Aihe: Idols 2005
1 2 3 4 520 21 22 23 2489 90 91 92 93
Sertzo S
17.10.2005 10:03:51
Kyllä mäkin katsoin ekalla kierroksella, että pirun hyvin vetää. Vasta siinä koosteessa, missä näytettiin putkeen pätkä jokaisen esitystä, tää alkoi jotenkin vaikuttaa vähän kankealta.

Mistähän ne muuten repi sen, että jäätelökesä olis levytetty ensi kertaa 37 v sitten. Eikö Maarit sen vetäissyt purkkiin 1970-luvun lopulla eli ehkä 27 v sitten olisi oikeammin?

Kuusella alkaa jo ilmeisesti kaali heittää, enkä ihmettele. ;)
Rattata
17.10.2005 10:18:05
Miks kukaan ei kehu sitä Jäätelökesän laulajaa? Olihan sillä nyt hallussa ihan eri malliin kuin sillä Ronilla, joka ei edes laulanut vaan hönkäili munattomasti. Ja mikä vitun golf-paita sille oli puettu päälle? Jos mies ei sen vertaa tajua, että semmosessa ei vedetä, niin ulos vaan. Se Jäätelökesä-mimmi sentään kitisi niistä vaatteistaankin. Ammattimeininki sillä sekä myös tällä Katrilla, joka pääsikin onneks jatkoon.

Sai kyllä turhan tylyä palautetta tuomareilta. Tosi hyvin laulo, mutta kyllä vähän kylmältä esitykseltä muuten vaikutti.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
PL
17.10.2005 10:23:47
Noissa kotimaisissa "hitti"biiseissä se paha puoli, että ne henkilöityvät aina siihen alkuperäiseen tai eniten soitettuun esittäjään. Jos vedät Jäätelökesän ilman Maaritin tunnetuksi tekemää fraseerausta ja soundia se ei ole Jäätelökesä. Ilmeisen tietoinen riski ko. biisin esittäjältä.
sirdickyj
17.10.2005 10:35:53
Noissa kotimaisissa "hitti"biiseissä se paha puoli, että ne henkilöityvät aina siihen alkuperäiseen tai eniten soitettuun esittäjään. Jos vedät Jäätelökesän ilman Maaritin tunnetuksi tekemää fraseerausta ja soundia se ei ole Jäätelökesä. Ilmeisen tietoinen riski ko. biisin esittäjältä.

Näin on, ja sitten kumminkin kitistään että joku vetää varmanpäälle. Miksi keskittyä liikaa siihen valittuun biisiin, kyllähän ne sällitkin tuolla laulaa täysin mitäänsanomattomia biisejä. Kitistiinkös Wickholmille viimeks, kun se laulo Kolmatta Naista ja muuta?

Mikä vitun peruste on kitistä jostain Maaritin biisistä siksi, että se sattuu olemaan jollekin yhdelle tuomarille Maaritin esittämänä niin kova juttu, että sitten sitä ei sais enää muut laulaa?

Muuten nuo on kyllä ihan o.k.noi dumarit tällä kertaa, Nikula nyt ei vieläkään tajua mistään mitään, mutta Kim Kuusi on asiallinen sälli. Puuttuu just samoihin asioihin mihin meitsikin puuttuis.Paitsi siis tuohon Jäätelökesään.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen!
M.i.k.key
17.10.2005 10:45:33
Nikulan kommentit oli taas ihan kunuja!
"Mä en luota kundeihin jotka vetää poppia niin sä oot mun suosikki". Jotain tuon tyyppistä Katrille...

Ja tuohon Sertzon stailausihmettelyyn niin kyseessä on 2005 popmuoti. Ei siinä sen kummempaa androgyyniyden tavoittelua ole kyseessä...
Mä lopetan nää hommat!
Sertzo S
17.10.2005 11:37:29
Nikulan kommentit oli taas ihan kunuja!
"Mä en luota kundeihin jotka vetää poppia niin sä oot mun suosikki". Jotain tuon tyyppistä Katrille...

Ja tuohon Sertzon stailausihmettelyyn niin kyseessä on 2005 popmuoti. Ei siinä sen kummempaa androgyyniyden tavoittelua ole kyseessä...

Halusin tuolla kommentillani herättää vain keskustelua aiheesta pahemmin silti provosoimatta. Muoti on muotia.
juuso a
17.10.2005 12:56:21

Miks kukaan ei kehu sitä Jäätelökesän laulajaa? Olihan sillä nyt hallussa ihan eri malliin kuin sillä Ronilla, joka ei edes laulanut vaan hönkäili munattomasti. Ja mikä vitun golf-paita sille oli puettu päälle? Jos mies ei sen vertaa tajua, että semmosessa ei vedetä, niin ulos vaan. Se Jäätelökesä-mimmi sentään kitisi niistä vaatteistaankin. Ammattimeininki sillä sekä myös tällä Katrilla, joka pääsikin onneks jatkoon.

