Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Klubi (Tampere)
1
Esp
17.10.2005 23:44:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä tästä paikasta ei ollut täällä mitään mainintaa..
 
Eli:
Nimi: Klubi
Sijanti: Tullikamarin aukio, rautatieaseman vieressä
Koko: vetää n. 400 henkeä
Yhteystiedot: kotisivulla
 
Tekniikka: Riittävän hyvä, kotisivulla on laitelista. Tosin viimeksi kun olin miksaamassa tuolla, gatea oli 8 kanavaa tuon neljän sijasta. Talon henkilökunta tietää mitä tekee. Miksaukopin sijoittelu ei ole paras mahdollinen, mutta kyllä siellä pärjää.
Valot: Riittävät, pareja sen verran, että lavalla tulee hiki ja jotain liikkuviakin taisi olla.
 
Lava & backstage: Lava on iso, puolikaaren muotoinen. Pylväät hieman rajoittavat näkyvyyttä lavalle. Backstagelta ei harmi kyllä pääse lavalle suoraan, vaan yleisön lävitse on kuljettava (ainakin silloin jos Pakkahuoneen puoli on käytössä). Backstagella on sauna.
 
Ruokailumahdollisuus: Riippuu järjestävästä tahosta, mutta Klubilla on oma luonasravintola josta bändit yleensä saavat ruokaa.
Roudaus: Sivuovesta lavan eteen, josta tarvitsee nostella lavalle.
 
Kotisivu:
http://www.klubi.net/tre/html/index.html
 
Muuta:
Tampereen yleisö saattaa ainakin keskellä viikkoa olla aika nihkeää, eli porukka istuu vain laidoilla ja lavan edusta on tyhjä.
 
Täh?!?
TiMiTheShiT
29.10.2005 12:43:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleensä hyvät soundit keikoilla.
 
Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa - Fishbone Soldier #1
Mättöpiiska
21.12.2005 00:01:27 (muokattu 21.12.2005 00:02:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleensä hyvät soundit keikoilla.
 
Tää on kyllä totta. Kaks kertaa ollaan täällä bändin kanssa soitettu ja molemmilla kerroilla soittofiilis on ollut ihan loistava. Homma toimii.
 
Backstagella vallitsee rauha ja pöytä "notkuu" naposteltavaa. Hemmetin hyvä keikkapaikka jo senkin puolesta. Ei tarvitse hermoilla turhista ja voi keskittyä hyvään vetoon.
Nipsu
04.03.2006 21:54:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä keikkapaikka!
 
Pablo Kigero
06.03.2006 12:57:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks tonne helppo/vaikea päästä soittaa? :O sillee vaik demobändit? Entä jonkun isomman bändin lämppäriks esim.? Miten on? :D
 
Now it's right, time to roll!
Guitar Hero
06.03.2006 13:21:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks tonne helppo/vaikea päästä soittaa? :O sillee vaik demobändit? Entä jonkun isomman bändin lämppäriks esim.? Miten on? :D
 
mä olen ymmärtänyt, että isomman bändin lämppärit hoidetaan yleensä isomman bändin puolelta. eli itse keikkapaikka ei ota lämppäreitä, vaan bändit tuovat "omansa"
voinhan tietysti olla väärässäkin?
 
"Jumalaut mä oon out"
Pablo Kigero
06.03.2006 13:26:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin mutta silleen 'semi-ison' bändin? Eli siis ihan pikkuisen tunnetumman kuin perusdemobändin...? Äää, en itekään tajuu mitä selitän. :D
 
Now it's right, time to roll!
julio
09.03.2006 14:12:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks tonne helppo/vaikea päästä soittaa? :O sillee vaik demobändit? Entä jonkun isomman bändin lämppäriks esim.? Miten on? :D
 
Käsittääkseni paikan vuokra on 200-300 euroa ilta. useimmiten pienemmät bändit buukataan keskiviikolle. hintaan sisältyy järkkärit, miksaajat ym tarpeelliset. useimmiten tarjotaan paikan päältä ruoka, limukat ja kahvit taitaa muistaakseni olla artisteille ilmasia. olusista en o varma.
 
yhteystiedot ja lisäinfoa löytyy tosin klubin kotisivuilta, jonka linkki oli ylhäällä.
 
emmätiä - Fishbone Soldier #7
Pablo Kigero
11.03.2006 12:52:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, thanks. :)
 
Now it's right, time to roll!
Exhausted
17.03.2006 13:12:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, siitä vaan järkkäämään iltaa
kipu69
20.07.2006 23:41:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paras keikkapaikka missä tähän mennessä olen ollut soittamassa. backstage on mahtava, kuten lavakin. oikeastaan ainoana miinus puolena oli tosi vähäinen yleisö, joka johtui varmaan keskiviikosta....
 
