Aihe: Tohtori Toonika (oppikirja musiikin perustasolle)
1 2 3 4 527 28 29 30 31
baron
17.10.2005 12:10:56

Ja F-musiikki Vantaalta ei saa.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
filtteri
17.10.2005 12:25:25

Onnea ja menestystä sitten vaan! Toivottavasti kirja myy hyvin.
päätösosa lastentarina-musikaalille, jota kirjoitan: http://users.utu.fi/vvahut/brauski/syksyomena.mp3
MrShaft
17.10.2005 12:27:49
Ja F-musiikki Vantaalta ei saa.

Myos Espoon musiikkia voisi koittaa...

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Dr Dominant
17.10.2005 13:11:07

Yritän herjata tuonne Vantaan F-musiikin ja Espoon musan suuntaan, että saatais tarjolle.
"Dr Dominant, I Presume?!"
am.i
17.10.2005 13:36:55
Tänään 17.10 iltapäivällä (ja myös siitä eteenpäin) löytyy myös F-musiikki Vantaalta.

T: Mika / F-musiikki
Dr Dominant
17.10.2005 13:37:12

Opettajan oppaasta on tullut joitakin kyselyjä, joten aiheesta tarkennusta:

Lähiaikoina julkaistaan myös Tohtorin opettajan opas, joka tulee sisältämään käytännön työtapavinkkejä, yhdenlaisen arviointimallin, kaikkien tehtävien vastaukset ja täydelliset partituurit kaikkiin kuuntelu-CD:n biiseihin. n. 75 sivuinen opus tulee olemaan varsin huokea, ja toivottavasti palvelee myös itseopiskelijoita.
Dr Dominant
17.10.2005 15:48:41 (muokattu 17.10.2005 15:50:43)

Yritän herjata tuonne Vantaan F-musiikin ja Espoon musan suuntaan, että saatais tarjolle.

EDIT: Eli vastaus olikin tuossa pari kirjoitusta ylempänä.
baron
17.10.2005 20:50:50

Mä tiedän lisää kirjakauppoja, joissa sitä ei ole!
Just ennen sulkemisaikaa (19.50) ehdin tänään Itiksen Suomalaiseen Kirjakauppaan eikä ollut.

Mä oon nyt tehnyt kolme turhaa hakureissua: Kaisaniemen Fasu, Vantaan Fasu, Itiksen Suomalainen.
Mä alan uskoa, että koko kirjaa ei oo edes olemassakaan.
mr.muzak
17.10.2005 22:39:46
Mä oon nyt tehnyt kolme turhaa hakureissua: Kaisaniemen Fasu, Vantaan Fasu, Itiksen Suomalainen.

Todennäköisempää on se, että mikään noista painetuista kirjoista ei vaan halua sinun omistukseen!:)
Dr Dominant
17.10.2005 23:31:42

Mä tiedän lisää kirjakauppoja, joissa sitä ei ole!
Just ennen sulkemisaikaa (19.50) ehdin tänään Itiksen Suomalaiseen Kirjakauppaan eikä ollut.

Juu, ei olekaan - itse asiassa sun elämä on "Truman Show" - oikeasti koko maailma katsoo televisioistaan, miten sun käy kun juokset kaupasta toiseen kirjan perässä jota ei koskaan edes tule. Ja joka päivä katsojat saavat äänestää matkapuhelimillaan (edulliseen hintaan, tietty!) missä kirja muka seuraavaksi ihan varmasti on. Ja kaikkien jotka arvasivat oikein, siis mihin kauppaan juokset seuraavana, kesken arvotaan viikon loma Wasalandiassa. HOHO! ;)
baron
17.10.2005 23:39:00

Mä joskus styylasin tytön kanssa, joka oli duunissa Kirjavälityksessä ja silloin mä sain kaikki kirjat mitkä halusin kotiinkannettuna eikä maksanut mitään (tai tarkemmin: kyllä jotain, mutta ei rahaa).
Pitäisköhän lämmittää suhde?
lxi
17.10.2005 23:52:49
Pitäisköhän lämmittää suhde?

Mitähän avatarisi siihen sanoisi?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
etnopoju
18.10.2005 00:00:37

tohtori toonika:

paljonko sulle irtoo hilloa tuosta hommasta noin suurin piirtein?
Dr Dominant
18.10.2005 07:50:11

Ai että kannattaako tehdä oppikirjoja?!

No jos eka painos myydään loppuun saakka, niin sitten taitaa tuntipalkka olla jossain 30-40 sentin paikkeilla. Eli jos sillä liksalla tekis 8 h/arkipäivä hommia, niin kuukausiliksa olis jotain 70 euroa miinus verot. Jos menee toinen painos joskus, niin sittenhän kuukausipalkka tästä hommasta nousee jo muhkeaan 140 euroon. Tuosta voi laskeskella sitten ...

Kyllä Tohtori on syntynyt siitä että sais oman arjen tuolla luokassa järkeväksi. Ettei tartte koko ajan piirustaa lippuja ja lappuja oppilaille, joilta ne irtolaput hukkuu nopeammin kuin teollisuus syytää uusia digitaalisia äänentallennusformaatteja. ;)
mr.muzak
18.10.2005 07:50:52 (muokattu 18.10.2005 07:51:11)

Mä voin dr.dominant:n kirjanpitäjänä vastaa: Miljoonia.

Edit: PRKL myöhästyin juuri.
baron
18.10.2005 07:53:08 (muokattu 18.10.2005 09:50:42)

Mä oon väsännyt oppikirjoja, tosin eri alalta ja voin sanoa, että ei kannata, kyllä motiivit pitää ihan muuta olla.

http://www.otava.fi/oppimateriaalit … _FI/etusivu/?tbcategory_id=musiikki

Löytyi netistä jotain siitä kirjasta sentään.
etnopoju
18.10.2005 18:21:08

Ai että kannattaako tehdä oppikirjoja?!

No jos eka painos myydään loppuun saakka, niin sitten taitaa tuntipalkka olla jossain 30-40 sentin paikkeilla. Eli jos sillä liksalla tekis 8 h/arkipäivä hommia, niin kuukausiliksa olis jotain 70 euroa miinus verot. Jos menee toinen painos joskus, niin sittenhän kuukausipalkka tästä hommasta nousee jo muhkeaan 140 euroon. Tuosta voi laskeskella sitten ...

Kyllä Tohtori on syntynyt siitä että sais oman arjen tuolla luokassa järkeväksi. Ettei tartte koko ajan piirustaa lippuja ja lappuja oppilaille, joilta ne irtolaput hukkuu nopeammin kuin teollisuus syytää uusia digitaalisia äänentallennusformaatteja. ;)

okei.

en mä siis mitenkään tarkoittanut pahalla, vaan ihan just sitä, että onko se kannattavaa touhua.
Dr Dominant
18.10.2005 19:16:50

en mä siis mitenkään tarkoittanut pahalla, vaan ihan just sitä, että onko se kannattavaa touhua.

Juu, no offense. Kun kysyit niin vastasin! :)
etnopoju
18.10.2005 19:53:38

Juu, no offense. Kun kysyit niin vastasin! :)

toisaalta, jos tuo kirja sitten tulee standardiksi koulujen oppikirjana, niin eikö siitä sitten ala jo irrota sitä massia?

luulisi, että salmenhaaran ja backlundin kirjoja olisi jo hiukan myyty...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 527 28 29 30 31
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)