Eipä toimi Linuxilla. Winen kanssa valittaa ettei muka internetyhteyttä ole. Mörinä on pahasta... |
Pande 17.10.2005 20:45:06 (muokattu 17.10.2005 20:45:28) | |
---|
Mitä tuo AINA omalla nimellä tarkoittaa? Kovasti siellä ainakin nickejä näyttäisi olevan. Vai onko se harvojen etuoikeus? No sähkispuolella ei olla pelkillä nimimerkeillä, paitsi tietty jos kukaan admini ei ole paikalla/hereillä siitä mököttämässä ja tuhmia pois potkimassa. At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
oiva tumpeloinen 17.10.2005 21:57:29 | |
---|
No sähkispuolella ei olla pelkillä nimimerkeillä, paitsi tietty jos kukaan admini ei ole paikalla/hereillä siitä mököttämässä ja tuhmia pois potkimassa. Huomasin vain, että ainakin toinen mode on myös nimimerkillä. Tosin hän on ainakin jonkin kommentin "allekirjoittanut". Heräsi vain itselleni kysymys, mikä tämän idean takana on. Onko se vain periaatejuttu vai onko sillä jokin merkityskin. Lopuksi haluaisin tähdentää, että huonosta ilmaisusta riippumatta tämän ei ole tarkoitus olla mitenkään provosoivaa tekstiä. Toivon, ettei kukaan loukkaannu tästä. |
hjukke 17.10.2005 22:18:36 | |
---|
Huomasin vain, että ainakin toinen mode on myös nimimerkillä. Tosin hän on ainakin jonkin kommentin "allekirjoittanut". Heräsi vain itselleni kysymys, mikä tämän idean takana on. Onko se vain periaatejuttu vai onko sillä jokin merkityskin. Lopuksi haluaisin tähdentää, että huonosta ilmaisusta riippumatta tämän ei ole tarkoitus olla mitenkään provosoivaa tekstiä. Toivon, ettei kukaan loukkaannu tästä. Ei siinä muuta tarkoitusta ole kuin anonyymitetin tarjoaman helpomman sikailumahdollisuuden eliminointi. Tuskin siitä koko nimen kertomisesta haittaakaan on. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Lennu 17.10.2005 22:23:21 | |
---|
Aika vähä porukkaa. - how did you think I got these inside, by osmosis? |
Pande 17.10.2005 22:24:36 (muokattu 17.10.2005 22:25:21) | |
---|
Huomasin vain, että ainakin toinen mode on myös nimimerkillä. Tosin hän on ainakin jonkin kommentin "allekirjoittanut". En tiedä mitä noissa muissa soittohuoneissa on asianlaita, mutta Sähkispuolella kaikki ovat omalla nimellään, mukaanlukien modet. Sulkeissa voi ja saa olla (ja on hyvä olla) perässä m.net nimimerkki. Heräsi vain itselleni kysymys, mikä tämän idean takana on. Onko se vain periaatejuttu vai onko sillä jokin merkityskin. Periaatejuttu jolla on merkitys ;) Lopuksi haluaisin tähdentää, että huonosta ilmaisusta riippumatta tämän ei ole tarkoitus olla mitenkään provosoivaa tekstiä. Toivon, ettei kukaan loukkaannu tästä. Ei tämä ollu provosoivaa ainakaan minun korvaan/silmään. Aika vähä porukkaa. Riippuu vuorokaudenajasta ja huoneesta, eilen oli sähkispuolella parhaimmillaan 18 samaan aikaan. At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
LamaAjanElvis 17.10.2005 22:36:07 | |
---|
Koko päivän hämäännyin katsomaan tuolta finguitarin etusivulta käyttäjämäärää ja luulin sen perusteella huoneiden olevan tyhjiä. Tunti sitten rohkenin kokeilla suoraan Conferenceen ja siellähän olikin täysi tuhina päällä. Seurailin kärpäsenä katossa sitä touhua ja ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. |
Topah 18.10.2005 04:03:43 (muokattu 18.10.2005 04:15:45) | |
---|