Pieni rumpalipoika
21.07.2006 01:24:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paras keikkapaikka missä tähän mennessä olen ollut soittamassa. backstage on mahtava, kuten lavakin. oikeastaan ainoana miinus puolena oli tosi vähäinen yleisö, joka johtui varmaan keskiviikosta....
 
Joo. Ei siel vedä Apulantakaan 40 henkee enempää keskiviikkosin! Hoho.
 
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Mättöpiiska
16.10.2006 20:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks tonne helppo/vaikea päästä soittaa? :O sillee vaik demobändit? Entä jonkun isomman bändin lämppäriks esim.? Miten on? :D
 
Helppoa. Meillä oli pari viikkoo sitten keikka Ruoskan lämppärinä siellä. Homma hoitui siten, että otettiin henkilökuntaan yhteyttä ja kysyttiin tarvitsisikos joku tulevista bändeistä lämppäriä. Henkilökunnan edustaja katsoi ravintolan intrasta, että Ruoskalla on paikka tarjolla ja lähetti niille viestin "Onko Lowmen ok?". Myöntävä vastaus tuli parin päivän kuluessa.
Exhausted
08.11.2006 10:44:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klubin lava on mukavan väljä, mutta isoihin lavoihin tottumattomalle tuntuu oudolta kun rumpuja ja vahvareita ei kuule suoraan, vaan aika paljon pitää laittaa monitorien kautta. Ehkä parhaita bäkkäreitä koskaan, tosin yleensä paikalla on yksi bändi hang-aroundeineen ja sitten kukaan muu ei mahdu sekaan.
Ernesto
19.12.2006 16:01:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillä oli viime keväänä keikka Klubilla Nicolen,Myfate ja sinKingin kanssa. Ja kyllähän siellä oli todella hulppeat tilat varsinkin kun itse ei ole kuitenkaan tuollaisiin paikkoihin päässyt soittelemaan. Backstage oli viihtyisä ja siellä oli paljon pientä naposteltavaa. Sai siellä myös lämpimän ruoan ja bissee. Ehkäpä siitä hyviä järjestelyjä ihmetellessä se oma keikka menikin vähän huonosti.
Toivottavasti joskus pääsee uudestaan!
 
Seksi on vain eräänlaista harrastetoimintaa, Nussiminen on arvostettu tieteen ja taiteenlaji.
Bilsom27
21.12.2007 11:55:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän klubille on suht helppoo päästä soittaan.
Bandageklubille, www.bandageklubi.net
All Age Sunday iltoja on kanssa muutaman kerran vuodessa.
En nyt löytäny tähän hätään nettisivuja.
Mutta päkkäri on kyllä parhautta. Se on aina hienoo keikan jälkeen mennä heti saunaan. Pirun hyvät soundit on aina ollu ja klubin väki osaa asiansa. Hyvää ruokaa on myös.
 
Skyfall666
31.03.2008 13:06:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bandage-klubilla oltiin eilen. Täytyy sanoa että ehdottomasti paras keikkapaikka IKINÄ! Tekniikka toimii ja bäkkärikin on suht isokokoinen. Harmi vaan kun sauna oli kärähtany just ennen ku tultiin paikalle.
 
Ostetaan Roland SR-JV80-02 ORCHESTRAL laajennus!
Rouda-setä
07.01.2011 11:17:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekniikkalistaus päivitetty pitkästä aikaa:
http://www.klubi.net/tech.php
 
Laitetaanpa toi tännekin kun Google tarjoaa jostain syystä vaan viallista linkkiä noihin tekniikkatietoihin.
 
Ajattelematon
13.11.2013 22:45:27 (muokattu 13.11.2013 23:54:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väärä keskustelualue
 
"Stand up for what you believe in, even if it meens standing up alone" - Andy Biersack
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «