UnderConstruction 17.10.2005 16:55:03 | |
---|
Joku väitti, että siinä on turhan "kevyt" kosketus? Itse en ole kokeillut. Jep, FP-2:ssa on 7kg keveämpi kosketus kuin FP-5:ssa...Eli painoerokin on aika merkittävä näitten välillä,itsekukin päättäköön mitä _painottaa_... |
Fuzzy Boner 17.10.2005 18:02:59 | |
---|
Joku väitti, että siinä on turhan "kevyt" kosketus? Itse en ole kokeillut. Kyl se sulle käy. Kyl noihin tottuu/pystyy vetää. Saapuilija |
moder 17.10.2005 18:16:52 | |
---|
Hieman offtopiccina sotken muitakin malleja tähän... Eli mitä eroa on RD-300SX ja 700SX koskettimistoilla? kun tuo 700 on kuitenkin aikapaljon painavampi. Onko siinä 300:ssa vasarakoneisto ? |
Fuzzy Boner 17.10.2005 18:22:41 | |
---|
Hieman offtopiccina sotken muitakin malleja tähän... Eli mitä eroa on RD-300SX ja 700SX koskettimistoilla? kun tuo 700 on kuitenkin aikapaljon painavampi. Onko siinä 300:ssa vasarakoneisto ? Sama juttu ku nois ylemmis. 700:ses "kalliimpi" koskettimisto. Mulla on toi RD300sx ja se kevyt tatsi on iha mukava, mulle ainaki kelpaa tiettyihin juttuihin hyvinki Saapuilija |
mr.muzak 17.10.2005 18:52:13 (muokattu 17.10.2005 18:52:50) | |
---|
Sama juttu ku nois ylemmis. 700:ses "kalliimpi" koskettimisto. Mulla on toi RD300sx ja se kevyt tatsi on iha mukava, mulle ainaki kelpaa tiettyihin juttuihin hyvinki Eihän siinä RD700sx:ssäkään ole tota FP-5 (/FantomX8) koskettimistoa? Edit: ja tiettykin "pystyy vetää" noilla kaikilla, todella hyviä kaikki. |
UnderConstruction 17.10.2005 22:03:25 | |
---|
Tuli sitten hankittua ensimmäinen stagepiano kotiin. Täytyy muuten tässä onnitella ketjun aloittajaa mainiosta strategiasta: päättää itse, mitä ostaa eli mikä tuntuu itselle parhaalta. Sen jälkeen voi kysellä täältä, jos siltä tuntuu. Muuten iskee kauhia osto-stressi (jep,been there). Ja kaiken lisäksi: valinta oli hyvä :-) |
Täytyy muuten tässä onnitella ketjun aloittajaa mainiosta strategiasta: päättää itse, mitä ostaa eli mikä tuntuu itselle parhaalta. Sen jälkeen voi kysellä täältä, jos siltä tuntuu. En kyllä ihan allekirjota. Mites se menikään, paskat housussa ja niin edelleen... Mun mielestä alkuperänen topicki on aikast turha, joskin siitä alkanut keskustelu ihan informatiivista (tähän asti). Eiköhän sen soittaja ihan itse kuitenkin päätä minkä vermeen vie mukanaan stagelle. Ja kaiken lisäksi: valinta oli hyvä :-) Varmastikin näin. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |