molder 01.10.2005 10:07:06 | |
---|
Hughs&Kettnerin 300 Wattiseen transistori comboon pitäisi saada vähän lämpösempää putkisäröä. Humppaa sillä soittelee, mutta rokin soitossa saundi on liian tumppu. Vinkkejä, kokemuksia putkietuasteista? |
okabass 14.10.2005 21:26:05 (muokattu 14.10.2005 21:27:58) | |
---|
MOI! Olen käyttänyt omatekoista Ampeg svt preamp- tyyppistä etusta vuodesta -97. Olen aina tilaisuuden tullen kokeillut muitakin etusia,mutta en kyllä vaihtaisi. Netistä löytyy skemoja. Itsetehtynä sen saa vielä huomattavan edullisesti. Kone on ollut erittäin luotettava: vedetty satoja keikkoja ongelmitta. |
Modulaatio 15.10.2005 17:52:41 | |
---|
MOI! Olen käyttänyt omatekoista Ampeg svt preamp- tyyppistä etusta vuodesta -97. Olen aina tilaisuuden tullen kokeillut muitakin etusia,mutta en kyllä vaihtaisi. Netistä löytyy skemoja. Itsetehtynä sen saa vielä huomattavan edullisesti. Kone on ollut erittäin luotettava: vedetty satoja keikkoja ongelmitta. Laitakko linkkiä mistä löytyy skemoja ? Olisi kyllä erittäin paljon mielenkiintoa rakennella itse. Prkele |
SaBer 17.10.2005 08:48:51 | |
---|
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
Ampegin SVT-2P kannattaa kokeilla. joskus nuita saattaa löytää vieläpä uskomattoman halvalla. Joskus taas ovat aika kiven alla. Isot aallot vaatii isoja numeroita... |