Aihe: Uutta kitaraa joka ei rajota soittamista (budj. 500e)
1 2
jogo3000
18.10.2005 10:27:32

Pointti oli se, että ne ihmiset, jotka eivät sitä floikkaa tarvitse/käytä ollenkaan, niin saattavat olla sitä mieltä, että se pilaa kitaran.

Kieltämättä totta, ja olen samaa mieltä, mutta (lainaus alkuperäisestä viestistä):

Eli niin, semmonen 500e ois käytettävissä uuteen kitaraan kun tämä nykyinen EKO S-300 kitara alkaa olla jo niin huonossa kunnossa ja "rajoittaa" soittoa kun haluaisi vähän kikkailla kelluvalla vibratallalla, nauttia humbuckerien äänestä ja ehkä jopa vähän laadustakin soittovälineenä.
Hannu H.
18.10.2005 10:59:02

Kramer Pacer -sarja lienee vastaus kysymykseen. Liikkuu satunnaisesti ja usein just tuossa 500e molemminpuolin.
Made in Usa, OFR, schallerin tai duncanin mikit (mikäli joku ei liki parinkymmenen vuoden aikana ole niitä ehtinyt vaihtamaan..)

Itse tykkään hevikeppinä omasta Pacer Imperialistani.
Ei tällä kyllä p**lua saa samalla tavalla kuin jollain ibanezilla tai ltd:llä, mutta mun mielestä laadukkaampi ja parempi soittaa kuin testaamani em. merkkien kitarat ;)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Mrezzye
18.10.2005 11:08:10

Itse tykkään hevikeppinä omasta Pacer Imperialistani.
Ei tällä kyllä p**lua saa samalla tavalla kuin jollain ibanezilla tai ltd:llä...

Eikös sitä kitaraa soitetakaan juuri SEN takia.
oiva tumpeloinen
18.10.2005 11:30:05
Petrucci OLP voisi myös olla vaihtoehto. Mutta tuolle käytetylle Ibanez RG 5xx-linjalle minäkin varmaan lähtisin.

Jos OLP tulee lähellekään samaa kuin esimerkkinsä, on se ehdottomasti harkitsemisen arvoinen. Se talla saattaa kuitenkin olla ongelma. On kuitenkin sen verran uusi malli, ettei monellakaan ole tietoa sen kulumisesta/kestävyydestä.
Mrezzye
18.10.2005 12:10:40

Jos OLP tulee lähellekään samaa kuin esimerkkinsä, on se ehdottomasti harkitsemisen arvoinen. Se talla saattaa kuitenkin olla ongelma. On kuitenkin sen verran uusi malli, ettei monellakaan ole tietoa sen kulumisesta/kestävyydestä.

OLPeja ole kyllä kuullut kehuttavan. Jos vähän nopeammin osat kulahtavatkin, niin annettakoon anteeksi. Musarin ja OLPin välirahalla saa aika perhanasti uutta osaa sun muuta rojua kitaraan uusittua, kun se aika tulee.
Da Make
18.10.2005 12:46:45
Mä sanoisin että se olisi Ibanez RG550, se on ihan ääliövarma peli kaikkeen. Monipuoliset mikit jotka ovat ihan ok laatua ja helposti päivitettävissä myöhemmin.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
luopio
18.10.2005 13:10:34
Eikös juuri tuo jt580 talla ole yleistettynä täysin susi?

Mullakin oli tommonen RX10ssä ja hyvin pelitti.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Hannu H.
18.10.2005 13:23:39

Eikös sitä kitaraa soitetakaan juuri SEN takia.

No SITÄ varten mulla on tuo love rokki. Sillä pääsee rokkaamaan lovee...
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
rosberg
18.10.2005 13:31:46
mites ois krameri musicyo.com:sta. floikka ois ja kaikkee. taalakin on halpa kuin fan!
myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer.
Velli
18.10.2005 13:55:44
Tämä nyt oli sitä mitä ei pitäis koskaan harrastaa: toistan vain sitä, mitä muut puhuvat. Myönnetään, ei pitäisi kommentoida tällaisia juttuja ilman omaa kokemusta. Vellillä vois olla tästä enemmän kerrottavaa.

