Aihe: Dave Mustaine
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14 15 16
Kasperi Tervonen
29.09.2005 11:20:55
Rust In Peace on tajutonta soolotaistelua koko ajan. Sen takia esim. Countdown oli aikamoinen pettymys. Mutta aina ei voi voittaa.

Makunsa kullakin, mun mielestä countdown on ehkä megadethin paras levy.
Märkyys on kosteuden sielu.
Naama-amis
29.09.2005 17:37:36
Megadethilla on aivan helvetin hyviä biisejä ja riffejä ja juttuja, mutta se laulu vain yksinkertaisesti sotkee koko paskan mielestäni.

Kuksiminenkin on nastaa, mutta ei o kuitenkaan kivaa kun lerssiraukka on ihan römpsämehuissa? No joo, kyllä mä nippa nappa ymmärrän, ettei tuo vittuuntunut narina ole kaikkien mieleen, vaikka se itselle onkin ehdottomasti erottamaton osa koko megadeth-kokemusta.

R. I. P. on täälläkin (ylläri) suosikkilevy, persoonallista metallia miehekkäästi esitettynä, ilman kaikenmaailman vippaskonsteja. Muilla levyillä on sitten niitä täytebiisejäkin, jotka toisinaan - varsinkin uudemmilla levyillä - tuo laadullisesti melkoista kontrastia niihin timangivetoihin.
mantyla
29.09.2005 19:30:42

Eikö dave ole ihan huono tiluttamaan?
Moimies
29.09.2005 20:17:09
On joo.. mun mummon varpaatkin on nopeemmat ku Mustainen sormet.
Heviä Perkele!
Eddie
29.09.2005 20:46:50

Eikö dave ole ihan huono tiluttamaan?

Eipä ole mua soolokitaristina vakuuttanut, toisin kuin muuan Marty...
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
Invader
29.09.2005 21:32:09
Eipä ole mua soolokitaristina vakuuttanut, toisin kuin muuan Marty...

Ei toki, mutta kyllä suupielet hymyyn silti nousee joka kerta kun Rude Awakeningiltä She-Wolfin sooloskabat katsoo :)
Tai sitten ei..
mantyla
29.09.2005 23:40:48

Ei ole Dave mikään kummoinen soolosoittaja kyllä vaikka muuten onkin riffikone, jooh
lostsoul
30.09.2005 12:03:38
Riffit rules ok. Soitto ihan kohtuullista. Laulu... no, empä sa mittee, ku eijjoo mittee hyvee sanottavvaa :P

Joutunen kumartamaan Dave-setää syvällä liikkeellä. Omasta mielestäni kaikki sen tekemä stuffi on pelkkää parhautta. MakuAISA, sanoi tyttö kun...juupa juu.
Kaverin laulu sopii siihen musiikkiin kuin meisseli selkään. Olis hullua kuvitella ketään muuta laulaan Megadethin biisejä. Noh, karaåke erikseen, mut kuitenkin.
Soittajana Davessa kadehdin (terveellä tavalla) sitä rytmiikan ja aggressiivisuuden hallintaa. Vai miten sen sanoisi. Olen vilpittömästi iloinen siitä, että Dave-setä on olemassa ja tekemässä musiikkia meille vähäosaajille...eikun vähäosaisille ;)
"Joskus on vaan pakko foulata"
kitarisaristi
30.09.2005 15:28:13

Joutunen kumartamaan Dave-setää syvällä liikkeellä. Omasta mielestäni kaikki sen tekemä stuffi on pelkkää parhautta. MakuAISA, sanoi tyttö kun...juupa juu.
Kaverin laulu sopii siihen musiikkiin kuin meisseli selkään. Olis hullua kuvitella ketään muuta laulaan Megadethin biisejä. Noh, karaåke erikseen, mut kuitenkin.
Soittajana Davessa kadehdin (terveellä tavalla) sitä rytmiikan ja aggressiivisuuden hallintaa. Vai miten sen sanoisi. Olen vilpittömästi iloinen siitä, että Dave-setä on olemassa ja tekemässä musiikkia meille vähäosaajille...eikun vähäosaisille ;)

saat plussan
minä ja sinä sama paska eri pussissa
Moimies
30.09.2005 15:34:22

Aamen Perkele!
Heviä Perkele!
Kasperi Tervonen
30.09.2005 18:13:16 (muokattu 30.09.2005 18:15:34)

Oli kyllä niin hienosti puhuttu että annan plussan.