Ihan hyvin veti mutta varmaan oisi kannattanut valita joku toinen biisi. Ja tosiaan hieman läpiviety esiintyminen ei oikein jaksanut kolauttaa. Tosiaan se golfpaita oli jotain aivan kamalaa.
V*ttu jeei!!!
aikavaikea
17.10.2005 12:58:45
Mikä vitun peruste on kitistä jostain Maaritin biisistä siksi, että se sattuu olemaan jollekin yhdelle tuomarille Maaritin esittämänä niin kova juttu, että sitten sitä ei sais enää muut laulaa?

Jep, oudoksuin tuota kommenttia. Varsinkin kun tuon biisin aikana totesi vaimolle, että mun mielestä tuo menee paremmin kuin Maaritilla.
Ja saman huomion tein siitä Ronin villapaidasta kuten täällä niin moni muukin. Mummolan kautta keikalle.
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä.
sirdickyj
17.10.2005 13:06:47 (muokattu 17.10.2005 13:07:03)
Jep, oudoksuin tuota kommenttia. Varsinkin kun tuon biisin aikana totesi vaimolle, että mun mielestä tuo menee paremmin kuin Maaritilla.

Joo, kaikki kunnia Maaritille ja hänen laululleen ja hienolle uralleen ja persoonalleen, mutta ei se nenäfraseeraus mitään elämääsuurempaa aina ole.
Sertzo S
17.10.2005 15:23:59
Joo, kaikki kunnia Maaritille ja hänen laululleen ja hienolle uralleen ja persoonalleen, mutta ei se nenäfraseeraus mitään elämääsuurempaa aina ole.

Joskus tuo klyyvarifraseeraus jopa ärsyttää minua.
Persoonallinen ääni mimmillä kuitenkin ja matkijoitakin löytyy ikävä kyllä.
hirvijo
17.10.2005 15:34:18
Olikos niin, että se yksi tuomari (kuusela?) oli tämän Jäätelökesän tuottaja, ja kilpailija tiesi sen valitessaan ko. kappaleen? Jos näin oli niin aika tyhmä juoni siltä kilpailijalta.
Sertzo S
17.10.2005 15:45:16
Mitesse nyt meni, matkiminen on imartelun vilpittömin muoto vai...?
IMHO Maarit on Suomen naislaulajista ihan siellä top 5:ssa.

Osaava mimmihän se toki on ja pidän joistain lauluistaan paljonkin. Hurmerinta rappaa myös niin kuin pitääkin.
sirdickyj
17.10.2005 16:00:43
Mitesse nyt meni, matkiminen on imartelun vilpittömin muoto vai...?
IMHO Maarit on Suomen naislaulajista ihan siellä top 5:ssa.

On on, ei siinä mitn. Mutta silti, saa siinä joku jossain kohtaa ärsyttää, jos niikseen.

Se on muuten ovela tapa se Maaritin tapa lausua A-kirjaimet ei-niin-avonaisina, eli ei kovastikkaan suomalaisen kuuloisesti. Mm. Sami Saari harrastaa samaa, itseasiassa ihan hyvä juttu tuo, ei kuulosta niin taistolaislaulannalta.
Cujo
17.10.2005 16:17:42
Ja saman huomion tein siitä Ronin villapaidasta kuten täällä niin moni muukin. Mummolan kautta keikalle.

Mutta eipä kai se sitä itse ollut valinnut? Ihme stylistejä, kun miun mielestä ei sopinut miehen tyyliin yhtään.
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15
sirdickyj
17.10.2005 16:39:49
Mutta eipä kai se sitä itse ollut valinnut? Ihme stylistejä, kun miun mielestä ei sopinut miehen tyyliin yhtään.

No, sehän ois voinu sanoa et emmä tommosta pue.
Cujo
17.10.2005 16:53:11
No, sehän ois voinu sanoa et emmä tommosta pue.

Toki. Mutta kyllähän stylistit tietää parhaiten. Tai ainakin paremmin kuin minä.
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15
Bluesmies
17.10.2005 18:28:09
Musta se ronin villapaita oli hiano.
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0
Cujo
17.10.2005 19:02:02
Musta se ronin villapaita oli hiano.

Olipa oli, mutta sopiko se nuoren miehen tyyliin?
Jenka
17.10.2005 21:08:11

Olipa oli, mutta sopiko se nuoren miehen tyyliin?

No voi helvetti?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)