Kaverin Kelly KE-3:ssa se ei parin vuoden käytön jälkeen pitänyt enää ollenkaan virettä.
luopio
18.10.2005 14:40:19
Kaverin Kelly KE-3:ssa se ei parin vuoden käytön jälkeen pitänyt enää ollenkaan virettä.

Tuntuu että kovin on yksilöitä nuo halpisfloikat.
oiva tumpeloinen
18.10.2005 14:46:52

Juuri senpä takia niitä ei yleensä suositella. Jota kuinkin jokainen floyd rose-johdannainen kuitenkin pitää vireensä uutena.
Sleepless
18.10.2005 17:11:56

Samaa tinaa ne on kaikki halpisfloikat. Käytön määrästä hyvin pitkälti riippuu miten pitkään ne kestää.

Suosittelen myös tuota RG550:stä. Käytettynä saa laukun kanssa juuri tuohon 500e ja hyvällä tuurilla siihen on vaihdettu myös paremmat mikit.
Hiljaa hyvä tulee.
rikshot
18.10.2005 20:01:09
Kiitos vinkeistä, olen vähän kaivellut lisää rahaa koloista ja nyt tähtäimessä on tämä:

http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/page/RGT42DX_BP_a_e_u.html

Miellyttävän näköinen, floikka, mikit juuri oikein, kiintee kaula, uutena siinä 650e ja tuo levytukku näyttää noita myyvän oikein suomestakin jos saisi halvemmalla. En millään keksi tuosta mitään pahaa, ellei sitten mikit oo huonot.

En noista käytetyistä oikein tiedä...mieluummin uusi kitara...

Onko tossa ibanezin mallissa mitään moitittavaa? Ettei mene rahat sikaan säkissä...
Sleepless
18.10.2005 23:14:56 (muokattu 18.10.2005 23:17:07)
Onko tossa ibanezin mallissa mitään moitittavaa? Ettei mene rahat sikaan säkissä...

En minä ainakaan ostaisi kitaraa tuolla hinnalla jos siinä on tuo Edge Pro II. Vähän rahaa lisää niin saat vaikka uuden RG1550 tai 1570. Omani ostin paikallisesta musiikkiliikkeestä 720 eurolla. Hintaan sisältyi luonnollisesti kovalaukku. Noita RG kitaroita liikkuu aika paljon myös torilla.
Hiljaa hyvä tulee.
Velli
19.10.2005 09:00:14

Muuten ihan ok, mutta talla on paska. Jos tuon ostat, niin varaudu siihen että talla on käyttökelvoton muutaman vuoden aktiivisen käytön jälkeen.
Vapour
19.10.2005 12:14:50
En noista käytetyistä oikein tiedä...mieluummin uusi kitara...

Periaatteessa hyvin pidetty ja hyväkuntoinen käytetty on parempi ja turvallisempi ostos; kaulan vakaus on tullut ajan saatossa esille, Kitara on soitettu auki, eikä kitaran arvo tipu 20% heti, kun kävelet ovesta ulos.
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut
luopio
19.10.2005 12:35:01
Periaatteessa hyvin pidetty ja hyväkuntoinen käytetty on parempi ja turvallisempi ostos; kaulan vakaus on tullut ajan saatossa esille, Kitara on soitettu auki, eikä kitaran arvo tipu 20% heti, kun kävelet ovesta ulos.

Jep, käytettyinä tehdään löytöjä. Ja samalla rahalla mikä menis uuteen saa usein käytettynä paljon paremman pelin.
fox
19.10.2005 13:11:28

Niinpä. Mulla ei omista kitaroista, olleista ja olevista, vuosien mittaan ollu kuin 2 uutta,siis ihan brännyy. Tuo viimeisin "hankinta" on sillä rajoilla. Eli käytettynä hommasin, mutta tuli ihan takuulappuineen, rekisteröitymis- ja tarkastuskortteineen ja hang-tageineen....
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)