Aihe: Soldano Astroverb?
1
TheWickerMan
17.10.2005 21:18:05 (muokattu 17.10.2005 21:40:00)
Tälläseen törmäsin kun katselin mun budjettiin sopivia nuppeja. Mikä mahtaa olla miehiään? Soldanon halvinta päätä. Räikeän värinen se ainakin on, mutta uskaltaako kukään väittää sen saundeja myös räikeiksi? Jos joku on törmänny mun kirjotuksiin missään niin haeskelen sellasta "nykypunkrock"/metalli vaffaria. Kannattaako tämä vahvistin lisätä listaan. Missä pääsee testimään?

Harkinnassa tällähetkellä ovat:

Laney VH100R, GH50, GH100Ti
Marshall JCM900, DSL100/50 (, JCM800 ja joku drive)
ENGL Fireball
Peaveystä en osaa sanoa mitään. JSX:sää on tullu testittyä ja murea se oli, mutta hintansa takia out.
Soldano Astroverb jos sitä pääsee suomessa testimään. Osaako kukaan mainita artistia joka toisi tämän vahvistimen säröpuolia esiin?

E: Ohhoh, vatteja tuosta löytyykin vain 20!? Riittääkö tuo bändi treeneihin? Luulisi ainakin koska 35W trankun volat on kolmosella.

Joojoo kokeilemaan menen kyllä jos PK seudulta joku suosittelee kauppaa.

E2: Onko tuossa edes säröjä? :o En oikeen ole varma. Anteeksi jos viel turhaa tilaa palstalta.
Drink, Drank, Punk
nikander
17.10.2005 21:37:49
tsekkaa Marshall DSL-nuppi.
TheWickerMan
17.10.2005 21:41:00
tsekkaa Marshall DSL-nuppi.

Onko niitä tällä hetkellä musamaailmassa? Oon yrittäny e-mailin kautta saada informaatiota saatavilla olevista marsun nupeista, mutta vastauksia ei kuulu.
Drink, Drank, Punk
momo
17.10.2005 22:15:47
Onko niitä tällä hetkellä musamaailmassa? Oon yrittäny e-mailin kautta saada informaatiota saatavilla olevista marsun nupeista, mutta vastauksia ei kuulu.

Dlx-music Malmilla ainakin myy marshallia, itseasiassa valikoimasta taitaa tälläkin hetkellä löytyä sekä dsl50 että dsl100 nupit.
"Raha on vain vaihdon väline"
TheWickerMan
17.10.2005 22:20:40
Dlx-music Malmilla ainakin myy marshallia, itseasiassa valikoimasta taitaa tälläkin hetkellä löytyä sekä dsl50 että dsl100 nupit.

Okei kiitosta! Kellään ei näköjään oo mitään hajua tosta soldanosta ja siitä sitä informaatiota hain, ni pistäkää vaikka lukkoon.
Drink, Drank, Punk
P-Nut
17.10.2005 22:45:08

Aloitit ketjun melkein puoli kymmeneltä illalla niin onko tuo mikään ihme ettei ole vielä tullut hirveesti vastauksia :) ?
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
TheWickerMan
17.10.2005 22:49:36
Aloitit ketjun melkein puoli kymmeneltä illalla niin onko tuo mikään ihme ettei ole vielä tullut hirveesti vastauksia :) ?

Noku en oo kärsivällinen :D ja muihin juttuihin kirjotetaa kokoajan ni tää katoo johonki :) Ja koht alkaa conan 'o brien ;) En kyl tiiä mitä se tähän vaikuttaa, mutta mutta.. Odotellaan vielä. Toi hämää mua kuitenki oikeeeen paljon toi vaffari. En oo vieläkää varma onko säröjä tossa.

Firefoxikin lagaa niin paljon että mihinkää sivuille on turha välillä yrittää päästä. Onneks m.net on alotussivuna. Kirjautuminenki kestää vuooosia.
Drink, Drank, Punk
LaXu
17.10.2005 23:42:05
Ei taida mikään lafka myydä Soldanoa Suomessa. Käsittääkseni tuo Astroverb ei kuitenkaan mikään hevivahvari varsinaisesti ole.
TheWickerMan
18.10.2005 09:56:36
Ei taida mikään lafka myydä Soldanoa Suomessa. Käsittääkseni tuo Astroverb ei kuitenkaan mikään hevivahvari varsinaisesti ole.