Kyllähän se näin on, että Daven laulu ja soitto on parhautta. Ei siitä pääse mihinkään ;)
Märkyys on kosteuden sielu.
Emit
16.10.2005 17:13:13
Itse pidän hänen äänestä paljon ja samoin soitosta. Train Of Consequences on alusta aivan mahtava, kuka pystyisi vetämään sitä paremmin kuin Dave?! Ei kukaan. Mikä ääni.
toxic
16.10.2005 17:33:51
Itse pidän hänen äänestä paljon ja samoin soitosta. Train Of Consequences on alusta aivan mahtava, kuka pystyisi vetämään sitä paremmin kuin Dave?! Ei kukaan. Mikä ääni.

Katsoppa live versio. Itse en pystynyt katsomaan sitä ensimmäisellä kerralla loppuun asti :)

Mutta kyllä se Daven laulu on mielestäni helevetin hyvää.
Kaneli
17.10.2005 17:19:28

Kandee mieluumin ostaa se DVD! Kaikki soolot on kuvattu niin että äijien sormet näkyy kunnolla. She-Wolf on koko DVD:n kohokohta, siinä tulee kesken biisin vitun pitkät ja hyvät kitarasoolot ja kunnon tykki rumpusoolo (ei liian pitkä)

Kunnon TILUTUSTA! Ei mitään hidasta naamanvääntelyskeidaa.

Se rumpusoolo ei kyl iske vaik Jimmy DeGrasso onkin kova.

Mut Dave Mustaine on kovin.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
Jannipaali
17.10.2005 17:48:40
Mut Dave Mustaine on kovin.

Mustaine on PARAS! /,,/

Joo, mua väsyttää.
Keppis
17.10.2005 18:33:33
Mustainella on vitun ruman näkönen v-kitara.
Tiluttajat näkevät maailman hitaammin. http://www.mikseri.net/fobia
Swan
17.10.2005 18:42:12

Nii o. Ihan järkyttävä.
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Ostetaan Total Guitarin numero 137
saha
17.10.2005 21:39:47 (muokattu 17.10.2005 21:40:01)

Tauno, sulla on semmonen!

:)

Mustangin erinomaisuus muuten oikein korostuu PSBWB:llä. Poland vetelee semmoisia vähän utuisen fiiliksen omaavia pitkien sävelien sooloja, ja sooloilee enemmän kuin Mustonen. Sitten kun Taavi pistää välistä sooloa, se on niin puhdasta ja vahvaa tilua kuin vain voi olla, ja vaikuttaa vieläkin tilummalta Polandin rinnalla. Mahtava parivaljakko olivat hekin.

Tässä viime päivinä olen Peace Sellsiä makostellut, ja todennut, että kyseinen levy sisältää yksinkertaisuudessaan toimivimmat riffit ikinä. The Conjuring... ah ihanuutta. My Last Words on kyllä myös mahtava biisi.
>-)))> #2
Possu ja kärpääneen! Possu ja kärpääneen! Tässä on possu ja tässä on kärpääneen! -Kummeli
saha
17.10.2005 21:45:22
Vasara ei uskonut, että Peace Sells on paras Megadeth levy.

Minun ränkinkissä ne menee näin: CtE, PSBWB, RIP, TSHF, CW.

Muut levyt eivät ansaitse elää. Risk sisältää jokusen hyvän biisin, mutta se ei siltikään yllä listalle.
>-)))> #2
Possu ja kärpääneen! Possu ja kärpääneen! Tässä on possu ja tässä on kärpääneen! -Kummeli
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)