Aihe: Idols 2005
1 2 3 4 519 20 21 22 2389 90 91 92 93
Jenka
16.10.2005 22:48:29 (muokattu 16.10.2005 22:49:09)

Turbonegron katselun ohessa käänsin hetkeksi kolmoselle. Ja Katrihan se pääsi jatkoon 51 %:n äänimäärällä!

E: kuolin.
Leper Messiah
16.10.2005 22:49:22
empä ois kyllä uskonu!

siis hyvinhän se katri veti, oikein erinomaisesti, mutta oisin silti uskonu, että roni ois päässy suoraan...

mutta eikös niistä ei-valituista pääse sitten kaks? onkos nekin yleisöäänestyksellä vai pistääkö tuomarit ne vai miten??
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
depe
16.10.2005 22:49:31
Pääskö Katri?

Jep. Mielellään kyllä näkisin Roninkin finaalissa. Tai no riippuu kyllä tulevista jaksoistakin. Mutta kyllähän se parempi oli kuin ekan semifinaalin voittaja.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Tuomas
16.10.2005 22:51:08

Tää koko semifinal-juttu on huonosti toteutettu. Tämän päivän porukka oli helskutin kova, paljon kovempi kuin perjantain sakki. Samoin sympaattista sakkia uupuu ensi ryhmästä. Olisin suonut myös Ronin ja Peten jatkoon, mutta nyt pitää sitten miettiä seuraavasta ryhmästä vähiten tylsä hahmo.
depe
16.10.2005 22:54:25
Jenkeissähän oli tänä vuonna ehkä vähän järkevämpi toteutus. Eli siellä oli aluksi kaikki mukana (tai no aluksi taisi olla tytöt ja pojat erikseen) ja vähiten ääniä saanut putosi.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
IceChylos
16.10.2005 23:08:46
Jee!!1

Jee !!1 nii just. veikkasin oikeen, ja suosikkini pääs jatkoon. Katrilla on sitä persoonallisuutta. ja lauluääni.
Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped.
juuso a
16.10.2005 23:08:49

Stella - Piste.

Vai Stellaa se olikin.. Ihmeteltiinkin tossa että mikäs hiton biisi toi on. Mukava nähdä oikea tyyppi jatkossa tällä kertaa. Perjantainen oli kyllä vähän kummallinen valinta.
V*ttu jeei!!!
IceChylos
16.10.2005 23:10:01
Perjantainen oli kyllä vähän kummallinen valinta.

No sehän oli niin show-äijä, että pitihän sitä äänestää. Pysy se nuotissaankin.
Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped.
TiMiTheShiT
16.10.2005 23:34:39
empä ois kyllä uskonu!

siis hyvinhän se katri veti, oikein erinomaisesti, mutta oisin silti uskonu, että roni ois päässy suoraan...

Samaahan minäkin ajattelin. Roni on kyllä semmonen persoonaton H&M poika, että en sitten tiedä.
Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa - Fishbone Soldier #1
NHR
16.10.2005 23:41:18

Samaahan minäkin ajattelin. Roni on kyllä semmonen persoonaton H&M poika, että en sitten tiedä.

Erehdyinpä sitten minäkin, mutta lopputulokseen olen kyllä ihan tyytyväinen. Hyvin se Katri veti.

Mutta ihme on, jos se Roni ei ole vielä "keräilyerissä", jos sellaisia järjestetään.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
M.i.k.key
16.10.2005 23:57:53
Mutta ihme on, jos se Roni ei ole vielä "keräilyerissä", jos sellaisia järjestetään.

Kun kaikki 5 pienryhmää ovat vetäneet on tiedossa siis viisi finalistia. Sen jälkeen tuomarit valitsevat tippuneista vielä muutaman joista kansa äänestää vielä kaksi. Jotenkin noin se taisi mennä, kaiken kaikkiaan seitsemän finalistia sinne siis tulee...
Mä lopetan nää hommat!
Rattata
17.10.2005 07:39:32
Kyllä, 51 prossaa sai. Roni sai 40.

Hienoa, loistavaa, mahtavaa! Olin aivan varma että Roni pääsee. Mun mielestä se ei vetäny läheskään niin hyvin mitä tuomarit hehkutti. Mutta Katri, veti kyllä nätisti, paras ääni ja paras laulaja ehdottomasti noista.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Sertzo S
17.10.2005 08:55:01
Katrin persoona ja ehjä esitys tältä viehkottarelta toi finaalipaikan. Onnea jatkossakin!
AP
17.10.2005 09:20:24
Hienoa, loistavaa, mahtavaa! Olin aivan varma että Roni pääsee. Mun mielestä se ei vetäny läheskään niin hyvin mitä tuomarit hehkutti. Mutta Katri, veti kyllä nätisti, paras ääni ja paras laulaja ehdottomasti noista.

Juuri näin. Esityksessä ja laulussa ei katrilla ollut mitään heikkoa paikkaa.
No, ei kyllä Ronillakaan, mutta laulutapa ja olemus vaan oli ainakin mun silmään hiukan liian....öööö..neitiä.
K100 #7 Ärlä #011
Sertzo S
17.10.2005 09:45:39
Ronillakaan, mutta laulutapa ja olemus vaan oli ainakin mun silmään hiukan liian....öööö..neitiä.

Samoja ajatuksia
Sertzo S
17.10.2005 09:50:00
Tulee jotenkin mielleeni näin vanhempana henkilönä, että pyrkivätkö nämä ns. stylistit tekeen näistä nuorista miespuolisita laulajista joistakin jotenkin androgyynejä tyypiltään ja miksi. Voin olla väärässäkin, tulee mielleeni sellainen neitilook kieltämättä.
sirdickyj
17.10.2005 09:50:01
Miks kukaan ei kehu sitä Jäätelökesän laulajaa? Olihan sillä nyt hallussa ihan eri malliin kuin sillä Ronilla, joka ei edes laulanut vaan hönkäili munattomasti. Ja mikä vitun golf-paita sille oli puettu päälle? Jos mies ei sen vertaa tajua, että semmosessa ei vedetä, niin ulos vaan. Se Jäätelökesä-mimmi sentään kitisi niistä vaatteistaankin. Ammattimeininki sillä sekä myös tällä Katrilla, joka pääsikin onneks jatkoon.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen!
Sertzo S
17.10.2005 09:52:21
Miks kukaan ei kehu sitä Jäätelökesän laulajaa? Olihan sillä nyt hallussa ihan eri malliin kuin sillä Ronilla, joka ei edes laulanut vaan hönkäili munattomasti. Ja mikä vitun golf-paita sille oli puettu päälle? Jos mies ei sen vertaa tajua, että semmosessa ei vedetä, niin ulos vaan. Se Jäätelökesä-mimmi sentään kitisi niistä vaatteistaankin. Ammattimeininki sillä sekä myös tällä Katrilla, joka pääsikin onneks jatkoon.

Hyvinhän se veti, mutta olisko sellainen vain läpilauletun tuntu tuossa esityksessä. Kivan oloinen mimmi muuten.
AP
17.10.2005 10:01:31
Miks kukaan ei kehu sitä Jäätelökesän laulajaa?

Kyllä mäkin katsoin ekalla kierroksella, että pirun hyvin vetää. Vasta siinä koosteessa, missä näytettiin putkeen pätkä jokaisen esitystä, tää alkoi jotenkin vaikuttaa vähän kankealta.

Mistähän ne muuten repi sen, että jäätelökesä olis levytetty ensi kertaa 37 v sitten. Eikö Maarit sen vetäissyt purkkiin 1970-luvun lopulla eli ehkä 27 v sitten olisi oikeammin?
K100 #7 Ärlä #011
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)