Tuo foorumi ja soittohuoneet ovat eri asia. Hieman on ollut epäselvyyttä, mihin kirjaudutaan mitenkin. Sinne conferenceen pitää tulla omalla koko nimellä ja message boardiin voi rekisteröityä nimimerkillä. Pahoittelemme tiedon puutteellisuutta, mutta tuon message boardin nimen voi kyllä muuttaa. Ja tosiaan huoneissa olijoitten määrää ei näe ennen kuin itse saapuu huoneeseen. Koska tämä on vapaaehtoistoimintaa ja alussa, kaikkia nimimerkillä huoneeseen saapuvia ei saada heti potkittua pihalle. Kannattaa tulla huoneeseen ja kysyä muilta, mikä on homman nimi. Kyllä tuolla olen jo saanut tutustua muutamaan mielenkiintoiseen soittajaan ja opin uutta koko ajan. Kyseessä on kuitenkin ihmisten vuorovaikutus ja oma aktiivisuus varmasti palkitaan. Ja kyllä se todellinen oma soittotaito tulee esille siinä samalla ja ei siitä kukaan pottuile. Mutta, jos joku alkaa haukkumaan ja ilveilemään niin kenkää vaan. Mua tämmönen homma kehitti huimasti, kun reilu vuos sitten aloin soittelemaan amerikkalaisessa soittohuoneessa. Soittokynnys oli alussa suht korkea jännityksen takia, mutta opin pian nauttimaan omasta ja muitten soitosta. Kysyin vinkkejä ja opin oman aktiivisuuden takia paljon. Monella on varmaan ajatuksissa, että "en mä mitään osaa", tai "mitä jos kukaan ei tykkää mun soitosta" jne. Ei sitä koskaan kehity kunnolla, jossei ota sitä kynnystä, että paljastaa itsensä ja on valmis oppimaan uutta ja kysymään muilta asioista. Kyse on kuitenkin omasta aktiivisuudesta. t.Tomi P. I play more best than you! |
sartanen 18.10.2005 08:23:22 | |
---|
Hiton hyvältä vaikutti meininki. Pitäis nyt ajan kanssa vaan paneutua hommaan, niin ehkä sieltä se hyötypuolikin alkaa nousta. "The faster you play, the further ahead you have to look." (M. Goodrick) |
Herra Rapu 18.10.2005 08:48:30 (muokattu 18.10.2005 08:48:58) | |
---|
Joo ihan mukava hommahan tää on. Ainoo että f12-napin alaspainamiseen tarvii jonku päällikköpatentin. |
oiva tumpeloinen 18.10.2005 09:24:28 (muokattu 18.10.2005 09:29:01) | |
---|
Tuo foorumi ja soittohuoneet ovat eri asia. Hieman on ollut epäselvyyttä, mihin kirjaudutaan mitenkin. Sinne conferenceen pitää tulla omalla koko nimellä ja message boardiin voi rekisteröityä nimimerkillä. Pahoittelemme tiedon puutteellisuutta, mutta tuon message boardin nimen voi kyllä muuttaa. Ja tosiaan huoneissa olijoitten määrää ei näe ennen kuin itse saapuu huoneeseen. Koska tämä on vapaaehtoistoimintaa ja alussa, kaikkia nimimerkillä huoneeseen saapuvia ei saada heti potkittua pihalle. Kannattaa tulla huoneeseen ja kysyä muilta, mikä on homman nimi. Kyllä tuolla olen jo saanut tutustua muutamaan mielenkiintoiseen soittajaan ja opin uutta koko ajan. Kyseessä on kuitenkin ihmisten vuorovaikutus ja oma aktiivisuus varmasti palkitaan. Ja kyllä se todellinen oma soittotaito tulee esille siinä samalla ja ei siitä kukaan pottuile. Mutta, jos joku alkaa haukkumaan ja ilveilemään niin kenkää vaan. Mua tämmönen homma kehitti huimasti, kun reilu vuos sitten aloin soittelemaan amerikkalaisessa soittohuoneessa. Soittokynnys oli alussa suht korkea jännityksen takia, mutta opin pian nauttimaan omasta ja muitten soitosta. Kysyin vinkkejä ja opin oman aktiivisuuden takia paljon. Monella on varmaan ajatuksissa, että "en mä mitään osaa", tai "mitä jos kukaan ei tykkää mun soitosta" jne. Ei sitä koskaan kehity kunnolla, jossei ota sitä kynnystä, että paljastaa itsensä ja on valmis oppimaan uutta ja kysymään muilta asioista. Kyse on kuitenkin omasta aktiivisuudesta. t.Tomi P. Tämä selvensi kirjautumista paljon. Kiitos. Täytynee tulla kokeilemaan jossain vaiheessa.......kun vain sais aikaiseksi roudata joku muljutin kotiin, minkä kautta soitella :) Edit: Niin unohtui sanoa..... On hatunnoston arvoinen juttu, että joku jaksaa nähdä vaivaa tälläisen asian eteen. Ja pieni "alkukankeus" on täysin ymmärrettävää. |
