Aihe: janos valmunen: bussipysäkillä
1 2
Järvihirviö
17.10.2005 13:30:06
Parempaa musiikkia kuin yö.
Ari-77
17.10.2005 13:43:14
Äitinsä? Oliko hän jotenkin osallisena biisinteossa tai jotain?

Muistan hämärästi,että ainakin ätinsä olisi joskus taannoin ilmaissut suuren närkästyksensä kun hänen poikansa musisointia ei ymmärretty arvostaa tarpeeksi.Ettei peräti kirjallisesti ottanut yhteyttä YLEn toimittajiin/johtajiin. Eli jonkin sortin manageeraus saattoi olla kyseessä.
Eikös joskus radiosta (Radio-Mafia tai Radio-City,en muista) tullut sellainen ohjelma kuin paskimmat levyt,juontaja taisi olla Paska tai joku muu sössöttäjä. Niin,muistaisin,että juuri tuon ohjelman ansiosta Janus Valmusen Bussipysäkillä nousi ainakin rockmusiikkia seuraavan kansanosan tietoisuuteen.
Joku saattaa muistaa tarkemmin ja osaa oikaista jos tarpeen.
transfer complete
Jubi
17.10.2005 14:39:21
Urbaanin legendan mukaan homma meni niin, että Radio Cityn toimittaja oli tuonut studioon mukanaan Janoksen levyn ja päivitellyt kovasti, millaista pas*aa voidaankaan tehdä.

Toinen toimittaja siihen sitten, että kyllä tuostakin hitti saadaan, jos halutaan, ja niin alkoi voimasoitto. Janoshan oli sitten Kaivopuiston kansanjuhlan pääesiintyjä tuona vuonna. Olisiko ollut 1990 tai -91.
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
jp_one
17.10.2005 14:46:24 (muokattu 17.10.2005 14:53:36)
Urbaanin legendan mukaan homma meni niin, että Radio Cityn toimittaja oli tuonut studioon mukanaan Janoksen levyn ja päivitellyt kovasti, millaista pas*aa voidaankaan tehdä.

Toinen toimittaja siihen sitten, että kyllä tuostakin hitti saadaan, jos halutaan, ja niin alkoi voimasoitto. Janoshan oli sitten Kaivopuiston kansanjuhlan pääesiintyjä tuona vuonna. Olisiko ollut 1990 tai -91.

Taisi olla Axa Sorjanen se toimittaja. Kai..

edit: Joo, oli se : http://www2.helsinginsanomat.fi/kli … u/tietokirjat/lepakkoluola0004.html
Jani The Rock
17.10.2005 15:46:56

Kaikkein surkuhupaisinta koko hommassa on se, että Valmusen musa ei ole mitenkään sietämätöntä tai edes huonoa. Laulumaneerit on paikoitellen hieman... äh, persoonallisia, sanoitukset naiivihkoja ja sovitukset muuten vaan kummallisia, mutta entä sitten? Pääsipä mies ainakin levyttämään omaa musiikkiaan omalla tyylillään. Mun mielestä noista biiseistä paistaa läpi rehellisyys ja selkeä tekemisen ilo. Noita ei juuri miltään levyiltä enää löydä. Puhutaan mitä puhutaan, niin ainakaan Janos ei ollut mikään tuote. Kepeät mullat hänelle vaan.
Mescalero Suavecito! Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
JCM
17.10.2005 15:47:55

Minun täytyy todeta, että tässäpä biisi jonka kuuntelemisen tuottamaa mielihyvän tunnetta minulla on ollut syvällinen ilon puute olla kykenemättä välttämään.

Öööö.. ei kun, siis, en tosiaan ole koskaan kuullut kyseistä biisiä.
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
Kilgore Trout
17.10.2005 17:22:35
Kysymys on outo, mutta oletan että vastaus on seuraava: menehtyi moottoripyöräonnettomuudessa 1999.

Teki itsemurhan moottoripyörän pukilla istuen metsäautotien varrella. Jos sitä voidaan kutsua moottoripyöräonnettomuudeksi on vastauksesi oikein.
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee.
Jaristoteles
17.10.2005 17:31:30
Ihan loistava biisi. Oikeasti loistava. En näe tässä hitustakaan paskuutta. Se ajassa 2:37 lähtevä kohta saa joka kerta mun hiukset putoamaan.

