Aihe: Comboa ostamassa..
1
Sargofaki
16.10.2005 14:13:50
Hei, olen tässä miettinyt combon ostoa, hinta ei saisi paljon yli 300e mennä. Katselin tuolta thomann:ilta noita behringerin malleja, Onko kenelläkään parempia ehdotuksia, suosituksia tai ääninäytteitä. Tarvitsisiko tuohon combon jatkoksi mitään v-ampin tapaista räpellystä ja minkälaista?

Sitten vielä sellaista, että nyt minulla on halpa ja huono harley bentonin kitara, mutta ajattelin että ostaisin ensin combon, ja säästäisin sen jälkeen parempaan kitaraan.

Musiikista sen verran, että soittelen aika paljon säröllä. soolon tynkiä, punkkia ja bluesia..

Apu olisi todella tarpeen, en oikein noista tiedä, ja hyvä olisi saada vähän tietoutta alle ettei sitten tarvitse katua.

Kiitos.
SirElwood
16.10.2005 14:15:45
Kokeilitko hakua? Sieltä löytyy varmasti n+100 topicia tästä aiheesta...

http://johtaja.ath.cx/mnethaku/searchEngine.php
Sargofaki
16.10.2005 14:50:06
Tässä katselin noita vahvistimia ja tossa olis toi BEHRINGER V-AMPIRE LX210, Että onko tosta mihinkään?

Entäpä onko noissa BEHRINGER V-Tone GMX210 ja BEHRINGER V-Tone GMX212 muuta eroa kun että toisessa on 2x50w ja toisessa 2x30w, Kun kumminkin koti soittoon pääasiassa tulee, niin ei sitä ääntä välttämättä tarvitse niin paljoa lähteä, jos kerta noissa muuten soundit on samat..
tenkainen
16.10.2005 15:42:30

Tässä katselin noita vahvistimia ja tossa olis toi BEHRINGER V-AMPIRE LX210, Että onko tosta mihinkään?

Entäpä onko noissa BEHRINGER V-Tone GMX210 ja BEHRINGER V-Tone GMX212 muuta eroa kun että toisessa on 2x50w ja toisessa 2x30w, Kun kumminkin koti soittoon pääasiassa tulee, niin ei sitä ääntä välttämättä tarvitse niin paljoa lähteä, jos kerta noissa muuten soundit on samat..

Nimistä päätellen kaiuttimet. 210 = kaksi 10" kaiutinta, 212 = kaksi 12" kaiutinta. Soundi tietysti riippuu jonkin verran myös kaiuttimista. Ja kotona 2x30w riittää varmasti.
Käytettyjä tuohon hintaluokkaan katselisin.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Ziggy Bubba
16.10.2005 19:02:17

Kotisoittoon ei tarvitse 30 wattia. 15 riittää oikein mainiosti. Behringerin V-Ampire on ihan ok vehje, v-amp+vahvistin. Mulla on toi Rolandin Microcube ja hyvä on. Ehkä ainoaksi kotivahvariksi ostaisin vaikka sen 15wattisen (jossa ei kait ole efektejä) tai sitten sen cube30:sen.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Sargofaki
16.10.2005 19:13:05
Joo kyl se mulla alkaa noitten rolandien puoleen kääntyy, hienoja pelejä.. ultra hieno poksi toi microcube :)

Eroaako toi 30 ja 60 paljoa toisistaan?
Fortune
16.10.2005 19:37:33
Kotisoittoon tuolla budjetilla Tech21 Trademark 10 käytettynä. Saa noin 250 euroon.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)