Tupuna 03.10.2005 15:04:29 | |
---|
Koska lukko-ukko ja keskustelupalstan siivous poisti aiemman Stevie Wonder -threadin pois, ajattelin aloittaa maailman hienointa artistia kunnioittaakseni uuden. Vanhan Stevie-tuotannon fanina en ole uskaltanut vielä tutustua tähän uuteen levyyn, mikä on tainnutkin juuri ilmestyä. Mitä mieltä porukka on Wonderin uudesta tuotannosta ja uudesta levystä? Vanhastakin matskusta saa keskustella ja antaa mielipiteitään. Omia suosikkejani ovat Innervisions ja Talking Book, mutta myös Songs in the key of life jyrää suurimmalla osalla biiseistään. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
M.i.k.key 03.10.2005 15:11:57 | |
---|
Ei ole tietääkseni uusi levy ilmestynyt. CDON:in sivujen mukaan tulis 19.10. Tuota on kyllä lykätty jo todella pitkään. Mä lopetan nää hommat! |
Mule 03.10.2005 16:58:18 | |
---|
Vanhastakin matskusta saa keskustella ja antaa mielipiteitään. Omia suosikkejani ovat Innervisions ja Talking Book. Näinhän se menee. Ja Innervisions on ehkä pielä parhautta parempaa. Pastilli? (+leikit)
Bella Italia #6 |
Fuzzy Boner 03.10.2005 17:43:01 | |
---|
Mä kuulin että ITunesista saa jo tilattua tuon koko uuden levyn. Saapuilija |
steelysam 03.10.2005 20:25:51 | |
---|
Mä kuulin että ITunesista saa jo tilattua tuon koko uuden levyn. Joo sieltä löytyy. on kuulemma äijän paras levy 25 vuoteen. ise haluan odottaa vielä.... Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Tupuna 03.10.2005 21:32:25 | |
---|
Mä kuulin että ITunesista saa jo tilattua tuon koko uuden levyn. Juu, huomasin asian tänään. Siksi luulinkin, että levy on jo julkaistu virallisestikin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Flau 04.10.2005 20:45:20 | |
---|
Mitä steviestä voi sanoa, mulla on sen äijän kuva tatuoituna käteen, yhdessä muiden mun suosikki artistien kanssa. Sinkku oli ainaki kuuma, muuten en oo uuteen levyyn vielä perehtyny. |
spk78 05.10.2005 14:14:58 | |
---|
Ei saa unohtaa Fullfillingness' First Finale-levyä. Innervisionsin ohella mielestäni paras |
aikavaikea 05.10.2005 14:26:19 | |
---|
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
Kosmonautti 08.10.2005 01:57:40 | |
---|
Joo sieltä löytyy. on kuulemma äijän paras levy 25 vuoteen. ise haluan odottaa vielä.... Kuuntelin musicstoren puolen minuutin näytteet läpi ja oli kyllä hyvän kuulosia pätkiä! Sen verran vanhanaikainen olen minäkin, että odotan saavani jotain kouriintuntuvaa käteeni, silloin kun kokonaisen albumin ostan. Eli vajaa pari viikkoo vielä... |
Tupuna 13.10.2005 12:11:21 | |
---|
Onkos kukaan koskaan kuullut Fulfillingness' first finale -levyn melankolista "They won't go when I go"-biisiä? Aika erikoinen Wonder-tekele. Mulle tulee jokseenkin mieleen sointuprogressioista ja pianonsoitosta joku saksalainen lied sävellyksen esikuvana. Kumman melankolishenkinen biisi kyllä, menee suomalaiseenkin makuun. Vähän tulee Toivo Kuulan Lampaanpolskakin mieleen ;) Outoja assosiaatioita. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
steelysam 13.10.2005 19:24:00 | |
---|
Onkos kukaan koskaan kuullut Fulfillingness' first finale -levyn melankolista "They won't go when I go"-biisiä? Ei kukaan, eikä varsinkaan koskaan. Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Tupuna 14.10.2005 11:30:22 | |
---|
Ei kukaan, eikä varsinkaan koskaan. :) Ollaanpas sitä huonolla tuulella. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Fuzzy Boner 14.10.2005 11:39:44 | |
---|
:) Ollaanpas sitä huonolla tuulella. Steely on aina hyvällä tuulella. Mitä niistä sanottiin, lepposia? NOT! Stevietä rupean just reenaa. Saapuilija |
Late 14.10.2005 15:50:49 | |
---|
Onkos kukaan koskaan kuullut Fulfillingness' first finale -levyn melankolista "They won't go when I go"-biisiä? Tuo biisi on kyllä äärimmäisen ahdistava! Mutta silti kaunis. Kunniahan tässä menee, mutta maine toisaalta kasvaa. |
steelysam 17.10.2005 18:46:51 | |
---|
:) Ollaanpas sitä huonolla tuulella. Vähän oli hassu toi sun kysymyksenasettelu vaan.... Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Onkos kukaan koskaan kuullut Fulfillingness' first finale -levyn melankolista "They won't go when I go"-biisiä? Aika erikoinen Wonder-tekele. Joskus kuulin tuon useastikin radiosta, vaikka tuskin edes singlenä julkaistiin? Jännä biisi tosiaan. Deep Purplen "This Time Around" on vähän samantapainen teos, eikä toisaalta ihme, kun tietää miten kova Wonder -fani Glenn Hughes on. |
MrShaft 18.10.2005 07:51:35 | |
---|
- - Innervisions - - Parasta on se living for the cityn parin minuutin pidatyskohtaus... se honkii mullee vanhaa kunnon blaxploitation henkea Shaftit ja kumppanit :) On ne ollut aikoja ne, pulisongit, "bossa nova"-paidat ja paskan ruskeat puvut kunniaan... Mutta etta maailman paras artisti... No en ma nyt ainakaan sille ihan yksin sita tittelia antaisi... PS se talking bookin "Jeesus children" myos aivan loistava. Steviella on kylla pelisilmaa. MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
2541 18.10.2005 08:34:55 | |
---|
PS se Innervisionsin "Jeesus children" myos aivan loistava. |
MrShaft 19.10.2005 00:19:25 | |
---|
Innervisionsin Perkele! Nain on, piti oikein tarkistaa... Vanhuus ei tule yksin. No valitaan Talking bookilta sitten vaikka Superstition... MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |