Aihe: Chorus spedua mettästämässä
1
Basser
17.10.2005 10:59:48 (muokattu 17.10.2005 11:00:42)
Elikä olen jo pitempään yrittäny löytää käytettyä kohtuu hintaista Boss CEB-3 chorus bedaalia mutta niitä ei yksinkertaisesti löydy. Kysymys kuuluukin millä muilla valmistajilla olisi vastaavia laitteita, ei siis mitään behringereitä vaan laadukkaita laitteita. Mistä löytyis ja jos mahdollista vielä huokealla hinnalla.
Soittimena toimii Epiphone thunderpird IV goth, ääntä vahvistamassa behringerin 120W mötikkä, plus saundia muokkaa joku rocktronin tulitikkuaski.
Basser
17.10.2005 15:26:54
Entäpä kitaroitten chorus badaalit basson kanssa. Kokemuksia yhdistelmästä. Toimisiko Ibanez CF7 cohrus/flangerbasson kanssa? Kyseessä on siis kitara spedu.
Soittimena toimii Epiphone thunderpird IV goth, ääntä vahvistamassa behringerin 120W mötikkä, plus saundia muokkaa joku rocktronin tulitikkuaski.
rijopu
17.10.2005 15:37:14
Elikä olen jo pitempään yrittäny löytää käytettyä kohtuu hintaista Boss CEB-3 chorus bedaalia mutta niitä ei yksinkertaisesti löydy.

Torilla oli tuo Bossi joku kuukausi sitten, mutta ei ole enää, kun meikä koobra nappas sen. Ihan kiva peli se on.

Torilla on ollu usein myynnissä tuo EBS:N chorus, mutta muikean soundin lisäksi hintakin on muikea. Mutta chorusta kaipaavalle se on pätevä peli, josta varmaan saa saman hinnan takaisin uudelleen myytäessä.
Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää... Mä voisin myydä sulle nauhaviilat! Kysy ja osta! kalamies#14 >-)))>
hemmo
17.10.2005 15:37:24

Entäpä kitaroitten chorus badaalit basson kanssa. Kokemuksia yhdistelmästä. Toimisiko Ibanez CF7 cohrus/flangerbasson kanssa? Kyseessä on siis kitara spedu.

Kannattaa aina kokeilla. Aika usein kuitenkin skittapedaalit syövät basson alapäätä eli botnea, ja se ei tyydytä käyttäjiä. Uusimmat bassokäyttöön tarkoitetut pedaalit on tehty niin että alapää säilyy, ainakin teoriassa.
Verän jäksyllä.
KMT
17.10.2005 16:46:34

Mie käytän sbasson kanssa CH-1:stä
kova meno. pattoni soitti lattarikomppia atrian lihalootaan. -reijoteppo-
pardy
17.10.2005 20:26:41

Elikä olen jo pitempään yrittäny löytää käytettyä kohtuu hintaista Boss CEB-3 chorus bedaalia mutta niitä ei yksinkertaisesti löydy. Kysymys kuuluukin millä muilla valmistajilla olisi vastaavia laitteita, ei siis mitään behringereitä vaan laadukkaita laitteita. Mistä löytyis ja jos mahdollista vielä huokealla hinnalla.

Osta multa toi Ebs:n chorus. Se on hyvä. Jos kiinnostaa niin saa tarjota. Bossiin verrattuna kylläkin kallis mutta silti uuteen Ebs:ään verrattuna sopuhintainen, sanoisin.
Samu S.
17.10.2005 20:57:14
Jaaha jaaha. Bisnes bisnes.
Seer-o - "pätevä soittaja ja ihan kunkku valittaja"
L.Ruoska
17.10.2005 22:46:08

Kattelkaas Thomannilta niitä Behringer-speduja, Behringerin bass chorus 20e (+ postit mutta kimppatilaus auttaa). 20 egellä et voi mennä pieleen.
Samu S.
18.10.2005 08:09:05
Kattelkaas Thomannilta niitä Behringer-speduja, Behringerin bass chorus 20e (+ postit mutta kimppatilaus auttaa). 20 egellä et voi mennä pieleen.

Jaa. Minä olen kyllä eri mieltä pideltyäni muutamaa tuollaista Behkun pedaalia kädessäni. 40 euroon saa jo käytettynä Bossia Torilta. Aika surkuhupaisan oloisia ne B:n muovilodjut on.
Keny
18.10.2005 08:40:58
Jaa. Minä olen kyllä eri mieltä pideltyäni muutamaa tuollaista Behkun pedaalia kädessäni. 40 euroon saa jo käytettynä Bossia Torilta. Aika surkuhupaisan oloisia ne B:n muovilodjut on.

Ennoo nähny kun kuvia behkuista mut en siltikään sellasta ottas.Mulla on bossi ja hyvin pelaa.EBS oli aikasemmin ja hölmönä möin pois.Se on kyllä hyvä ja monipuolinen mutta kallis kylläkin.
En menis sanomaan et kumpi on parempi kun enno testiä yhtäaikaa tehny mutta erillaisia ovat.Boss on chorus ja ESB onchorus,flanger tai pitch shifteri riippuen et missä asennossa se mini kytkin on.
EBS spedut on kyllä suunniteltu niin että ei syö alapäätä kun ei väritä niitä alimpia ääniä ja niitä voi käyttää skitassa hyvin tai koskettimissa.Skitta speduja taas ei oikeen sbasossa toimi.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Rämppy
18.10.2005 08:58:19

Onko joku kokeillut näitä Behringereitä ihan oikeasti? Että josko niitä irtoaisi kelvollisia tai ainakin mielenkiintoisia soundeja. Muoviahan nuo ovat, mutta kyllä tuo rakenne varmaan kestää ihan hyvin koti-, treenikämppä- ja studiokäytössä ja jopa satunnaista keikkailuakin (etenkin kiinteästi pedaalilautaan asennettuna). Varsinaisiksi ammattilaisen keikkaefekteiksi noita ei ole tarkoitettukaan.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
Samu S.
18.10.2005 09:15:12
Muoviahan nuo ovat, mutta kyllä tuo rakenne varmaan kestää ihan hyvin koti-, treenikämppä- ja studiokäytössä ja jopa satunnaista keikkailuakin (etenkin kiinteästi pedaalilautaan asennettuna).

Näin minäkin ajattelin, mutta esmes sen EQ-pedaalin vipstaakeja hetken väänneltyäni aloin epäillä tuotakin. Noita olisi toki mielenkiintoista testailla, enkä siis mitenkään suoralta kädeltä tuomitse. Behringerin vempeleitä löytyy jo ennestäänkin, ja ne ovat ajaneet asiansa hyvin.
rijopu
18.10.2005 17:46:35
Näin minäkin ajattelin, mutta esmes sen EQ-pedaalin vipstaakeja hetken väänneltyäni aloin epäillä tuotakin.

Joo sen EQ:n perusteella mä en ostais yhtäkään niistä. Säälittävää tekoa.
Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää... kalamies#14 >-)))>
Masai-mies
18.10.2005 20:40:26

Missäs noita Behkun speduja hipelöit, ei jaksais alkaa tilailee Thomanilt
I think I'm having a good time.
hemmo
18.10.2005 21:10:21

Missäs noita Behkun speduja hipelöit, ei jaksais alkaa tilailee Thomanilt

www.soundata.fi
Verän jäksyllä.
JTS
18.10.2005 23:04:33

Itse käytän Digitechin bassochorusta. Hyvillä säätöominaisuuksilla varustettu peruschorushan tuo on. Syö pattereita vaan aika perkeleellistä tahtia, joten muuntaja lie pakkohankinta samalla. Tilasin tuon Thomannilta kaiken muun sälän ohessa, maksoi 61 euroa. Tyytyväinen täytyy olla.
-Your anger is a gift-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)