Aihe: riverhead basso
1 2
ötzi
17.10.2005 12:28:11
eli onko kellään kokemuksia tommosesta(oma kuva) riverheadin unicorn bassosta? sain ilmaseks ja en tiiä pitäsinkö vai veisinkö vaihtoon. hirvittävän näkönen se kyllä on mutta noin niinkun laadultaan? on jotain vikaa tossa elektroniikka puolessa kun yks potikka ei reagoi ollenkaan ja signaali on aika heikko, ja ne kolvaukset ei tosissaan oo tehtaalta tai jos on niin minä kierrän kaukaa tämän valmistajan vermeet. eli onko tämä sen arvonen että pitäs sijottaa vähän rahaa ja korjata vai vienkö vaihtoon?
Millikin riittää!
Karlsson
17.10.2005 12:29:57
Anna mulle se! Aina o pitsalapiolle käyttöä!
"Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05
ötzi
17.10.2005 12:37:05
niin, ei se taida paljoo muuhun kelvata, paitsi jos en järvellä ja perämoottorista loppuu bensa niin voi soutaa kotiin. tia sillä voi kaivaa kuopan!
Millikin riittää!
Karlsson
17.10.2005 12:38:06
niin, ei se taida paljoo muuhun kelvata, paitsi jos en järvellä ja perämoottorista loppuu bensa niin voi soutaa kotiin. tia sillä voi kaivaa kuopan!

No pistä postiin! *yrittää*
Vyötiäinen
17.10.2005 12:40:56

Myy toi mulle halvalla :). Aina olisi halvalle passolle käyttöä. Et sä tota tarvii...
I am pork boy, the breakfast monkey. "Even samurai have teddy bears, and even the teddy bears get drunk." Alle satakiloiset punnitaan Kouvolassa?
balzary
17.10.2005 12:49:57

Joku sähköpuolesta tajuava kaveri tsekkaamaan mitä luukun alta löytyy, ei oo kallis tikki.
World domination equals world suffocation
It's dread out there you know!
ötzi
17.10.2005 12:55:22
joo, kyllä nyt yritetään! toi on ottanu osumaa aika hyvästi, naarmua on jos toistakin. tää oli kaverin kaverilla(ei muusikko) jossain olohuoneen nurkassa ja sano että sillä on monet tappelut voitettu! en kyllä tiedä mistä/miten se äijä on tommosen saanu, kun ei näyttäny itekkään tietävän
Millikin riittää!
okoranta
17.10.2005 12:55:28

Juu, ei mitään muuta kuin sähköpuoli kuntoon ja soitteleen..Kaverilla on tuonnäköinen, tosin hiottu puunväriseksi ja lakattu...soundiltaan ihan perus, ei hyvä, mutta ei huonokaan..Ja toimii myös airona, pitsalapiona tai Egon kasvattajana seinällä!
Elämäni on yhtä monoa, vaikka Stereo haaveissa -Yrtti-
TommiW.
17.10.2005 13:23:10
Myyt kyllä mulle etkä ördälle!
"Nurkassa oli siellä kaks sbassoo mistä oli kaulat poikki ja myyjä selitti mulle et noin käy kun peukuttelee." -Keny
ötzi
17.10.2005 13:27:40
joo, aattelin ihan samaa että hios ton pinnan tasaseks ja lakkais ellen sitten rupee ihan hurjaksi ja rakenna kokonaan uutta bodya
Ei se oo niin tarkkaa!
okoranta
17.10.2005 13:45:48 (muokattu 17.10.2005 13:49:16)

Juu ja mitä tuolta Harmony-centralista löytyi, niin ei nuo Headless riverheadit mitään ihan ilmaisia pelejä ole!

Just tuosta unicorn mallista ovat lähes tonttua maksaneet, mut en sit tiedä kuinka montaa eri unicorn mallia noita on olemassa!

http://www.harmony-central.com/Bass … Data4/Riverhead/Unicorn_Bass-1.html
markotetri
17.10.2005 16:29:32
Joskus muistan nähneeni tällaisen pelin ihan ammattimiesten käsittelyssä (80-luvun loppupuolella...), eli ihan turha peli ei ole kyseessä. Taisi olla Miljoonasateen TV-keikalla joskus ´88 tai jtn.

Ottaisin itsellekin jos saisi halvalla, paitsi että Puolison mielestä on niin ruma soitin että täytyis pitää kotona piilossa...
Artificiality is normal to the medium.
ötzi
17.10.2005 17:40:52
oh hoh, enpä taida pistää palasiksi! pitää kitata nuita kolhuja piiloon ja pistää kuntoon tuo elektroniikka puoli, jos vaikka joku tästä jotain maksas
Ei se oo niin tarkkaa!
Karlsson
18.10.2005 12:58:25
Myyt sen mulle :)

Eikös Manring jossain vaiheessa vetänyt Riverheadillä?

Ei kai? Tosin päättömällä Zonin prototyypillä kyllä.
hemmo
18.10.2005 13:30:47

Just tuosta unicorn mallista ovat lähes tonttua maksaneet, mut en sit tiedä kuinka montaa eri unicorn mallia noita on olemassa!

http://www.harmony-central.com/Bass … Data4/Riverhead/Unicorn_Bass-1.html

Hohhoijaa! Joo, tuhat dollaria uutena 80-luvulla.

Oikeasti tuollaiset ritsa (kyllä, sanaa ritsa voi munsta reilusti käyttää) arvo pyörii siinä 50-200 e kunnosta riippuen.
Verän jäksyllä.
okoranta
18.10.2005 14:21:12

Juu ei siitä tonnia enään saa, mutta aikoinaan ei ole ollut kumminkaan ihan halpa peli(tämä oli pointtina)..Sitä paitsi itse aloitin tuollaisella bassonsoiton ja ei se ainakaan huonoin basso ole millä olen soittanut. Ihan perusvarma peli!
TommiW.
18.10.2005 18:20:08
Oikeasti tuollaiset ritsa (kyllä, sanaa ritsa voi munsta reilusti käyttää) arvo pyörii siinä 50-200 e kunnosta riippuen.

Eli ötzi, myy mulle!
"Nurkassa oli siellä kaks sbassoo mistä oli kaulat poikki ja myyjä selitti mulle et noin käy kun peukuttelee." -Keny
ötzi
18.10.2005 21:10:16
en voi sanoa vielä oonko myymässä vai en, kunhan saan kuntoon sit pitää katella paljonko tähän on uponnut jo rahaa ja saanko edes omia takasin, huomenna vien tutulle(sähkömiehelle) että laittaa ton sähköpuolen kuntoon. tallaan ostin pari puuttuvaa ruuvia ja säätönupit. ja sit varmaan vien kitattavaks ja maalattavaksi. sit pitää katella onko tuo omaan mieleen vai ei
Ei se oo niin tarkkaa!
pardy
18.10.2005 21:11:55

en voi sanoa vielä oonko myymässä vai en, kunhan saan kuntoon sit pitää katella paljonko tähän on uponnut jo rahaa ja saanko edes omia takasin, huomenna vien tutulle(sähkömiehelle) että laittaa ton sähköpuolen kuntoon. tallaan ostin pari puuttuvaa ruuvia ja säätönupit. ja sit varmaan vien kitattavaks ja maalattavaksi. sit pitää katella onko tuo omaan mieleen vai ei

En suosittele kittausta. Ehkä parempi olla maalaamattakin, jos ajattelit ammattimiehelle viedä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)