RrRailo 22.06.2003 13:22:34 | |
---|
Tartteisin Distortionin.Siis Särön. Todellisen. potkua.yleisiä mielipiteitä.älkää kysykö minkä kamojen kanssa tulee, riittää kunhan kerrotte omat kokemuksenne. Listaan ja ymppään juttunne yhteen ja vertailen sitte niistä. Oon kattelu DS-1:stä ku seois suht halpa mutta saakohan siitä murinaa tai särinää metalliin vaiko onko se enemmän rokkipoljin? Huuto.netissä oli myönnissä kans iban Metal Charger. nimi vähän mietityttää, siinä kun on tuo Metal-etuliite. aika paljon pahaa olen kuullut Metal-etuliitteisistä polkimista, tosin edellinen omistaja kehui, mutta paskaako kannattaa luottaa? Kertokaa jotain näistä ylemmistä ja ehdottakaa joitain laatusärkijöitä ja NIMENOMAAN distortion-speduja! alle 100 eskon polkimia. ja jätetään metal zonetit ehdottamatta. laittakaa myös viestiä jos haluatte myydä suoraan omanne.. Kitoos! Kirves menee valitettavan usein asian vierestä. |
hjukke 22.06.2003 13:24:13 | |
---|
voisin periaatteessa myydä ibanez smash boxin.... hintaa oli uutena 90e metalliin ja miksei kevyempäänkin soveltuva monipuolinen rikkoja Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä! |
Lauri666 22.06.2003 13:25:54 | |
---|
Ibanez smash box.. löytyy itseltä, mutta en enää käytä.. todella hyvä peli. Eikun kauppaan tai käytettynä! ~Late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
MrGuitarist 22.06.2003 13:27:53 | |
---|
Oon kattelu DS-1:stä ku seois suht halpa mutta saakohan siitä murinaa tai särinää metalliin vaiko onko se enemmän rokkipoljin? Toimii hevissä ja rokissa. Hyvä yleispedaali. Jos distortionia etsisin niin tämän ensimmäisenä ostaisin nimi vähän mietityttää, siinä kun on tuo Metal-etuliite. aika paljon pahaa olen kuullut Metal-etuliitteisistä polkimista Heh, itsekin yritän välttää pedaaleita, joissa on "mega", "super", "ultimate", "hyper" - tms. etuliite ;) |
Huikki 22.06.2003 14:29:31 | |
---|
Toimii hevissä ja rokissa. Hyvä yleispedaali. Jos distortionia etsisin niin tämän ensimmäisenä ostaisin
Heh, itsekin yritän välttää pedaaleita, joissa on "mega", "super", "ultimate", "hyper" - tms. etuliite ;) Bossin SUPER overdrive on kyllä erinomainen ;) |
MrGuitarist 22.06.2003 17:58:46 | |
---|
Bossin SUPER overdrive on kyllä erinomainen ;) Nojoo, täytyy myöntää. Poikkeus vahvistaa säännön :) |
RrRailo 23.06.2003 19:07:53 | |
---|
Laitetaan neuvot korvan taakse... Kirves menee valitettavan usein asian vierestä. |
benny 23.06.2003 20:59:12 | |
---|
Bossin SUPER overdrive on kyllä erinomainen ;) Yksin se on kyllä kovin orpo. Jotenkin miten sen sanoisi. Ei vain tunnu kovin lämpimältä se ääni mitä se päästää. Sopii hyvin kyllä Tube Factorin kaveriksi. Mutta emmä sitä pääasiallisena säristimenä pitäisi. Olen puhunut! ;) shitfuck inc. |
Insane Kane 24.06.2003 12:28:14 | |
---|
Jos jostakin löydät Ibanez DS-10, osta!! Aivan helvetillisen hyvä, parempi kuin tubehuutaja, enemmän säätöjä, ja niin kaunis ääni että huh. Tuo MS-10 on hevonkakkaa.... SD-1 saa kunnon tistortioonit kun vähän boostaa vahvistimen säröä tuolla... "Musta kuolo päähän koppaa" |
Master of reality 24.06.2003 20:46:09 (muokattu 24.06.2003 20:47:51) | |
---|
Se Boss sd1 on overdrive pedaali eikä distortion. |
Sit on vielä bossin DS 2 ja Mega distortion....... |
Mandariini 26.06.2003 19:22:26 | |
---|
Selittäkää käytännössä distortionin ja overdriven erot. Nm. vain vahvistimen säröä käyttävä. EI se meillä niin tarkkaa ole! |
Dumb 26.06.2003 19:39:27 | |
---|
Selittäkää käytännössä distortionin ja overdriven erot. Overdrive on miedompi ja distortion rankempi särö. |
Mandariini 26.06.2003 19:45:12 | |
---|
Overdrive on miedompi ja distortion rankempi särö. kattelin tosa sun omaa sivuas ja ihmettelin vaan miten pystyny hankkimaan noin laajan vlineistön: pedaaleja, kitaroita, vahvistimia. et varmaan oo viel edes työssäkäyvä. EI se meillä niin tarkkaa ole! |
hemmo 26.06.2003 20:57:34 | |
---|
Heh, itsekin yritän välttää pedaaleita, joissa on "mega", "super", "ultimate", "hyper" - tms. etuliite. Hah hah, mä ostan vaan niitä, kun ne on useimmiten ihan pöhköjä, eiku hauskoja ja väärinkäytettyinä käyttökelpoisia. Ihan tosi. Ai hitto, en olekaan vähään aikaan hankkinu mitään pedaaleja. Tarttis varmaan. Säröä beibi! |
telecustom 27.06.2003 16:59:27 | |
---|
haloo jengi! RAT on ainoa oikea, jos sen nyt on pakko olla juuri distortion,muuten kyllä tubescreamer! |
Jusstus 27.06.2003 17:41:00 | |
---|
Ite oon DS-1-käyttäjä ja tyytyväinen sellainen. Yllättävän monipuolinen vehje on tuo. Marsun puhtailla käytettynä tanakkaa distortionia, säröjen päällä ulvoo todella. Mutta mietojakin sävyjä tuosta saa irti. Toimii hyvin buusterina niin, että säröt nollissa ja level suurella. Hyvä ja monipuolinen toosa, sanon ma. "These go to eleven.." |
booster 27.06.2003 18:03:10 | |
---|
Minä kannatan myös DS-1:tä. Ainoa vika siinä on se ylikirkkaus, eli sopivan kirkkaan saundin saan kun pistän sen Tonen melkein nolliin. Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Fender, Yamaha, Squier) T:reen alueelta
Keinokuorma
Super Overdrive tai Blues Driver |
Aardfather 27.06.2003 19:18:44 | |
---|
DS-1 on erinomainen vehje. - Aardfather |
leather rebel 27.06.2003 22:02:29 | |
---|
Minä kannatan myös DS-1:tä. Ainoa vika siinä on se ylikirkkaus, eli sopivan kirkkaan saundin saan kun pistän sen Tonen melkein nolliin. Riippuen ihan siitä, kuinka kirkasta saundia hakee. Neuvoisin kokeilemaan. |