Aihe: Millainen adapteri Rat-säröihin?
1
placebo
24.06.2003 14:44:31
Mul on Bossin TU-2, josta oon syöttänyt wallcart piuhalla kahteen muuhun bossin pedaaliin virtaa. Juu, mulla on
pari rättiä ja haluaisin niihinkin virran jakopiuhalla.

Löysin tällaisen linkin
http://www.musiciansfriend.com/srs7 … /g=home/search/detail/base_id/90222

Elikkä wallcart piuhan yksi urosplugi vaan tuohon kiinni ja
adapteri kiinni rättiin. Ymmärsinkö oikein? Kertokaahan
mikä musaliike tuollaisia vastaavanlaisia möisi? Tää olis
kyllä unelmien täyttymys - Sais lopultakin "pultattua"
rätit pysyvästi lautaan.

Kiitos
MrGuitarist
24.06.2003 16:55:31
Mulla on oma adapteri rotalle, johon saa muistaakseni 9 erilaista vaihtopäätä. Toimii, vaikkakin mieluummin käyttäisin jotain adapteria tuollaiseen boss-tyyliseen päähän niin selviäisi yhdellä muuntajalla.
JMP71
28.06.2003 00:46:22
..tai sitten käyt elektroniikkaliikkeestä ostamassa Rottaasi sopivan plugin, leikkaat (niks naks) entisen pois ja laitat uuden, sopivan tilalle. Pysyvä ratkaisu. Näin olen itse tehnyt, kun muutama pedaali vaatii tuollaisen plugin.

..Ja se plugi on siis 3,5mm monoplugi. Ei kannata ostaa sitä halvinta muovihimpulaa, vaan tukevampi malli. Ja sitten vaan kolvi kuumumaan. Ja muista tarkistaa napasuus! (Eli kuuma- ja maajohdin oikein päin)
Varotuksen sana: näissä plugi-mallisissa virtaliittimissähän on käsittääkseni se vaara, että käräytät muuntajan virtajohtoa irrotettaessa (oikosulku tai jottain..), eli kannattaa irrottaa ensin muuntaja jos pitää sitä virtajohtoa lähtä irrotteleen.
JMP71
28.06.2003 00:47:26
Hups.. Lainasin näymmä itteäni. Tätä se teettää kun keskellä yötä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)