Aihe: Cool edit pro, biisi takaisin.
1
Jzci
17.10.2005 15:34:57

Kävi tällainen V:mäinen juttu. Cool edit prolla olin nauhoittanut yhtä biisiä jo aika pitkälle, ja joku muu oli käynyt sitten tässä ja sulkenut koko koneen. Ei tässä vielä mitään ajattelin. Kun cool edit pron käynnistää seuraavan kerran niin siinä tulee sitten että "continue session" tai jotain vastaavaa. Näin olen ennenkin tehnyt ja on toiminut aina. Nyt sitten kun käynnistin tuon ohjelman, niin siinä tuli ihan samalla tavalla että continue session. Kun painoin sitä niin ohjelma kaatuikin yhtäkkiä. Käynnistin sitten ohjelman uudestaan, ja eipä tullutkaan enää continue session. Vitutti.

Nyt mietin että jos tuollainen continue session tuossa kerran (yleensä) tulee niin jossainhan niiden wav. tiedostojen täytyy olla tallessa, ..vai? Olisiko tietoa mistä mahtaisivat löytyä? Vai hävisivätköhän tässä nyt kaikki 8h session aikana nauhoitetut jutut johonkin ulottumattomiin?

Aika amtööri olen tässä koneen käytössä näiden musaohjelmien suhteen että sori jos on ihan hölmö kysymys.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Tiluliluliitä: TÄÄLTÄ
klobasa
17.10.2005 20:33:23
Jos et ole tallettanut tiedostoja niin tuskinpa niitä enää mistään löytyy...
t-termiitti
17.10.2005 21:29:05

temp-fileistä voi löytyä. Mutta jos et pidä kiirettä ne katoavat. En tiedä missä tuo kansio cool editissä on, mutta kyllähän se jossain on (jostainhan se lataa kaatuneen session tiedot) - kannattaa aloittaa cool editin omista kansioista. Tiedosto ei välttämättä ole sitten wav ja nimikin voi olla "#€&#€&SI€)I9fd739! Tiedä sitten miten se palautetaan... etsi oikeaa tiedostoa päivämäärän ja koon perusteella ja kopioi se toiseen kansioon.......

Aika toivotonta voipi olla... Onnea!
Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)