kuunsirppi 17.10.2005 16:49:53 | |
---|
Mun äitee soitteli aamulla ja sen avokki tarvis nyt lappuja Paradiso-nimiseen biisiin. Mulle ei taida kyseinen teos olla tuttu. Etsin netistä, niin Laila Kinnunen on tehnyt joskus ton nimisen biisin. Se ei voi olla siis mikään menojuttu, koska toi kyselijä on ihan perus humppamies. Löytyiskö kellään tietoa, tai lappua tosta taidepläjäyksestä? Kiitollisena avusta niiata niksauttaa hän :o) virsistä rokkiin |
Sertzo S 17.10.2005 17:28:44 (muokattu 17.10.2005 17:29:09) | |
---|
"Paradiso, onnemaa. Kaunis saari rakkauden." Tämäkö? Ei ole mulla lappuja. |
mack the knife 17.10.2005 17:35:35 | |
---|
Klabbihan tuota lauloi jossain vaiheessa. Sen levyltä muistaakseni löytyy. Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
manjaana 17.10.2005 17:44:37 | |
---|
Klabbihan tuota lauloi jossain vaiheessa. Sen levyltä muistaakseni löytyy. Meren kuisketta levyllä on ko. biisi. Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
mack the knife 17.10.2005 17:45:57 | |
---|
Meren kuisketta levyllä on ko. biisi. Joo, niin oli. Mun Meren kuisketta on vieläkin Backwoodilla lainassa, en voinu tarkistaa. Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
ariari 17.10.2005 18:03:04 | |
---|
Eipä lappuja löydy multakaan. Kappale on Kari Tapion "Meren kuisketta" -cd:llä, ilmestynyt 1996. Tekstilipukkeessa on laulujen sanat. Löytyy hyvinvarustetuista kirjastoista. Kari Tapion parhaat niminen nuottikirja on olemassa, mutta Paradisoa ei sinne ole kelpuutettu. |
uruttaja 17.10.2005 18:05:10 | |
---|
Tässä muutama vuosi sitten ajelin jossain Keski-Suomessa autolla ja eräs paikallisradio hehkutti vuosikymmenen, tai ehkä jopa vuosisadan comeback-levytystä. Pepe Lauanne oli tehnyt tämän Paradison, epäilin kampäkin tyrehtyneen ihan justiin siihen paikkaan, oli aika karu. Sieltäkin sen siis löytää. Mun mielestä hirveä biisi. |
KoskPaavo 17.10.2005 19:29:49 | |
---|
"Paradiso, onnemaa. Kaunis saari rakkauden." Tämäkö? Ei ole mulla lappuja. Mulla on jossakin tuo EP-levy, Tuula Siponius siinä laulaa ko. taidepläjäyksen. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
pekkajau 17.10.2005 19:37:28 | |
---|
Tässä muutama vuosi sitten ajelin jossain Keski-Suomessa autolla ja eräs paikallisradio hehkutti vuosikymmenen, tai ehkä jopa vuosisadan comeback-levytystä. Pepe Lauanne oli tehnyt tämän Paradison, epäilin kampäkin tyrehtyneen ihan justiin siihen paikkaan, oli aika karu. Sieltäkin sen siis löytää. Mun mielestä hirveä biisi. Pepe Lauanne on Mikkelin miehiä. Pieni mies josta lähtee yllättävän kovaa ääntä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Pepe Lauanne on Mikkelin miehiä. Pieni mies josta lähtee yllättävän kovaa ääntä! Oli se tuossa Patelassakin ihan riittävän kauan. |
häläppääjä 17.10.2005 20:22:05 | |
---|
Oli se tuossa Patelassakin ihan riittävän kauan. Eikö tämä pasisti S...i V...i soitellu sen kans? mitisä on hyvä sounti |
uruttaja 17.10.2005 20:22:55 | |
---|
Eikö tämä pasisti S...i V...i soitellu sen kans? Joo, se kertoikin siitä hauskoja juttua laiva-ajoilta. |
kuunsirppi 18.10.2005 07:02:08 | |
---|
kiitos tiedoista....nyt vaan pitäs kaivaa jostain se lappu tohon biisiin... virsistä rokkiin |
C7 18.10.2005 14:32:48 | |
---|
Rauni Pekkala ... hän oli tyttö, joka Paradisosta sen aikasen pikku hitin levytti vanha, mutta elossa! |