Joo sellasen kuvan mäkin loppujenlopuksi sain. Kiinnostuksen herätti ainoastaan hinta, koska korkeintaan 1200e nupilla saa olla arvoa. Mutta se siitä.
Drink, Drank, Punk
Niskamies
18.10.2005 10:20:33
Joo sellasen kuvan mäkin loppujenlopuksi sain. Kiinnostuksen herätti ainoastaan hinta, koska korkeintaan 1200e nupilla saa olla arvoa. Mutta se siitä.

Tsekkaa TSL60. Ei ole pahan hintanen, ja mä ainakin diggaan. Maksaisin sen hinnan mitö siitä pyydetään jo pelkästä crunch kanavasta, mun mielestä se on helvetin hyvä.
There's a fine line between stupid and clever.
TheWickerMan
18.10.2005 11:56:31
Tsekkaa TSL60. Ei ole pahan hintanen, ja mä ainakin diggaan. Maksaisin sen hinnan mitö siitä pyydetään jo pelkästä crunch kanavasta, mun mielestä se on helvetin hyvä.

Kiitos vinkistä! Pitänee käydä testimässä. Näitä kai on Musamaailmassa?
Drink, Drank, Punk
Da Make
18.10.2005 11:59:45

DLX:ssä taisi olla viimeksi kun viimeviikolla käväisin, sinne siis! Siellä on myös joitakin muita mieleenkiintoisia vaihtoehtoja... (Carvin Legacy ja Petukkan JSX oli ainakin)
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
oiva tumpeloinen
18.10.2005 11:59:51

Taidat joutua DLX:ssä pyörähtämään.
TheWickerMan
18.10.2005 12:02:31
DLX:ssä taisi olla viimeksi kun viimeviikolla käväisin, sinne siis! Siellä on myös joitakin muita mieleenkiintoisia vaihtoehtoja... (Carvin Legacy ja Petukkan JSX oli ainakin)

Okei pitäneeyrittää sinne jotenkin päästä. JSX on kyllä mahtava vekotin mutta hinta pistää hiljaiseksi.
Drink, Drank, Punk
Da Make
18.10.2005 12:06:49 (muokattu 18.10.2005 12:11:08)
Okei pitäneeyrittää sinne jotenkin päästä. JSX on kyllä mahtava vekotin mutta hinta pistää hiljaiseksi.

Totta.. crominkiiltoa ja dollarihymyä..
Crunch kanava on suosikkini. Nyt vaan lottoamaan! (toisaalta mm. framus cobra ja h&k trilogykin himottavat..)

F-Musiikissa on/oli B-52 merkkisiä vahvareita, ilmeisen metalliin tehtyjä ja varsin rouheita (Jenkki) pelejä. Hinnoista ei ole mitään aavistusta sillä ko. laitteet olivat vain esittelykappaleita tms. Kannattanee kysästä jos olet ohikulkemassa.

Malmin asemalle K tai I junilla, laiturilta ylös bussiterminaaliin siitä kävelyä 300metriä päätietä länteenpäin, valokuvausliike, videofirma, kangasliike, liikenne valot, eläintarvikkeet, snägäri, kirjakauppa, antenni myynti ja siinä sen pitäisi olla suojatien toisella puolella näkyvästi.

Arkisin klo18 asti auki.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
Da Make
18.10.2005 12:10:24
Joo pitänee kysyä. Melkein jokaisella helsingin reissulla tulee kuitenkin siellä käytyä.

Katso tuosta ylempää kävely ohje.
TheWickerMan
18.10.2005 12:11:17
Malmin asemalla K tai I junilla, siitä kävelyä 300metriä päätietä länteenpäin, valokuvausliike, videofirma, kangasliike, liikenne valot, eläintarvikkeet, snägäri, kirjakauppa, antenni myynti ja siinä sen pitäisi olla suojatien toisella puolella näkyvästi..

Okei kiitosta tästäki. Elikkäs keravalta koo junaan ja malmille. Näin.
Drink, Drank, Punk
Da Make
18.10.2005 12:12:32
Okei kiitosta tästäki. Elikkäs keravalta koo junaan ja malmille. Näin.

Jep, ihan selvä juttu. Sitten kun juna tulee Keravalta, jatkat laiturialueella Helsingin suunassa olevia liukuportaita ylös ja käännyt siitä oikealle ja jatkat suoraan tietä alaspäin ohjeiden mukaisesti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)