Kaneli 17.10.2005 16:58:45 | |
---|
Mua alko mietityttämään miten Serj tekee ne rajut örinämölinät. Ainakin ekalla levyllä kuulostaa aika selvästi siltä et se vetää jotenkin ilmaa sisään, sen sijaan et huutaa :D - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
Twist 17.10.2005 17:00:03 | |
---|
Eli kyse taitaa olla System of a Downin Serjistä? Ja kyllähän se laulaa "sisäänpäin" myös. Säkkipilli |
Kaneli 17.10.2005 17:01:15 | |
---|
Eli kyse taitaa olla System of a Downin Serjistä? Ja kyllähän se laulaa "sisäänpäin" myös. Niinkö? Juu. Niin vähän epäilinkin. Aika hullua :D Tekeekö joku muukin tunnettu laulaja niin? Uutta mulle ainakin. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
elbowski 17.10.2005 17:03:04 (muokattu 17.10.2005 17:03:13) | |
---|
E. Unohtakaa. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45 |
Super-Jari 17.10.2005 17:08:19 | |
---|
Niinkö? Juu. Niin vähän epäilinkin. Aika hullua :D Tekeekö joku muukin tunnettu laulaja niin? Uutta mulle ainakin. Inhaled scream taisi olla virallinen termi. Sillä saa hassuja nazgulin ratsumaisia ääniä aikaan. Tai siis minä saan. Lord Wyrm? |
Kaneli 17.10.2005 17:10:23 | |
---|
Mut jotenkin se jättää laimean vaikutelman, kun miettii ettei se oikeastaan vaadi ääneltä paljoa.. Koska huudot pitää tulla angstilla ja lujaa. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
Twist 17.10.2005 17:11:35 | |
---|
En ole kyllä muilta kuullut tätä tyyliä, joten enpä mene sanomaan että olisi huono. Äijä osaa asiansa. Säkkipilli |
Super-Jari 17.10.2005 17:12:49 | |
---|
En ole kyllä muilta kuullut tätä tyyliä, joten enpä mene sanomaan että olisi huono. Äijä osaa asiansa. Death metal puolella lienee enemmän käytetty juttu. Hapenotto on ilmeisesti helpompaa tai ainakin saa ihan homopitkiä rääkäsyitä. |
En ole kyllä muilta kuullut tätä tyyliä, joten enpä mene sanomaan että olisi huono. Äijä osaa asiansa. En sanonut, ja kyllä osaa. Serj on kovin. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
Super-Jari 17.10.2005 17:13:24 | |
---|
Mut jotenkin se jättää laimean vaikutelman, kun miettii ettei se oikeastaan vaadi ääneltä paljoa.. Koska huudot pitää tulla angstilla ja lujaa. Hehe. Eli jutun pitää vaatia paljon että se on hyvä? lol |
Kaneli 17.10.2005 17:13:57 | |
---|
Death metal puolella lienee enemmän käytetty juttu. Hapenotto on ilmeisesti helpompaa tai ainakin saa ihan homopitkiä rääkäsyitä. Mut jossei sitä osaa kunnolla tulos on varmaan paskaakin paskemman kuulosta. Eli Serj osaa. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
Kaneli 17.10.2005 17:14:35 | |
---|
Hehe. Eli jutun pitää vaatia paljon että se on hyvä? lol Eei. Mut nojaa. Nojoo. Ei. Osuit oikeaan. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
lxi 17.10.2005 17:23:13 | |
---|
Juuri sisäänpäinhengittämällä tuo tapahtuu, sen kyllä kuuleekin äänestä että ilma liikkuu poikkeuksellisesti sisäänpäin. Aika vähän käytetty tehokeino noin yleisesti ottaen. Aiheeseen liittyen tsekatkaa Cryptopsy - Open Face Surgery. Lopussa Lord Wormilta irtoaa noin 25 sekunnin mittainen "inhaled scream". The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Kaneli 17.10.2005 17:24:57 | |
---|
Juuri sisäänpäinhengittämällä tuo tapahtuu, sen kyllä kuuleekin äänestä että ilma liikkuu poikkeuksellisesti sisäänpäin. Aika vähän käytetty tehokeino noin yleisesti ottaen. Aiheeseen liittyen tsekatkaa Cryptopsy - Open Face Surgery. Lopussa Lord Wormilta irtoaa noin 25 sekunnin mittainen "inhaled scream". Uuuh. Kuulostaapa rankalta. Mutta mitä konkreettista hyötyä inhaled screamista on? - Si dej i reven!!
- Mee ite.
Deino 17.10.2005 17:27:03 | |
---|
Mutta mitä konkreettista hyötyä inhaled screamista on? Tällaista ei kysytä. Perkele! |
Kaneli 17.10.2005 17:28:05 | |
---|
Tällaista ei kysytä. Ahaa. Ihan jännän kuulosta kyl. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
Super-Jari 17.10.2005 17:31:39 | |
---|
Uuuh. Kuulostaapa rankalta. Mutta mitä konkreettista hyötyä inhaled screamista on? Ilma riittää pidempään niinkuin jo aiemmin sanoin. |
Kaneli 17.10.2005 17:32:38 | |
---|
Ilma riittää pidempään niinkuin jo aiemmin sanoin. Mjoo. Mut. Niin. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
lxi 17.10.2005 17:35:09 | |
---|
Uuuh. Kuulostaapa rankalta. Mutta mitä konkreettista hyötyä inhaled screamista on? Outo kysymys. Mitä hyötyä on huutamisesta, karjumisesta, laulamisesta, viheltämisestä, örisemisestä? Sisäänpäin hengittäessä ääni muodostuu eri tavalla ja kuulostaa erilaiselta (kuten varmaan SOAD-esimerkeistäkin kuulee). Lisäksi kuvittelisin, että äänen saa tuotettua vähemmällä ilman määrällä kuin ulospäin hengittäessä, eivätkä keuhkot ole tyhjät äänen loppuessa, vaan päinvastoin voi siirtyä takaisin huutamaan/laulamaan/mitävaan keuhkot täynnä ilmaa. Edellinen on enimmäkseen MUTUa. Olen huomannut että äänen aikaansaaminen sisäänpäinhengittäessä voi tuntua jossain määrin ikävältä, ehkä ihan vain tottumattomuuden vuoksi, mutta en mene sanomaan mitä mahdollisia pitkäaikaisvaikutuksia moisella on äänentuottoelimille. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
shagriml 17.10.2005 17:54:43 | |
---|
Mä oon aina miettiny laulaaks se Type O Negativen heppu sisäänhengityksellä :D Sen kuulosta sen laulu on jossai Girlfriend's Girlfriendissä, muita biisejä en nyt muistakkaan. |