Otsikko sisältää jo sen tärkeimmän,eli tuo pro seiskan päivityksen mukana tullut demosong(se isoin) tosiaankin aiheuttaa ohjelman katkeamisen ja "core audio error,or disk too slow"-tekstin ilmestymisen! Onhan siinä demossa sälää,mutta kuitenkin..onko tuo 2.0 G5 kuitenkin liian "mopo" pyörittään Logiccia kunnolla,vai mikä mättää?? Muistia mulla on 2gigaa,ja 2 nopeeta levyä,systeemilevynä 150gi seagate barracuda ja toisena sama mutta 250gi.. humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
Ei tuo voi kyykyttää 2.0 G5:a. Testasin asian uudestaan ja ajan kanssa,kyllä se pyörii ihan jees,täytyy taas katsoa peiliiin ja ihmetellä omaa tyhmyyttään näissä asioissa,en kehtaa edes kertoa missä vika oli,mutta aina oppii uutta :-) Mulla on macci ollut vasta pari viikkoo...kyllä se tästä:-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
Testasin asian uudestaan ja ajan kanssa,kyllä se pyörii ihan jees,täytyy taas katsoa peiliiin ja ihmetellä omaa tyhmyyttään näissä asioissa,en kehtaa edes kertoa missä vika oli,mutta aina oppii uutta :-) Mulla on macci ollut vasta pari viikkoo...kyllä se tästä:-) Tai voihan se kyykkyyn vetää jos muisti loppuu. Mut luulis prossun tehojen kyllä riittävän. |