Topah 18.10.2005 10:45:00 | |
---|
Joo ihan mukava hommahan tää on. Ainoo että f12-napin alaspainamiseen tarvii jonku päällikköpatentin. Joo kuulin juttua, että itse HraRapu oli eilen ollut paikalla ja soittanut huimia juttuja. Epäilykset siitä, että ois tullu suoraan cd:ltä tosin ovat aikamoiset. Hittoku missasin. Toivottavasti pääset joskus iltapäivällä tms., ni itekin pääsen kuulemaan. I play more best than you! |
Herra Rapu 18.10.2005 10:52:14 | |
---|
Joo kuulin juttua, että itse HraRapu oli eilen ollut paikalla ja soittanut huimia juttuja. Epäilykset siitä, että ois tullu suoraan cd:ltä tosin ovat aikamoiset. Hittoku missasin. Toivottavasti pääset joskus iltapäivällä tms., ni itekin pääsen kuulemaan. Joo soitin vanhaa Sepulturaa nauhalta ja örisin päälle. Orbik oli aika eläimenä tuol eilen. Jos tulee tsäänssi niin ilmestyn tonne tänään klo 17-21 välillä. Ei valitettavasti pysty heittämään tarkkaa aikaa. |
Topah 18.10.2005 11:13:45 | |
---|
HraRapu täällä päin palloa tosin me ollaan 7 tuntia edellä. Täytyy laittaa varmaan kello soimaan 3am. Teiltä taitaa tulla joku levy? En pane pahitteeksi, jos promoat sitä huoneessa joku kaunis ilta. Mutta kattellaan tässä, kuinka aikataulut sopii jne. I play more best than you! |
Artist 18.10.2005 11:20:01 | |
---|
Tulipa käytyä ihmettelemässä! Kiva juttuhan tuo, varmasti tuosta voi olla paljon kaikenlaista hyötyä. Paremmalla ajalla uudestaan. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
Herra Rapu 18.10.2005 11:30:04 | |
---|
HraRapu täällä päin palloa tosin me ollaan 7 tuntia edellä. Täytyy laittaa varmaan kello soimaan 3am. Teiltä taitaa tulla joku levy? En pane pahitteeksi, jos promoat sitä huoneessa joku kaunis ilta. Mutta kattellaan tässä, kuinka aikataulut sopii jne. Ainii sä oot siellä kengurumaassa, vai? Menee kyllä hankalaks aikataulujen kanssa. Mä voisin yrittää tohon klo 17, jos oot hereillä vielä puolen yön aikaan. Eihän tuolla ny kehtaa mitää sinkkua promota. :) |
Da Make 18.10.2005 11:58:28 | |
---|
Todella antoisaa puhaa! Hauskasti vierähti puolivahingossa tunti eräänä iltana tuolla. Beatbox+funk, käsittämättömän jees! Harmittaa vaan kun tämän hetkeisen laitteiston soundi yms. ominaisuudet eivät ole lainkaan tyydyttäviä. Olen päivittämässä piakkoin, uusi kone, kunnon ulkoinen äänikortti, perus hyvät aktiivi kajarit, mikitetyt pikkucombot. (Linja soundi häviää multiefekti-> frontman/bassman stereo ihmeelle 6-0) Itse olin se joka sai arvonimen "Wara-Wylde". :) |
enema 18.10.2005 17:21:13 | |
---|
Tulkaa kaikki mukaan. Kivaa on. Eskimo ninja deathmetal |
Topah 18.10.2005 17:35:34 (muokattu 18.10.2005 17:58:41) | |
---|
Herra Rapu kävi heittämässä kyllä hienoja juttuja, mutta lähti kesken menon. No toivottavasti jossain vaiheessa saadaan kuulla lisää. Edit: No tulihan se takasin, eikä tehny pettiksiä. I play more best than you! |
Kassu 18.10.2005 18:11:39 | |
---|
OS X tuki heti! Minäkin haluan. |