Tiuha coveroi tämän. Se on varma.
Kylmiä vesipaloja saa Joensuusta. [v a l t a v a] - Ylistyslaulu Tästä. Kuningas Asperiini Qntele MUSIIKKINÄYTE!
kuuska
17.10.2005 21:21:56
Teki itsemurhan moottoripyörän pukilla istuen metsäautotien varrella. Jos sitä voidaan kutsua moottoripyöräonnettomuudeksi on vastauksesi oikein.

Kyllä se ajoi kallioleikkaukseen sivuvaunullisella moottoripyörällä Vehmaalla. Saattoi olla itsarikin, en tiedä, mutta onnettomuudelta ainakin vaikutti...
Blasphemer
18.10.2005 09:42:09 (muokattu 18.10.2005 09:43:38)

Kaikkein surkuhupaisinta koko hommassa on se, että Valmusen musa ei ole mitenkään sietämätöntä tai edes huonoa. Laulumaneerit on paikoitellen hieman... äh, persoonallisia, sanoitukset naiivihkoja ja sovitukset muuten vaan kummallisia, mutta entä sitten? Pääsipä mies ainakin levyttämään omaa musiikkiaan omalla tyylillään. Mun mielestä noista biiseistä paistaa läpi rehellisyys ja selkeä tekemisen ilo. Noita ei juuri miltään levyiltä enää löydä. Puhutaan mitä puhutaan, niin ainakaan Janos ei ollut mikään tuote. Kepeät mullat hänelle vaan.

Tähän voisin melkein sanoa, että olen samaa mieltä. On sinällään uskomatonta, miten se sai nuo mainitsemasi "persoonalliset laulumaneerit", "naiivit sanoitukset" ja "kummalliset sovitukset" toimimaan niinkin hyvin kuin lopulta onnistui. Voisi melkein puhua suoranaisesta nerokkuudesta. Ehkä se on juuri se rehellisyys ja tekemisen ilo. Ehkä. Vittu, turhaan minä selitän, kun olet jo kaiken sanonut, mitä itse asiasta ajattelin.

Parempaa musiikkia kuin yö.

Hyvin totta tämäkin. Tosin tuohon ei kyllä paljoa tarvita, Yöhän on ehkäpä sieltä paskimmasta päästä mitä löytyy. Vittu mitä junttipaskaa.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Repent
18.10.2005 10:41:13
Tämä kyseinen kappale on yksi niistä harvoista kappaleista, joita en yksinkertaisesti kestä kuunnella. Hirveintä sontaa mitä ihminen pystyy tietoisesti tuottamaan.
sammakonkutua
Guitar Hero
18.10.2005 10:46:38
jeh.. kyllä mä muistan. nää on niitä "mun nuoruuden" ralleja.
diggailin..
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Epämuusikko
18.10.2005 12:07:58 (muokattu 19.10.2005 21:50:13)
Tähän voisin melkein sanoa, että olen samaa mieltä. On sinällään uskomatonta, miten se sai nuo mainitsemasi "persoonalliset laulumaneerit", "naiivit sanoitukset" ja "kummalliset sovitukset" toimimaan niinkin hyvin kuin lopulta onnistui. Voisi melkein puhua suoranaisesta nerokkuudesta. Ehkä se on juuri se rehellisyys ja tekemisen ilo.

Allekirjoitan... tavallaan. Nuo persoonalliset laulumaneerit ovat mulle ihan liikaa, mutta PERIAATTEESSA tuotteessa ei ole mitään vikaa.

Jos nuo laulumaneerit ja "sanoitukset" voisi korvata jollain toisella ärsyttävällä piirteellä, niin Janosin voisi niputtaa muutaman tämän hetken arvostetun suomimarginaalibändin kanssa. En vain keksi heti mitä ne ovat.

EDIT: Kyllä. Tämä biisi tulee soimaan laulutentissäni.
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
Guitar Hero
19.10.2005 09:54:13
Eikös Janosissa ole jotain samaa, kuin Pekka Strengissä..
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Jormaz
19.10.2005 10:15:25
PEEERI-AATTEESSA tuotteessaeiolemitään vi-kaaaaaaa...

Tavallaan koskettavaa, torvetkin soi niin kauniisti vaikka yleensä ovatkin popmusiikissa aivan perseestä.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Lusene
19.10.2005 10:22:53
Ja mä kun menin hankkiin tän biisin! Hirveetä kuraa :D
Älä lue historiaa.....tee sitä!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)