anma86 15.10.2005 12:43:08 (muokattu 15.10.2005 12:43:35) | |
---|
Eli olen tässä katsellut Carvinin Belair ja Nomad vahvistimia seuraavaksi vahvistimekseni mutta kumpi?? Eli kertokaa kokemuksianne vahvistimista. Ja sitten vielä onko totta että esim. Nomad maksaa suoraa Carvini n sivuilta tilattuna vain 499$. Tuossa linkki sivulle: http://www.carvin.com/products/single.php?ItemNumber=NOMAD&CID=GA ja sieltä Direct hinta. |
tunkki 15.10.2005 13:16:28 | |
---|
Min mamma heter Matti Puoskari. |
Ziggy Bubba 15.10.2005 13:19:29 | |
---|
Ei ole tarkoitus kaapata threadia, mutta ajattelin kysäistä että onko kellään kokemuksia noista Carvinin Custom kitaroista? Näyttäisivät aika mukavilta kaikinpuolin... http://www.carvin.com/products/guitar.php?ItemNumber=CT4M Kovasti ovat ainakin saaneet hehkutusta osakseen HarmoniaKeskuksessa... Näyttävät tosiaan lupaavilta. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
JuliusUK 15.10.2005 14:21:34 | |
---|
Kokeilin tota Carvin Nomadia espoon Musiikissa. kyllä sillä ihan mukavat vintagesäröt saa mutta mitään mättöä en välttämättä lähtis sillä soittamaan, korkeista volumeista en sitten tiedä. Särö on aika "suriseva", minä tykkäsin siitä mutta kaveri ei. Kannattaa varmaan kokeilla ennen kun ostat että jos pidät siitä sen säröstä. Cleani vaikutti myös 'ihan mukavalta', tosin en oo kovin kranttu cleanien suhteen. Sitä sain muokatuks eq:n kanssa sellaiseksi josta pidin. wannabee Hyvä Kitaristi |
Olen kokeillut Nomadia kahdessakin eri liikkeessä ja fiilikset oli aika erilaisia kahden yksilön välillä. Toisessa oli tosiaan aika suriseva särökanava, soundi oli siis sellainen ampiainen-tulitikkuaskissa-tyyppinen, mutta toinen oli ihan musikaalisen kuuloinen. Vähän outoa, että kahden yksilön välillä saattaa olla niin suuri ero. Vintage-meininkiähän niillä haetaan. Puhdas soundi oli ehkä vähän kolkko, ainakin verrattuna muihin saman hintaluokan peleihin, kuten Fenderin Blues Deluxeen, Craten V3112:een tai Laneyn VC30:een. Mielipideasioitahan nää on, mutta niitä kai kysyttiinkin. Itse päädyin käytettyyn Crateen. Kannattaa kokeilla tosiaan muitakin, toiminnothan ovat melkein kaikissa samanlaisia, eli on särönava, reverbi ja efektiluuppi. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
LaXu 16.10.2005 16:52:46 | |
---|
Kokeilin tota Carvin Nomadia espoon Musiikissa. kyllä sillä ihan mukavat vintagesäröt saa mutta mitään mättöä en välttämättä lähtis sillä soittamaan, korkeista volumeista en sitten tiedä. Särö on aika "suriseva", minä tykkäsin siitä mutta kaveri ei. Kannattaa varmaan kokeilla ennen kun ostat että jos pidät siitä sen säröstä. Cleani vaikutti myös 'ihan mukavalta', tosin en oo kovin kranttu cleanien suhteen. Sitä sain muokatuks eq:n kanssa sellaiseksi josta pidin. Samat kokemukset varmaan samasta vahvarista, Espoon Musiikissa kun kokeilin. Puhtaista tykkäsin, mutta säröt eivät mitenkään erityisesti säväyttäneet ainakaan pienillä volyymeilla. Isommalle käännettynä voisivat kuulostaa ihan hyviltä. Samassa liikkeessä testasin myös California Customia. Se oli hyvin tehty kitara, mutta mielestäni jotenkin "steriili" - ei herättänyt oikein minkäänlaisia tuntemuksia. Monet sanovat, että Carvinin mikkiosastossa ei ole hurraamista, joten olisikohan sillä ollut asiaan vaikutusta. Myöskään tuohon tune-o-matic + stringthru yhdistelmään en ole kovin ihastunut, mielestäni joku wraparound tailpiece PRS:n malliin olisi parempi valinta. Tune-o-maticeja vaan saa halvemmalla... |