Aihe: Kenelläkään kokemuksia Hughes& Kettnerin vahvistimista?
1
arthurr
24.06.2003 14:19:36
Niin eli aikomukseni olisi ostaa Hughes& Kettnerin nuppi ja kaappi
VORTEX VAHVISTINSETTI 100 W/412
HUGHES & KETTNER

Half Stack-vahvistinsetti kitarcombon hinnalla.

- Vahvisin 80W
- Clean ja Lead-kanavat, Lead-kanavassa Voicing-säädöt
- 4kpl Celestion RockDriver-kaiutinta, 200W
- Reverbi

Onko mielipiteitä?
efunkelist
25.06.2003 01:13:03 (muokattu 25.06.2003 01:13:34)

ei juuri tuosta kyseisestä ole mutta mulla on huttuketun täysputkicombo johon olen ee-rittäin tyyty-väinen. muita h&k:n tuotteita mitä olen kuullut ja koplannut niin hyviltä tuntuu. hinta-laatusuhde on ainakin erittäin kuluttajaystävällinen mielestäni.

sen vähän pohjalta mitä h&k:ta tunnen ja kaikkia muita merkkejä, niin suosittelen h&k:ta jos ei ole varaa hienompiin merkkeihin.
HB
25.06.2003 07:36:33
Eiks toi vortex oo ikään kuin H&K:n valvestate? Eli trankku on tai hybridi. Joskus sitä kokeilin ja muistan säröjen olleen aika rankat. Mitään rokki cruncheja siitä ei oikeen saanut. Eli sopii jonkun asteen mättöön (eikös sitä markkinoidakin pomppu-hevi vahvistimena).
arthurr
25.06.2003 10:44:24 (muokattu 25.06.2003 10:48:53)
(eikös sitä markkinoidakin pomppu-hevi vahvistimena).

ei kai? =)

Mitään rokki cruncheja siitä ei oikeen saanut.
Siis eikö oikeasti saa sellaista perus rokkijuttua siihen soundiin? Eihän se ole metallinen, siis soundi, tarkoitan tyylillisesti =)?

Minkähän mallinen Halmkronalla on?
_Petri_
25.06.2003 13:29:01

Minkähän mallinen Halmkronalla on?

TriAmp 100.

"koska 'halusin sellasen jyräsaundin, ja siinä on kolme vahvistinta samassa, mä tarviin 3 erillistä saundia aina keikoilla - oon tottunu siihen. Ja se on kaunis'."

- http://njet.net/cmx/arkisto/laitelista.phtml
efunkelist
25.06.2003 23:21:15 (muokattu 25.06.2003 23:22:45)

en tiedä mitä efunkelist tarkoittaa kuluttajaystävällisillä hinnoilla ...

Sorry, täsmennän, tarkoitan juuri noita h&k:n edullisempia pelejä. Esimerkiksi zenterahan on kalliimpi kuin line6:n tai minkään muun vastaavat, eikö? Ja duotonet ja ne muut top-class-kamathan on juuri joo huippua ja ihan rinnastettavissa kyllä marsuihin ja muihin. Ja arvaa vain kuinka paljon olenkin kuolannut duotonen perään! :d..

ja kai siitä vorteksista luulisi saavan kevyempiä rokkisoundeja namiskoita pyörittelemällä..? ainakin studio84-comboni(täysputki, siis) antaa kaiken kristallin kirkkaan puhtaasta heviinmättöön ja sille välille.

edit: no siihen ihan kaikkein rankimpaan mättöön kyllä tarvii ylimääräistä EQ:ta jotta middlejä saa tiputettua sopivalla tavalla mutta gainit on kyllä riittäny - vaikka voihan niitäkin kevyesti buustata ilman että menee ihan pilalle...
-K-
26.06.2003 00:09:17
(eikös sitä markkinoidakin pomppu-hevi vahvistimena).

Se taisi olla warp7 tai vast. se malli. btw. Coal Chamberin meegs käytti triamppia joskus ainakin.
Ei suotta elämys.
Dumb
26.06.2003 00:31:24

http://njet.net/cmx/arkisto/laitelista.phtml

Jos olisi "ylimääräistä" rahaa, ostaisin tuon Halmkronan Jag-Stangin siltä pois. Se on tiettävästi väriltään sininen, joten sitten olisi molemmat Jag-Stang -mallit.
H K
26.06.2003 00:48:52

Itse omistan Tour Reverb 100-trankkustackin. Loistovehje.

Sopii täydellisesti yleisvahvistimeksi ja hinta/laatu on paremmin kohdallaan kuin missään muussa tietämässäni vehkeessä.
\\\"Tiedän ma: rauha mulle on mullassa suotu. Etsijän tielle ei lepo lempeä luotu, pohjoinen puhuu, myrskyhyn aurinko vaipuu jää punajuova: kauneuden voimaton kaipuu.\\\"
arthurr
26.06.2003 08:40:03
Entä kuinkahan H&Kt toimivat efektilaitteiden kanssa? Esim. Tourreverb stackki.
Dumb
27.06.2003 17:16:44

kokemusta on= paska mikä paska....

Ja perusteluja, kiitos!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)