun tuotteet melko edullisia tuolla soundslive.co.uk:ssa. Oliko tilaaminen helppoja ja paljonko tuli toimituskuluja? Drink or Die |
Niskamies 18.10.2005 20:16:35 | |
---|
Kyllä on muuten marsun tuotteet melko edullisia tuolla soundslive.co.uk:ssa. Oliko tilaaminen helppoja ja paljonko tuli toimituskuluja? Vaikka kuinka monetta kertaa: tilaaminen on helppoa, yhtä helppoa kuin mistä tahansa muualtakin. Käytännössä ainoa maksutapa kuitenkin on tilisiirto. Sieltä sivuilta näkee postikulut laittamalla tuotteen ostoskoriin, ja valitsemalla sieltä listasta suomen. There's a fine line between stupid and clever. |